1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt niet weten wat voor omschrijvingen erin de computer staan mbt tot de xbox, zo heet het pakket waar al standaard Viva en Forza inzitten een value pack.

Microsoft zelf maakt onderscheid tussen een arcade, een x360 systeem en een elite. En winkels zelf geven vaak een creatieve draai aan de omschrijvingen.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel wil je er hebben? We hebben er nog genoeg. En anders is een mailtje/telefoontje naar het hoofdkantoor de snelste manier om erachter te komen waar hij nog staat.

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Maar die Halo 3 paketten heb ik alleen nog voor 380 gezien en dat waren ze ook al voor de prijsverlaging. Bovendien heb je dan alleen Halo 3 :confused: , terwijl je voor 270 dan die met Viva en Forza hebt (kutspellen, maar toch).

4. robbie076

robbie076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat je aan het volgende kan zijn of het de nieuwere versie is, op de zijkant van de doos kan je iets zien van
    TEAM: FDOU (of iets dergelijks)

En HDMI wilt niet perse zeggen dat je een Falcon chipset hebt. :)

5. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is op dit moment het verschil tussen de Pro en de Elite?
    Hebben ze beide de zelfde procesor en andere hardware? En koeling?

Het enige verschil dat ik weet is de Hardeschijf.
    Aangezien ik geld genoeg heb voor een Elite is dat het probleem is.
    Maar ik ga geen 100 euro meer uitgeven voor een HDD die ik waarschijnlijk niet gebruik.

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    De Elite heeft SOWIESO HDMI en bij de Pro is het nog maar afwachten of het een nieuwere is of nog de oudere.

Elite is zwart en staat dus in de meeste huiskamers mooier dan een witte Pro.

En de Elite heeft geloof ik wat vaker een stillere dvd-drive en standaard al een extra heatsink en nieuwere chipset(dacht ik ). Dit is nog niet bij alle Pro's die nog verkocht worden want er worden ook nog Pro's verkocht die die heatsink nog niet hebben en de nieuwe chipset.

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    verder zijn ze hetzelfde. Ohja, bij de Elite krijg je ook een HDMI kabel + een geluidsadapterkastje voor optisch geluidsweergave. Ik zou voor de elite gaan.

8. draust

draust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej

Ik wil er 1 kopen. Ik wil er een met een falcon, blijkt beter te zijn volgens sommige.

Nu een paar vragen

hoe lang heb je garantie op rrod?

Is microsoft bezig met een nieuwe moederbord?

Waar zal ik hem kopen?, ik wil die met pinata en forza.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  9. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het over de heatsink. Ik lees heel veel dat een hoop Elites een Red Ring of Death hebben, dat zou dus betekenen dat ze geen heatsink hebben?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    3 jaar

Ja men blijft door ontwikkelen

Waar je hem tegen komt bijv bij de Media Markt

11. draust

draust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als bijvoorbeeld mijn moederbord falcon is, en microsoft heeft een nieuwe, en mijne gaat plots kapot, en dat ik hem dan opstuur dat ik dan de nieuwe krijg?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet zeker. Het zou kunnen, maar ik ga er van uit dat je moederbord niet snel stuk gaat. Het nieuwe moederbord staat geplanned voor 2010 (geloof ik)

Ik weet trouwens niet of in de Forza, Pinata pack een falcon moederbord zit

Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  13. robbie076

robbie076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja ik neem aan dat er in 2010 een nieuwe xbox zal zijn hoor, dan issie er 5jaar ongeveer. Word wel tijd voor vernieuwing ;)

En de forza2 + viva pinata, zal wel t oude moederbord zijn of zit er HDMI op/aan ?

Ligt er ook aan of het een oude of nieuwe levering is.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De nieuwe next-gen consoles worden in 2012 verwacht .. de xbxo 1 had een kortere levens cyclus, omdat deze later met een console uit kwam... Dit was een bewuste keuze om een markt te krijgen en van hun fouten te leren

15. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft XBox 360 Arcade ook een maand gratis gold? Zo ja, hoe moet je het instellen?

16. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Zodra je de console opstart moet je hem meteen aan een internet verbinding hangen. Als je dan een profiel aanmaakt kan je op een gegeven moment de optie 'Join Live' kiezen. Kies dat en volg de rest van de stappen. Zo begin je met één maand gratis Xbox Live Gold.

17. PatManZ

PatManZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb het zojuist geprobeer, maar je krijgt echt geen maand Gold gratis hoor

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je je profiel aangemaakt op de xbox en gekozen voor silver? want dan bied hij dit aan .. Het kan maximaal 3x

19. PatManZ

PatManZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had mijn profiel volgens mij aangemaakt op xbox.com en daarna die gegevens ingevoerd in de xbox

20. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel een profiel aanmaken op je xbox360, en dan zou je automatisch een maand gold moeten krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina