1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1 De meeste 720 en een paar 1080 maar dat verschil zie je alleen op een Full HD tv

    2. HDMI maar dan moet je xbox wel een HDMI ingang hebben. Anders VGA of Component en dit verschilt per persoon wat je mooier vind VGA is iets scherpen Component is kleurrijker.

    3 Zijn er wel maar moeilijk te vinden.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    dat is ook weer lekker: gaat mn launch xbox kapot.

    Een jaar geleden ging die stuk Rrod en heb m opgestuurd en werd keurig gemaakt. De dag nadatdie kapot ging heb ik n arcade versie met hdmi gekocht en daar mn 20GB op geklikt.

    Mn gerepareerde heb ik 2 x gebruikt als dvd speler in de slaapkamer en daarna verdween die in de kast.
    Maar omdat ik nu n tweede plasma heb gekocht (deze is voor de huiskamer) leek het me leuk om de 2de xbox hierop aan te sluiten en met mn vriendin arcade games te spelen (vindt ze leuk).

    Ff geupdate en 10min gegamed en pats rrod. Andere kabels etc maar niks hoor. Na de reparatie heeft die nog geen 8 uur gespeeld, de lijm van de beschermingssticker zit nog op de dvd lade! :mad:

    Morgen meteen nog n arcade kopen (heb mn 20GB op die andere al vervangen voor n 120GB dus de 20 kan op de nieuwe).
    Die oude laat ik nog wel maken.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geld genoeg. ;)

    Maar dat hoor ik wel vaker hoor dat mensen een xbox lang niet gebruiken en dat ze hem weer aandoen en dat die gelijk RROD geeft.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat denken jullie kan me xbox hier genoeg zijn warmte kwijt?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm je warme lucht stijgt op en zal weer over de xbox heen naar voren gaan. Lijkt me geen goed idee eigenlijk :+
    Zet hem toch gewoon op je bureau..
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ik zat ook te twijfelen.
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk ook niet dat het genoeg ruimte zal zijn, een paar centimetertjes extra erboven zouden in ieder geval geen kwaad doen, ik zou hem gewoon op je bureau zetten.
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Jups, zoals de bovenste 2 zeggen: Je kunt beter geen risico's nemen door het daaronder te houden, dus gewoon lekker omhoog :+
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zit toch een beetje met een probleem. M'n xbox loopt steeds af en toe heel even vast, alleen in de dashboard of wanneer ik de guide weer wil sluiten of als ik een invite stuur, ergens navigeer in de guide etc. Hij bevriesd dan zeg maar heel even, meestal 3-5 seconden. Best irritant, heb een weekje geleden m'n cache nog geleegd, en heb het probleem al een paar dagen.. Toch nog een keer m'n cache legen, of ligt de oorzaak toch ergens anders?
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook erg vaak. Er is volgens mij gewoon niks aan te doen. En cache legen heb ik al honderd, zoniet 1000 keer geprobeerd :+
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , hij kan daar zijn warmte helemaal niet kwijt!

    Aan 1 kant zijn de gaatjes nu afgedekt (ligt op het kastje) , de open kant blaast tegen het buroblad aan , de warmte zal voor een gedeelte weer door de xbox naar binnen getrokken worden

    Dus verplaatsen die handel voor behoud van je xbox


    Je kan ook een keer je profiel weggooien en je account recoveren (let op dat je niet je savegames weggooit!!)
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ah, dat wist ik niet.
    Hmm, die nieuwe boxxen zijn toch n stuk beter en dan kan ik m lekker met hdmi aansluiten.
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou ik graag willen proberen, maar de vorige keer dat ik ergens bij een maat m'n account gerecovered heb, en omgekeerd hij bij mij, zijn we allebei onze Castle Crashers savegame kwijtgeraakt op de een of andere manier.. En ik heb geen zin om wéér opnieuw te beginnen :'-(

    Denk toch nog maar eens m'n cache opschonen dan, maar in ieder geval bedankt voor de suggestie, misschien dat ik het alsnog wel een keer ga proberen *)
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb een vraag.
    Ik heb een HDD van 20 Gig.
    En ik verbruik momenteel 6 Gig.
    Maar dit kan niet! Omdat ik alleen mijn savegames opsla en maar 1 video en 1 arcadegame heb gedownload.
    Kan iemand dit verklaren?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Van de 20GB kan je 13GB gebruiken, want de andere 7GB is voor de Xbox360 zelf (Denk aan cacheruimte, de Xbox1 emulator voor backwards compatibility) etc.
     
  16. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu mijn xbox terug is van reparatie moet ik terug elke game installeren dat op mijn HDD stond. :confused: Nu, het rare is dat ik HDD niet heb meegegeven en er dus niets aan veranderd kan zijn :p
    Normaal of niet.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet normaal volgens mij. Want ik hoefde dat niet te doen. :)
     
  18. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm, ok thx. Want toen ik disc erin stak, begon hij van de Dvd drive te lezen.
    Toen op Y gedrukt -> play from HDD en toen gaf hij een message van dat het alleen van de originele HDD kon afgespeeld worden.
    Maar heb dus niets met die HDD gedaan ofzo, had hem ook niet meegeleverd :p
    Anyway game verwijderd van HDD en terug ge(her)installeerd en nu werkt terug.

    Oh en moest jij terug het NXE installeren? Want moest namelijk updaten toen ik hem voor het 1st terug aanzette.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat moest ik ook. :)
     
  20. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, goed om te weten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina