1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Klopt. Gelukkig zijn die hdmi kabels maar een tientje, in tegenstelling tot de duurdere componenten kabels voor de xbox.
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

    Ik heb een vraagje. Kan je je xbox aansluiten op 2 tv's? een vriend van mij zei van wel, zelf weet ik het niet. en zo ja, wat moet ik hiervoor aanschaffen?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met wat splitters kan het vast, maar dan krijg je 2x hetzelfde beeld. Ik snap niet zo goed wat je daarmee moet :+.
     
  4. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ff vraagje....

    ik heb nu een nieuwe elite xbox met hdmi, die oude is kapot, ik heb hem aangeloten met component hd maar ik heb nu een hdmi uitgang wat mooier is? als ik hem via hdmi op me tv aansluit hoe moet ik mijn audio regelen dan? want ik wil niet via de tv maar via mijn home cinema set wat ik nu ook heb met een optiche kabel van mijn av cable achter in .

    gr theone ( stom dat er geen optiche uitgang op de xbox zit:confused:)
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond in het gamen in surround topic:

     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox doet behoorlijk vaag. Had gister nog dat hij was vast gelopen bij het opstarten. Zie je het Xbox teken en dan blijft hij daar op staan. Nog 1 week en ik heb vakantie, en ik heb liever geen RROD in de vakantie.

    Zou ik een towel trick doen en de Xbox morgen laten ophalen?
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan ben je m sowieso tot Januari kwijt.
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een simpel vraagje:

    Me xbox is nu al zo oud sinds dat ie uitkwam, zo'n 3-4 jaar? In ieder geval, hij geeft de laatste tijd steeds vaker na 10 minuten spelen ofzo een foutmelding, disc unreadable.
    Hij leidt het in met een hoop getik en raar geluid en dan krijg ik die foutmelding en keert ie terug naar xbox dashboard en kan ik pas de game weer starten als ik de tray open heb gedaan en weer dicht.
    Dit probleem valt deels op te lossen door een stapel boeken op de xbox te leggen, hierdoor komt de melding helemaal niet meer voor of nog maar soms.
    Nu was mijn vraag of ik me xbox nog terug kan sturen en vragen of ze het kunnen verhelpen? En in hoeverre dit kostenloos is? want om nou veel geld te steken in een reperatie van zo'n oud ding, koop ik liever een nieuwe denk ik
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen garantie meer, dus kostenloos is het niet. Volgensmij vragen ze een vast bedrag van €90 voor reparatie, not sure. Maar ik raad aan gewoon een nieuwe te kopen, aangezien hij vanzelf meer kuren zal gaan vertonen.
     
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Is het mogelijke dat ik oude data van mijn oude X360 overzet naar een nieuwe HD van 120 gig?

    Ik wil graag een nieuwe X360 elite met 120 gig. Ik wil wel natuurlijk mijn arcade games en save games mee nemen?

    Wat kan ik het beste doen?
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan. Dan moet je een (gratis) transferkabel bij Microsoft aanvragen.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En die kan je het beste telefonisch aanvragen, dat gaat het snelst.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeau, ook even een vraagje betreft de transferkit.

    Ik heb een oude xbox, één waar ik vroeger op speelde onder de gamertag Dazlindragon, waar ook heel veel arcade games op staan, die had ik verkocht aan mijn broer.

    En ik heb de huidige xbox waarop ik nu speel, waar ook wat arcade games op staan.

    Kan ik beide content, dus savegames en arcade games, op mijn nieuwe Elite zetten?
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoord. Nu erop de elite een HDMI aansluiting zit, heb ik waarschijnlijk nog een scherper beeld? Moet ik hiervoor nog iets speciaals aanschaffen. Ik heb een LCD Samsung.
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Een HDMI kabel?


    Arcade games kan je altijd met de goede gamertag opnieuw downloaden. De savegames kan je met een transferkabel overzetten. Als de savegames op 2 xboxen staan, moet je misschien een memory card gebruiken om data over te zetten van één Xbox naar de elite.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh wacht ja, ver in mijn geheugen herinner ik mij dat, dat zal ik wel even doen, als ik m'n elite binnen heb.
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.dailymania.nl/crop/265/300/uploads/producten/Week51/c97268b646f8d3a6ba2f9449011b842f.jpg

    Ik heb deze zojuist besteld. Lijkt mij een super aanbiedingen. Nu zal ik alleen nog een HDMI-kabel moeten bestellen voor het beste beeldresultaat?!

    Nu wil ik een transferkabel bestellen via helpdesk, maar moet ik eerst wachten totdat ik mijn elite heb en dan kan ik nog eens 14 dagen gaan wachten op de kabel!!! Of kan ik mijn arcade games opnieuw (gratis) downloaden op mijn nieuwe HD??? Dan hoef ik alleen de save games over te zetten met een memorycard.

    Is er iemand die anders een goede daad wil verrichten om zijn kabel op te sturen naar mij. Als je er natuurlijk zelf niks meer aan hebt! Ik wil hem achteraf ook wel weer terug sturen natuurlijk. :D
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Arcade games kan je opnieuw downloaden ja via je download history.
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    even een vraagje,

    Ik heb net een elite aangeschaft via die deal bij dailymania.

    Kan je alleen al aan de voeding zien of je een met een jasper chip hebt? Of zijn er nog meer eisen etc? Ik krijg hem namelijk thuis bezorgd via TNT en ik wil liever eerst de doos open maken en kijken of het die wel is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina