1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook zojuist daar besteld. Is het ook de bedoeling dat je de TNT werknemer moet 198,- euro moet lappen aan de deur?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Moet je even googlen op Elite Jasper Chip, dan vind je het wel.
    Yups.
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat zal niet gaan, je hebt tenslotte een "koop"gesloten. Je mag de doos pas open maken als je betaald hebt.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan tegenwoordig wel pinnen aan de deur, dus dat scheelt.
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de 2 wired controllers voor de Xbox360 van Microsoft.

    Je hebt er een die voor de xbox bedoelt is (Werkt ook op de PC.)
    En er is er een die voor windows bedoelt is (En die werkt ook gewoon op de Xbox360 toch?)

    Enigste verschil tussen die 2 is toch dat er bij de ene een instalatie CD met drivers voor de PC zit en bij de andere niet?

    Want de Microsoft Xbox 360 Controller For Windows is momenteel bij play.com goedkoper dan de Official Xbox 360 Wired Controller.

    Vandaar dat ik het vraag. (Heb weer een nieuwe controller nodig, Om de een of andere reden moet ik die elk half/heel jaar mijn controller vervangen voor een nieuwe.)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die Elite's met Pure en Lego Batman zijn de nieuwste van de nieuwste, dus met jasper chip.
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ja i know, maar je kan sowieso afzien van je koop binnen 7 dagen geloof ik. Daarnaast werk ik ook bij TNT post, wellicht kan mijn collega dan even gauw een sneak peak geven. Als die zijn werk goed doet, zal die dat niet toelaten.

    Maar ik ben al gerust gesteld door fiasco:)
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niemand hier die een transferkabeltje te leen heeft?

    Hij is toch meerdere malen te gebruiken neem ik aan?
     
  9. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem voor me neus liggen. Hij is met de Jasper chip...
    Voeding is namelijk veel kleiner.


    Edit;

    Welk nummer moet ik bellen als ik een transferkit wil bestellen bij microsoft?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Switch ja. :)
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alles wil overzetten van mijn 20 gig naar 120 gig dan kan ik toch de saved games via memorycard doen en mijn arcade games via download history? Dan heb ik toch helemaal geen transferkabel nodig.

    En als ik ze via downloadhistory games download op mijn 120 gig worden ze dan automatisch verwijders van mijn 20 gig? Hoe werkt dit precies?

    Gr,
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat zou kunnen, alleen sommige savegames laten zich niet kopieeren. Die zal je dan alleen via een transferkit over kunnen zetten.
     
  14. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Is het mogelijk om iemand anders voor jou een Achievement te laten halen op zijn eigen xbox? Het gaat om de laatste achievement bij COD 4 dus als hij gewoon zijn eigen CD + eigen Savegame gebruikt met mijn account en dan laatste missie opnieuw doet?

    Thanks :)
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee dat kan niet. Savegames zijn account-gebonden.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan moet je een router kopen, geen switch! Tenzij je modem ook een router is, dan kan het weer wel.
     
  17. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullcrap. Hij kan gewoon een switch kopen. Een switch is net een contactdoos maar dan voor UTP kabels?
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is helemaal geen bullcrap. Als hij echt gebruik maakt van een modem, zo'n ding wat je vroeger in je PC had om in te bellen dus, dan kan hij helemaal niet " gewoon" een switch kopen. Het is belangrijk om de juiste benaming te gebruiken bij technische ondersteuning, anders kan je ook geen goed advies krijgen.

    Hij zal hoogstwaarschijnlijk een router gebruiken, en dan kan het dus gewoon wel. Een router is eigenlijk gewoon een modem en een switch in 1. En nog niet zo heel lang geleden werden er ook nog gewoon routers verkocht en vergeven met slechts 1 uitgang, een router waarop je meerdere pc's kon aansluiten heette toen nog een multi-pc router. Tegenwoordig is het de gewoonste zaak van de wereld om meerdere uitgangen op je router te hebben. (Uitgangen en dus geen ingangen! Denk aan uitgaand en inkomend signaal)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  19. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt jaren terug man:p. die modems komen echt wel uit 2000 ofzo... ik dacht gelijk aan een nieuwere type modem daarom
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, wij hebben hier sinds 2002 ofzo ADSL, en wij hebben zo'n 6 jaar hetzelfde abbonement en dus 6 jaar dezelfde router gebruikt. (Nu hebben we zo'n experia box, wat een feest :mad:) Dus het is heel goed mogelijk dat mensen tegenwoordig nog routers hebben die maar 1 uitgang hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina