1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Lenny-t en ik hadden toch nog die andere zooi er op staan na de data migration :eek: :confused:.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Had jij een 120GB dan Pegas?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Had niet, maar heb wel :+. Had eerst een 20GB HDD, dan heb ik een 120GB HDD gekocht en meteen de data migration toegepast en er stond ineens wat zooi bij die ik er voor niet had.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ook hier allemaal een gelukkig kerstfeest gewenst ;)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm wazig dat het bij de een dan wel erop blijft staan en bij de ander niet; nou ja boeiend :+
     
  6. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie?

    31 december is de cashback actie afgelopen. Zal de 360 daarna gewoon weer "duurder" zijn of komen er weer andere acties of andere pakketten?
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk niet dat ze veel duurder gaan worden, want dan zullen ze alle advertenties etc weer aan moeten passen. Denk dat ze wel weer iets nieuws verzinnen. Wat ook altijd goed werkt is de actie "verlengen". Net als dat er ALTIJD een actie is dat wanneer je een nieuw internetabonnement afsluit dat je een gratis modem krijgt en gratis verzending. Ze doen net alsof het heel speciaal is, maar eigenlijk is het gewoon standaard.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Jammer dat bij de actie modellen van die waardeloze games zaten!
    Misschien vinden jullie het wel leuk, maar persoonlijk trekken games als kung fu panda en zo'n bespottelijke lego-game mij helemaal niet.

    Heb dus toch maar n arcade pack gekocht als 2de xbox, al had ik die arcade games al.

    Ik vermaak me echt bijzonder goed met guitar hero world tour! Heel leuk om te doen, al wordt m nvriendin wel s wakker van dat getik.
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een nieuwe headset opgestuurd van Microsoft \o/

    Ik heb er niet eens garantie meer op, maar niks hè. Die man aan de lijn zei helemaal niks over mijn garantie :+

    I am a happy dogg \o/
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Kung Fu Panda is natuurlijk om te janken maar LEGO Indy Jones heb ik me nog wel vermaakt hoor met een maat van me :)
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Nou, mijn eerste kerstdag was er 1 om nooit te vergeten!

    Ik heb een 360 met harde schijf en voor als ik bij mijn vriendin ben (en geen zin heb om mijn profiel te recoveren) een memory unit. Op eerste kerstdag had ik de memory unit even nodig voor een savegame, maar ik zag dat daar nog een oude versie van mijn profiel opstond met nog wat andere dingen die verwijderd mochten worden.

    Niets aan de hand zou je denken toch? Ik ga naar de memory instellingen van de 360, ik kies voor MEMORY UNIT en ik zeg verwijder op de memory unit het oude profiel + de items, maar wat gebeurd er? Mijn 360 wist zowel mijn memory unit als mijn gehele harde schijf met al mijn savegames van de afgelopen 2,5 jaar.

    Wellicht had ik beter moeten weten, wellicht zouden de menu's wat duidelijker moeten zijn, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik het vreemd vind dat de 360 beide opslagbronnen compleet leeggegooid heeft terwijl ik duidelijk in de memory unit zat. :'-(
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    huh , maar je profile kan toch altijd maar op 1 plek tegelijk staan? hoe kan er dan een oude versie op je mem unit staan?
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn oude profiel stond nog op mijn memory card, maar deze kon ik niet meer benaderen, omdat ik hem al op een harde schijf had gerecoverd. Dan blijft er zeg maar een restant staan van een inactief profiel.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is echt een drama!

    Goed om in de gaten te houden! Ik heb al mn save games al op n memorycard als backup, maar nu ga ik er nòg eentje maken.
    Bij de 2 arcades zaten memorycards dus ik heb er toch drie.
     
  15. direct47

    direct47 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje 60 hertz-50 hertz

    hallo,

    ik ben nieuw hier, en ik heb een vraag. ik heb pas een samsung LE32A33O televisie gekocht breedbeeld en ik heb men xbox op een vga aansluiting aangesloten en mijn tv is denk ik 50 hertz, maar als ik bij info kijk staat er 60 ik denk ook dat een pc normaal minimaal 60 hertz nodig heeft maar nu is men vraag,ik zou graag een hdmi kabel kopen zou dit dan ook 60 hertz zijn of 50 hertz??

    alvast bedankt,
    Toby *)
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een HDTV (LCD/Plasma) kan zowel overweg met 50hz of 60z.
    De tv schakelt automatisch tussen beide frequenties.
     
  17. Bodesz

    Bodesz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Rode lampje bij player 4

    Hallo allemaal,
    Ik was vanavond aan het cod-en, en op een gegeven moment deed het beeld raar en toen kwam er in eens te staan dat ik er systeem error was en er begon een rood lampje te braden bij het player 4 lampje, (op de Xbox) en kan er veder niks meer mee ,
    1 iemand een idee wat het is ?

    Bodesz.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121506

    "3.4. Section 4 is flashing red
    - Hardware Failure
    / \
    \ /
    The Specific Type of hardware failure can be determined by the error code displayed on the screen.
    E45: Unknown (possibly dashboard update related)
    E64: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc.
    E65: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc. This can also be caused by the tray not being fully closed on boot.
    E66: DVD Drive Error: DVD model, or version does not match that of the version expected by the dashboard. OR the firmware version on the drive is older then the firmware version expected by the dashboard. Make sure the DVD drive is of the same version originally included with the console and that it is using either the original firmware included with the console or newer.
    E67: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it
    E68: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it, This can also be caused by a Hard Drive Eprom Error. Some also believe this might be caused by a problem with the fans.
    E69: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it
    E71: possibly a dashboard update error, Check below in the "Console Reset Codes" for instructions. If that does not work there is no other solution and the console must be sent back to MS for repair.
    E72: (not yet known)
    E73: General Hardware Error: Ethernet port... this error is caused by a problem with the Ethernet port.
    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.
    E76: (not yet known)
    E79: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it"


    Conclusie: Microsoft bellen en garantie opvragen. :)
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als ze het vragen kan je toch zeggen dat je een nieuwe had gekocht. Zo een 6 maanden terug of zo. En dat die nu stuk is. Vermits de wired headset geen eigen serialnummer heeft. Je moet wel de serialnummer van je Xbox 360 geven als bewijs dat je een Xbox 360 hebt. Maar dat is alles. Dan nog die wired zijn echt crappy, kost hun dus niet veel :p
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Er kwam in het beeld te staan dat er een system error was?

    Zitten de kabels goed, heb je een andere kabel. En zit de kabel bij de voeding er nog goed in. Hopelijk is het dit en niet iets ergers!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina