1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg toch wel steeds meer het vermoeden dat microsoft groter hardeschijfen gaat uitbrengen. omdat er bij steeds meer winkels de 120 gig variant uitverkocht is en ook niet meer leverbaar.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De 250GB zal binnenkort wel leverbaar worden, denk ik dan.

3. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Mijn xbox reageert vrij traag op de handelingen van m'n controller. Dit ligt waarschijnlijk aan m'n tv, want op een andere tv heb ik dit niet. Het is een splinternieuwe Phillips. Wat kan ik hieraan doen?

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het is een splinternieuwe tv, dan zou die volgens mij juist geen refresh rate problemen ofzo mogen geven..
    Ben je zeker dat het niet aan je controller ligt? Heb je al eens gekeken bij de game-instellingen zoals sensitivity, of is het ook bij gewoon gebruik van de (A), (B), (Y) en (X) knoppen bijvoorbeeld?

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Even alle fancy after-effecten uitzetten van je TV. Dingen die het binnenkomend beeld verbeteren, kunnen de boel vertragen...

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    -Heeft de Philips een Gamemode? Zet m daar dan op.
    -Soms heeft een hdtv 1 hdmi voor gaming met minder inputlag, al ken ik dit tot nu toe alleen van Samsung.
    -Het snelste is via VGA en dus moet je een HD VGA-kabel hebben voor de xbox.

Wat Lenny zegt is ook een goede tip: zet digitale beeldverbeteraars uit. Denk ook aan 100hz optie, waarbij er tussenframes worden berekend.

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een filmpje op wil nemen sluit ik mijn xbox op mijn DVD-HDD recorder aan en dan doet hij het gewoon goed op 50Hz, als ik hem op 60Hz zet om bijv. COD te spelen dan doet hij het niet (Beeld klopt niks van). Weet iemand een oplossing?

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    edit

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  9. BlackDeath

BlackDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft mijn xbox het begeven. Heb MS al gebeld en die repareren hem gratis... helaas ben ik wel een paar weken xbox-loos. Ik zoek eigenlijk een goedkope arcade om die tijd te overbruggen, heeft iemand ergens een goede aanbieding gezien? (meeste webshops vragen 200,- en hier in het dorp is het niet anders).

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Paar weken valt wel mee. Hooguit zijn het twee weken, meestal binnen 10 dagen.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Veel DVD-HDD recorders kunnen geen 60hz opnemen !!

12. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Is het altijd zo dat je eerst elk xbox live silver account uitgelogt moet hebben voordat je gebruik kan maken van een xbox live gold acc?

Bijvoorbeeld dat je eerst met ze 4e tegen elkaar call of duty speelt, om vervolgens online te spelen moet je eerst ieder account uitloggen (behalve je xbl gold acc) om te kunnen spelen.

En kan je ook instellen dat 1 recent gemaakt account automatisch ingelogd word bij het opstarten ipv een veel eerder gemaakt account?

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt inderdaad 1 profile automatisch laten inloggen zodra de xbox wordt aangezet.

Log in met het account dat je automatisch wilt laten inloggen.
    Druk op de GUIDE knop (centrale X knop)
    Blader naar rechts, SETTINGS.
    Kies PROFILE.
    Kies AUTO SIGN-IN en zet die op ENABLED.

Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  14. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

Heb via xbox.com een nieuw account gemaakt, hoe kan ik nu opdat account spelen?

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inloggen met dat account op je Xbox?

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Recover gamertag doen.

17. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
  18. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

19. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst een RROD, en heb ik via de site de reperatie aangevraagd.. was graties!
    Tot zover ging alles goed!:thumbs:

Alleen toen was ik mijn manier wat druk met andere dingen en te lui om meteen die sticker uit te printen en UPC te bellen voor een afspraak... Dus wilde ik net weer opnieuw de reperatie aanvragen (want de sticker verloopt na 10 dagen) maar nu moet ik opeens 90 euro reperatie betalen :mad:

Nu zit ik waarschijnlijk net over de garantie heen, maar apart dat het een week eerder niet zo was (had hem in september al 3 jaar)

Heeft het zin om te bellen of ze hem gratis ophalen? Of kan het personeel aan de telefoon niets eraan veranederen?

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bel gewoon en je zult er achter komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina