1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst een Controller besteld via Neck.nl maar die is nu binnengekomen! maar ik heb hem al opengemaakt en er mee gespeeld enzo! maar op een gegeven moment viel hij uit en connecte hij niet meer met mijn Xbox ik heb geprobeerd om bij een vriend hem te laten connecten maar dat deed hij ook niet! andere controllers connecten wel met mijn xbox! het ligt dus aan de controller ik kan hem niet meer terug sturen dat is te laat..Weet iemand hier wat op? Bedankt!

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Microsoft bellen?

3. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik dan een nieuwe?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Grote kans van wel ja.

5. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze zeggen ja je heb de bon nodig maar ik heb hem besteld via internet..:'-(

6. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar heb je toch een factuur bij gekregen?

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je weet dat de batterijen die je er bij krijgt altijd half opgeladen zijn he? Zijn die niet gewoon leeg?

Ik kan namelijk nergens in je post lezen dat je dat al geprobeerd hebt.

8. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb er wel een Factuur bij gekregen maar op die factuur staat niet wat ik heb besteld staat alleen bestelnummer en de prijs op.. :'-(:'-(

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nog nooit een bon nodig gehad bij iets van MS :+

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    als het goed is moet dat bedrijf je een gespecificeerde factuur hebben toegezonden en anders moet je daar om vragen.
    Misschien kan het met deze factuur ook al hoor.

11. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er ook een Factuur bij gekregen..Dus als ik bel naar Microsoft en ze vragen daarom en ik stuur die op via een foto bijlage via de mail krijg ik dan een nieuwe?

12. MaestroXVII

MaestroXVII maestro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox met mijn router (linksys) verbonden met een kabel, als ik dan de connectie test dan is alles goed, maar toch krijg ik als ik op y druk een error status report met daarin het volgende.

W: 0000-000B X: 0000- F001 Y : 20A8-4840 Z: 0000-0000 ID: FFFF-FFFF

Ik kan gewoon op Xbox live en ook gewoon bij GTA bijv. Freemode doen.
    Wel heb ik als ik online (GTA IV) speel soms het idee dat ik sommige spelers niet kan neerschieten (ik schiet op ze maar er gaat geen healt af, was trouwens bij GTA Freemode.) en soms zie ik andere spelers van die rare bewegingen maken (ze gaan in een keer een stuk verder). Nou is mijn vraag waar dit aan ligt. Ik heb net een half uur gespeeld zonder problemen, dus misschien dat het niks is. Weet iemand misschien waarom ik die foutmelding krijg en waarom ik die probleempjes heb met het online spelen, en hoe ik die dan kan oplossen???

13. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien dat af en toe je internet het net niet aan kan, dat het zeg maar iets lagt?

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  15. MaestroXVII

MaestroXVII maestro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een tijdje nergens last van, maar die error status blijft wel. Best wel vreemd.

16. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar Xbox 360 DVD hoesjes. Nu lees ik in een paar oude threads dat de Live Points hoesjes gebruikt kunnen worden als vervanging, maar dat er soms geen DVD in gedaan kan worden, soms wel.

Het is dus geluk hebben als je er één koopt of er een DVD in kan, of worden er tegenwoordig andere hoesjes gebruikt?
    De MS Points heb ik tot nu toe eigenlijk alleen nog afgeschaft via sites waar je ze direct in je mailbox krijgt, maar als die hoesjes meteen als vervanger gebruikt kunnen worden is dat mooi meegenomen natuurlijk.

17. MaestroXVII

MaestroXVII maestro

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een kaartje in, en je kunt er dus geen dvd in doen.

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Ikzelf zet de hoesjes leeg in een kastje (dan kan je je verzameling nog wel lekker tonen ;) ) en de dvd-roms heb ik in zo'n bak van €10 van de hema.
    Als je die aan de voorkant indrukt, schuift die naar buiten en er kunnen heel veel dvd's in.

19. xbox360fan

xbox360fan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een nieuwe xbox arcade gehaald nadat de oude stuk was gegaan. Ik heb de oude hdd ingeklikt maar ik zie maar 3 van de 6 profiles verschijnen. Weet iemand hoe dit komt?

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Recover gamertag al geprobeerd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina