Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En over een paar maanden stap je terug naar batterijen, omdat de accupack naar de klote is.
    Let maar op. ;)
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mja, ik doe dus nu 2 jaar met die accu maar vraag me af of hij minder begint te worden. Voor mijn gevoel moet ik vaker opladen, of ik game een stuk meer, maar dat idee heb ik niet. :x

    Daarom wilde ik graag weten of ik de accu status kan zien in een menu zodat ik bij kan houden hoe lang ik er gemiddeld mee doe.
    Maar batterijen zou ik denk ik niet zo snel doen, die gaan me echt te snel leeg.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik doe al sinds het begin met mijn accu. Maar je kan best gelijk hebben, voordat ik het weet moet ik weer opladen 8)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb ook al sinds het begin (3 jaar geleden) een 10 euro play&charge kit, eens in de 8 uur gamen ff een half uurtje laden en knallen maar weer.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben nog steeds benieuwd of t mogelijk is om t accupack open te wrikken, daar andere oplaadbare batterijen in te doen om deze vervolgens in de xbox quick charger op te laden.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt mij niet, volgens mij laad hij alleen op via de 6 contactjes in het midden, en niet via de batterij + & - :mad:
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Had ik ook inderdaad, ding wou niet meer opladen. Goedkope troep :+


    [​IMG]

    Probeer het 8).
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat idee had ik ook al inderdaad. Hoop nog op n oplossing omdat 1 van mn accu's (zijn ook gewoon 2 oplaadbare batterijen) erg slecht is geworden.

    Edit: tijdens t schrijven van dit bericht had jij t vorige al gepost. Ik ga t vanavond s proberen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  9. sblikman

    sblikman Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    het gekke is dat ik er ook een beneden heb daar doet hij het wel
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het lukt nog niet echt. Het splijten van de kap ging nog redelijk, maar de 2 batterijen zitten aan 3 kleine stukjes gesoldeerd.
    Aan de pluskop van 1 batterij zit een metalen stripje en die gaat naar het midden en zit vast met een vaag spul wat niet meer blijft zitten (een soort hars). Dat is waarschijnlijk voor die connector in het midden waardoor ze worden opgeladen.

    Onder beide batterijen zit nog een metalen stripje.

    Toen ik m terug in de lader deed, laadde hij zich niet op. Waarschijnlijk is de strip in het midden verschoven.


    --------------------------------


    Is er nog nieuws over de xbox360 slim? Ik vraag me af hoe de grafische kaart zich houdt tegenover de oude, aangezien de nieuwe samen met de CPU zit.
    Het lijkt mij dus meer een onboard kaart?

    Ook zal je je faceplate niet meer kunnen gebruiken.
     
  11. Parvus

    Parvus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live account behouden op nieuwe Xbox?

    Howdy, sinds gisteren heb ik de befaamde 'rrod' op m'n xbox. Heb al gekeken naar de kabels etc, niets helpt.

    Nu ben ik nogal MW2 verslaafd, dus ik zit met m'n handen in het haar . Nu zei een vriend van me gister dat ik zijn xbox zolang wel kon lenen, hij deed er toch niks mee. Nu ben ik redelijk lekker bezig op MW2, maar als ik dan zijn xbox leen, moet ik daar dan weer een live abonnement voor kopen?

    En kan ik mijn account van MW2 (bijna prestige 6) dan ook overzetten op die nieuwe xbox ofzo?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt je hardeschijf van je 'kapotte' Xbox 360 overplaatsen naar die van je vriend. :)
     
  13. Parvus

    Parvus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nice thanks! Is daar een instructie van ergens? Kan via google zo snel niks vinden
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de HDD gewoon aansluiten op zijn Xbox360 en lekker verder gamen.
    Alleen de eventule gekochte dingen op XBL zijn gekoppeld aan jouw Gamertag en Xbox360 ID.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    http://support.microsoft.com/kb/906204

    Is echt heel erg simpel ;) Maar dan moet je dus wel een harde schijf hebben, gebruik je niet toevallig een memory card? (In dat geval is het nog makkelijker)
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over License transfer..

    Stel, je hebt 2 personen. De een heeft natuurlijk niks, en de ander die download regelmatig games en je wilt dus de licenties overzetten van je vriend naar je eigen xbox om de games te kunnen downloaden..

    Stel degene koopt Halo 3, jij wilt die dus je zet alles over etc.. En dan later koopt diegene Battlefield Bad Company voor zichzelf... wat gebeurt dáár dan mee? Van wie is die dan? De koper of de 'overdownloader'? Kan de overdownloader die nog downloaden voor zichzelf? Of heeft die alleen maar recht op de games die op DAT moment in de game history stonden??

    Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is :+
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    De account waar het op is gedownload, dat is de eigenaar van die game.
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus die laatste game valt dan ook niet meer te overdownloaden? (Zit namelijk een limiet aan, maar 1x per jaar)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, ik zie ook geen nuttig punt om dit überhaupt te doen.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis game overdownloaden van een vriend, niet nuttig? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina