Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister mijn Xbox verstuurd. Zou ik hem volgende week al terugkrijgen ?
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje geluk ;) ik had die van mij in een week terug.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb zo lange afstandsbediening voor de 360 en van de 360 (dus de echte) maar mijn xbox pakt hem niet als ik ergens op druk. Op mijn vorige xbox pakte hij hem wel, maar niet op deze. Moet je deze ook weer aanmelden ofso :confused:. Mijn TV pakt namelijk wel het signaal op, want als ik ergens op druk zie ik dat het rode lampje flikkert.
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg mijne 6 dagen later. Een nieuwe console, dus de reparatietijd was erg kort :+
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit kan je hopelijk verder helpen;

     
  6. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klein probleempje met mijn controller.
    als ik de (LS) naar voren beweeg dan blijft ie een klein beetje haken.
    met schietspellen is dit meestal geen probleem, maar met spellen waar de controls heel gevoelig zijn, zoals droplitz kan dit heel vervelend worden (je draait de verkeerde rondjes om omdat je cursortje steeds verder schiet.)

    is hier iets aan te doen? of moet ik een nieuwe kopen? :{
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb ik ook met mijn huidige controller, erg irritant in Splinter Cell bijv, want dan loopt ie gewoon uit de cover wanneer het niet moet enzo,maar ja.


    Heb een vraagje over HDD's, ik heb gezien dat de 250GB HDD 99 euro is, en de 120GB is duurder..althans, als ik op budgetgaming.nl kijk wel...wtf?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Beetje noobvragen misschien. Morgen komt mijn xbox 360 arcade binnen. Kan ik daarmee eventueel direct online, of heb ik daarvoor nog een kabel nodig? Ik zie namelijk een ethernetkabel die bij de elite wordt meegeleverd, maar niet bij de arcade. Maar ik vond nergens waar je die online kunt halen. Weet iemand wat ik daarvoor precies nodig heb en waar ik dat kan bestellen?

    En ook niet onbelangrijk: hdd. Ik ben geen diehard, maar zo'n 20 gig lijkt me wel prettig. Ik weet alleen niet wat je daarvoor allemaal nodig hebt? Ik zie wel die harde schijfjes die ze verkopen, maar wat is daarvoor aan kabels en software etc. nodig?

    Excuses als het overbodige vragen lijken, ik heb wel gegoogeld, maar geen duidelijk antwoord gevonden.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De ethernet-kabel kan je gewoon bij de pc-boer , bouwmarkt of onderdelenhuis op de hoek kopen.
    Koop wel een Straight utp-kabel !!

    De prijs van een 10 meter utp-kabel zal rond de € 8 liggen

    Voor de Xbox360 kan je nu ook gebruik maken van een USB-stick of externe HDD.
    De maximale grote is 16GB.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een 20GB is wel het miminum hoor, want daar jou je sowieso maar 11GB van over. De rest is al verbruikt door het systeem.
    Een 60GB lijkt mij geen overbodige luxe.

    Zo'n speciale xbox360 HDD klik je op je arcade en daar komt geen kabel aan te pas.

    Je kunt na aansluiting van een ethernetkabel meteen online en je kan een maand gratis online gamen.
    Daarna kost het geld, maar als je zo'n jaarabonnement online koopt dan kost die ongeveer €37 in plaats van €60 in de winkel.

    Pakket met 60GB HDD, headset, 3 maanden xbox live
    http://www.consoleshop.nl/product/6...crosoft-xbox-360-60-gb-live-starter-pack.html


    Hier koop je goedkoop Live jaarabbo's en ook je games!

    http://www.gamehubs.com/xbox-live-12-month-gold-membership-card-worldwide-compatible.html
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een 20GB HDD kan je alleen nog 2e hands kopen.
    Vind het prijsverschil tussen de 60GB en 250GB zo klein dat je beter de 250GB kunt kopen.

    60GB = ± € 70
    250GB = € 99,95
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Bedankt voor jullie reacties!
     
  13. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox gekregen van mijn kameraad (was kapot en buiten de garantie, inmiddels gemaakt) alleen zit er geen voeding bij, die was kapot gegaan. Maar nu wil ik een nieuwe voeding kopen. Op internet staan 3 soorten. Hoe weet ik nou welke ik moet hebben en is het gevaarlijk als je de verkeerde (aantal watt) voeding gebruikt. Heb al op internet gezocht maar wordt daar niks wijzer van.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Weet niet goed waar ik dit moest posten maar dit is het algemeen thread dus hier dan maar :+


    Ubisoft kapt met boekjes bij games doen om zo het regenwoud te sparen!

    Oftwel, dit kost ze weer minder geld, maar lullen er een mooi verhaal omheen. :emo:


    Boeit me eigenlijk vrij weinig, lees de boekjes eigenlijk nooit. Maar toch, je krijgt minder maar betaald hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ligt aan de soort revisie van je Xbox360. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_hardware#List_of_revisions
    Elke revisie heeft zijn eigen power connector dus dan zou je moeten kijken welke power connector jij hebt:

    [​IMG]

    1st gen: plastic blokje in het midden van de power connector
    2nd gen: geen blokje in het midden, blokje boven is één stuk
    3rd gen: geen blokje in het midden, blokje boven zijn twee stukken.

    Aan de hand van bovenstaande vergelijking en de list of revisions van wikipedia kan je zien welke voeding je nodig hebt.
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    The fuck.. Had helemaal niks gehoord van mijn Xbox en hij is vandaag al teruggestuurd naar mij ? Vanochtend rond 8 uur, zou ik hem vandaag nog krijgen denk je ?
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vanuit Duitsland of nationaal verdeelcenter? In elk geval bestaat de kans dan wel dat je'm deze namiddag nog krijgt.
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet, als ik het ID nummer gebruik wat ik er bij kreeg. Zegt hij dat hij niks kan vinden, als ik de track and trace wil doen van UPS krijg ik ook niks. Dus ik zou het niet weten..
     
  19. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet zo goed waar ik dit het beste kan posten maar toen ik me Xbox net nieuw had heb ik schijnbaar nog gezegd dat ik een kind ben. Maar nu moet ik de hele tijd als ik bijvoorbeeld een vriend wil toevoegen een wachtwoord invoeren. En bij Forza 3 kan ik geen auto's online kopen via de Auction House|:-|:-. Weet iemand hoe ik deze settings kan veranderen?
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je dan nu een child account, kijk even bij family settings. If so kan je vanop je dashboard bij My xbox > manage account > promote child account doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina