1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Budget is rond de 500 a 600 euro
    Ongeveer 32 inch
    Nee geen internet
    Ik heb gehoord dat plasma inderdaad mooi is maar ook dat ze snel stuk gaan.
    Dus bijv. dat er een dode pixel in komt.. en dat wil ik niet.
    Led tv zijn hele hoge en goede kwaliteit heb ik gehoord maar dan heb je het al over boven de 1000 euro toch.
    Maar ik dacht gewoon aan een LCD tv alleen maakt de merk veel uit?


     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dode pixels heeft weinig tot niks te maken met LCD of Plasma, dat is gewoon een productiefout. Meestal wordt dit kosteloos vergoed, wanneer het er meer dan 2 of 3 zijn.
     
  3. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    En is plasma beter dan lcd ? want dan ga ik gewoon voor plasma. als het ook goedkoper is
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn geen plasma's in 32 inch. De kleinste is 37 inch.

    Er is ooit 1 merk geweest dat een 32 inch plasma in zn gamma had (LG), maar die is naar mijn weten hier nauwelijks verkocht.

    Plasma en lcd's hebben behoorlijke verschillen in beeld en dus moet jij zelf gaan kijken. Ikzelf zou mn hdready Pana plasma nog niet ruilen voor een full hd lcd al kreeg ik geld toe, maar een ander vindt lcd mooier.

    Mocht je nog twijfelen of je toch een 37 inch zou kopen, sluit dan gewoon een xbox aan op zowel een 37 inch hdready plasma en vergelijk dit met enkele full hd lcd's die in jouw budget vallen.
    Kijk welke jij het mooiste beeld vindt geven en koop die tv. :b:



    --------------------------------------------------------


    Ik zit zelf s rond te kijken voor een wat betere accupack, want die van mij moet ik steeds sneller opladen.
    Nu zie ik 3rd party accupacks met die nieuwere 3600Mah batterijen. Gaan deze echt langer mee en ook belangrijk: kan ik die niet gewoon in mn bestaande xbox snellader doen?

    http://www.cableguy.nl/product_info.php/products_id/48

    Deze zijn maar 7.5 euro?!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  5. Kaiser

    Kaiser Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of de 250GB HDD ook los in het zwart te verkrijgen is?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee (niet in het zwart los te koop)
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ferry, ik zou er maar niet op rekenen dat dat de real deal is ;) Dealextreme verkoopt voornamelijk namaakspullen, er staat nergens bij dat het een genuine microsoft product is, dus dan is het dat waarschijnlijk ook niet.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je je cache leegt. wat wordt er dan allemaal verwijderd ??

    (ik hoop dat dat mijn venetica bugs kan oplossen)

    EDIT:
    :D
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sommige games kunnen er niet zo goed tegen, bijv. Skate 2 (heb eens gehoord dat dan al je online free skate activities weg zijn).
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Too late :)

    Enne, dat zou wel slecht zijn. Ik merk het wel.
    De menus gaan ieg wel een stuk sneller nu ...
     
  13. Kaiser

    Kaiser Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties, jammer dat ie er (nog) niet los in het zwart is. Ik ben namelijk nogal een mierenneuker als het op zulke dingen aankomt en zou zeker geen grijze HDD op mijn Elite willen zien. Een niet officiële HDD is helaas ook geen optie aangezien ik geen ban of wat dan ook wil riskeren.

    En dan blijft er maar één optie voor mij over, behalve wachten op een zwarte HDD: de grijze versie kopen en vervolgens een beetje casemodden. Als ik dit filmpje volg zou ik toch wel in staat moeten zijn om de HDD's zelf te kunnen verwisselen of op z'n minst de bovenkanten om te wisselen. Die grijze schijf met mijn oude 120 GB HDD erin zou ik nog wel kunnen verkopen.

    Zou iemand hier toevallig weten hoe je die metalen plaatjes aan de bovenkant van de HDD los kan maken?
     
  14. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil mijn Xbox 360 controller openmaken maar het moet met een Torx 8H
    maar ik hem alleen de gewone Torx(hier screenshot)
    maar weet iemand toevalig nog een andere manier om hem open te maken?
    http://i50.photobucket.com/albums/f320/RDCXBG/T8_T8H002.jpg

    of weet iemand een goede site waar ik die kan kopen?
    en kan je snel gebanned worden hiervoor?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja als je ergens een zwarte behuizing kan halen kan je de inhoud van de grijze wel verwisselen met een zwarte, of de grijze zwart spuiten.
     
  16. Kaiser

    Kaiser Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu nog gewoon de zwarte HDD die met mijn Elite kwam, dus dan wissel ik de behulzing van die en die nieuwe wel om. Of ik dan ook de HDD zelf zal omwisselen of het alleen bij de bovenkant laat (de onderkant zie je immers niet) weet ik nog niet, maar alleen de bovenkant lijkt me het makkelijkst en veiligst.

    Weet je toevallig ook hoe dat metalen plaatje bovenop los kan komen?
     
  17. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik wilde er niet per se een aparte topic voor openen, en ik denk dat ik in dit topic goed zit.


    Ik heb op koninginnedag GTAIV gekocht voor 10 euro. Toen ik de cd controleerde op krassen zag ik er een paar waarvan ik wist dat deze mogelijk voor problemen konden zorgen. Maar voor 10 euro vond ik het waard een gokje te nemen. Nu blijkt dat de CD inderdaad niet afspeelbaar blijkt te zijn na een bepaalde punt van het spel (ergens tijdens de intro).

    Nu is mijn vraag of ik niet een andere afspeelbare GTAIV kan gebruiken om het spel op de xbox op te slaan en het spel daarna te spelen via de beschadigde cd. Zal ik op deze manier het spel kunnen spelen? Ik denk namelijk dat ik met deze beschadigde cd de "cd-check" wel doorkom.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    kan het zijn dat snelle bewegingen in fifa, zoals lange ballen en snel passen niet goed worden doorgegeven?, en dat het daardoor wat wazig word?

    Dit probleem heb ik alleen het kan ook normaal zijn en dat ik er alleen maar erg op let. Ik weet het niet
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probleem doet zich zeker voor bij een lcd ?
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn gewone pc beeld ;)

    Ik krijg wel die Acer H223HQAbmid met HDMI die jullie mij aanraden

    zou het probleem dan opgelost zijn?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina