1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantastic

    Fantastic Guest

    Juist.. Ik heb sinds een maand of 2 een nieuwe xbox gekocht, omdat mijn andere een RROD had en geen garantie meer had. Tot gister was er niks aan de hand, maar toen ik hem gister opstarte was het beeld opeens alsof je het verkeerd heb ingesteld (bijv 1080p). Maar nu is het tot mijn grote schrik dat niet het probleem, bij elk spel dat ik speel zie ik rood bijv als groenig en komen er gekleurde strepen door mn beeld als door een menu beweeg. Iemand enig idee wat het is ?
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zie de volgende vraag:

    En daarop kan je natuurlijk ja antwoorden, want feitelijk kan het wel, maar als er geen ruimte is voor savegames en een profiel is het vrij nutteloos om een game te spelen. Dat kan je wel gaan bevechten, maar dat is gewoon onzin, niemand heeft zin iedere keer opnieuw te beginnen.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De 60GB is al leeg, maar je kan hem voor de zekerheid altijd nog een keer formatteren.
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, misschien niet de beste thread maar toch:
    Ik heb dus een etheret kabel van de router > Xbox 360 en router > PC
    M'n Xbox én PC hebben overigens een static IP adress

    Nu zu ik dus misschien een splitter én tweede etheret kabel willen kopen. Zodat ik:
    Router > Splitter, Splitter > Xbox, Splitter > PS3 zou kunnen doen.
    Zou dit mogelijk moeten zijn en heb je niet veel signaal verlies door zo'n splitter? Thanks
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het zou kunnen, maar dan moet je gewoon een switch kopen, geen splitter.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal hem dan formatteren , bedankt \o/
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb ook een vraagje ik heb pas een Xbox 360 Slim gekocht en al mijn content van mijn oude Xbox Elite overgezet op een externe HDD. Nu heb ik alles op mijn nieuwe Xbox staan, alleen als mijn vriendin bijvoorbeeld Trials HD of Peggle wil spelen met haar account dan kan dat niet alleen maar alleen maar de demo. Mijn account waar dat mee gedownload is doet alles het wel, op mijn oude Elite werkte alles ook bijvoorbeeld The Nightmare Before Christmas thema doet het nu ook niet meer op haar account maar bij mij gelukkig wel.

    Ik heb al geprobeerd het opnieuw te downloaden, maar dan nog doet hij het niet op haar account, weet iemand hoe dit zit? of je alle spullen van je oude Xbox maar met één account kan gebruiken op de nieuwe Xbox?

    Bijvoorbaat dank!
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukt ? :)
     
  11. donie2

    donie2 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraagje ik heb fifa 11 maar ik wil de game op me usb zetten 4gb maar als ik dan zeg install game zegt die geen memory unit gevonden ?? weten jullie wat het is?
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt de game alleen op de HDD (hard disk) zetten en daar vanaf spelen, zodat je een stillere xbox hebt.

    Vanaf een usb kan niet, want anders zou je deze gewoon aan vrienden kunnen geven etc
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2010
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan ook hoor (content is Xbox gebonden niet media)
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een XBOX 360 gekocht. Ik heb al een GamerTag aangemaakt op xbox.com. Hoe log ik hier mee in op de xbox als ik deze krijg?
     
  15. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Stomme vraag wellicht. Ik installeer meestal elk spel als ik deze net heb gekocht. Nu raakt de HD van m'n 120 GB wat vol. Kan ik ervoor kiezen een spel te verwijderen? (Ja, dat kan, maar waar vind ik die optie?). Tevens: verlies ik dan geen data of gedownloade content? (Zo nee: waar staat die content/gamesaves dan wel?)
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dat kan, onder settings bij memory, en nee, je verliest geen belangrijke dingen (Let wel op dat je alleen het spel verwijderd, niet alle saves en DLC wat erbij hoort).
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ehm in dashboard heb je dat rijtje, met profielopties, mijn games, mijn video's, tot systeeminstellingen. Je moet naar het kopje mijn games, en daar vind je onder 'full games' de spellen die je op je hdd hebt staan. Als je ze daar verwijderd, wis je echt alleen de game en hoef je je verder dus geen zorgen te maken ;)

    Edit: Moet je dus de game selecteren die je wilt wissen en dan voor 'options' kiezen (volgens mij met y).
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  20. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Zie topic "gamen met headset" aub :)
    zag deze topic pas nadat ik daar een post had gedaan :$
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina