1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja je kan programma's als Tversity en/of ps3mediaserver gebruiken. Beide ondersteunen subs en als je pc snel genoeg is kan je HD streamen
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Volgens mij bedoelt Goiz streamen via XBL (oftewel via Video marketplace).
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ^Indeed.
     
  4. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    IK heb een vraagje. Ik heb een draadloze headset, maar als ik deze aan doe dan ziet mijn xbox hem als 2de controller, waardoor ik hem niet kan gebruiken. Ook als ik hem van controller laat wisselen, slaat de headset de eerste controller over dus van, 2 3 4 en dan weer naar 2. Opnieuw mijn xbox en controller laten laten zoeken werkt niet! Heeft iemand hier antwoord op?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    O Okay .. @Goiz zo soepel als 123 .. sommige films hebben subs (maar de meeste niet)
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Thanks. Engelse of NL subs maakt trouwens niet uit, maar met helemaal geen subs heb ik het gevoel dat ik te veel mis :+
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg mijn xbox morgen binnen, ik heb al een GamerTag waarmee ik in kan loggen op xbox.com, hoe gebruik ik deze op de xbox?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Recover gamertag doen op de Xbox.
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag beste xboxworld mensen \o/

    Ik heb een Xbox 360, ik heb een 250 GB HD gekocht mei 2010. Toen moest ik mijn gegevens overzetten van mijn 60 GB naar mijn 250 GB.

    Stel je nou voor als mijn Xbox 360 het begeeft. Kan ik dan gewoon nog een Xbox 360 Slim kopen met 250 GB en mijn gegevens op die 250 GB Slim zetten?

    Ik heb ergens gelezen dat je maar 1x per jaar je gegevens mag overzetten , dus dan zou ik tot mei 2011 bijvoorbeeld niet meer met mijn arcade games kunnen spelen.

    Mijn Xbox 360 Premium uit 2008 maakt de laatste tijd meer geluid dan anders (laatste paar weken) , daarom deze vraag \o/
    Bedankt
     
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    IK heb een vraagje. Ik heb een draadloze headset, maar als ik deze aan doe dan ziet mijn xbox hem als 2de controller, waardoor ik hem niet kan gebruiken. Ook als ik hem van controller laat wisselen, slaat de headset de eerste controller over dus van, 2 3 4 en dan weer naar 2. Opnieuw mijn xbox en controller laten laten zoeken werkt niet! Heeft iemand hier antwoord op?
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik de xbox wat schud, hoor je dat er iets los in de xbox360 zit? is dit normaal?

    anders mogen ze dat ook wel even fixen, hij gaat morgen naar ms repair center :+
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook niet met je Xbox schudden :+
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    toen ik hem oppakte viel het op :+
     
  14. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    best vaak als ik een spel opstart zoals GTA IV EFLC dan blijft hij hangen als het spel net opstart.
    hoe kan ik dit verhelpen?
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    maar iemand?
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net ook even met mijn xbox geschud en volgens mij is het gewoon normaal \o/
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    mmooi:p
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat is normaal en wel om het volgende: in de xbox zit een soort gewichtje die bepaald of de console liggende of staand is gesplaatst. Als je hem staand zet gaat het gewichtje ergens anders heen en daardoor worden de kwadranten van de ring of light om de aanknop ook gedraaid, zodat speler 1 nog steeds linksboven is.
     
  19. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou een gewone usb stick hebt van 16gb,kan je dan ook games installeren,of moet het echt die van microsoft zelf zijn dan?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan ook met een gewone.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina