1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    klopt. de autoplay is na de update uitgeschakeld en dus moet je die weer ff aanzetten.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand?O-) Ik behoud trouwens dezelfde harde schijf, dat was ik even vergeten te vermelden.:F:
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    de hdd van de gewone xbox past niet op n Slim hoor! Zag op youtube wel dat t mogelijk is maar dan moet je wel wat verbouwen.

    Als je je oude hdd kan gebruiken dan hoef je geen transfer kabel etc te gebruiken.
    Je moet wèl je licentie overzetten want ander kan je je arcade games niet spelen als je offline bent.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb die nieuwe xbox slim, maar ik vind mn N-netwerk niet. alleen G. iemand die me kan helpen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geen ban maar wel al je achievements kwijt, want die vond je toch niet zo belangrijk


    je kan gewoon recoveren. Wel eerst licence transfer gebruiken (zodat je de licenties overzet)

    staat je router wel ingesteld op N-netwerk?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    yes... op mn pc's enzo vind ik N netwerk.. maar mn xbox niet
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je je router op N native zet (dus alleen N mogelijk) ziet je xbox hem dan wel?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee dan ziet niks mn netwerk :confused:
     
  9. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto-start staat aan. ik ben zelf ook een beetje band dat het een bug is of zo. Ik start hem nu ff een paar keer op met de instelling op dashboard en zet hem dan later weer terug. hopen dat die het dan wel doet, en anders heb ik pech gehad en is het wachten tot de volgende update.

    Ik weet niet hoe het met jullie zit maar van mij hoeven die updates ook niet zo, telkens ben je gewend aan de ''opbouw'' en dan veranderen ze het weer. en die nieuw layout ziet er ook niet uit naar mijn mening.
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een fout in de update schijnbaar.
     
  11. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik de nieuwe XBOX 360 S heb en m'n accounts heb gerecovered, zijn mijn gamerafbeeldingen en themes niet meer shared? Ik kan ze dus alleen op het account gebruiken waarop ik het heb gekocht?
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Wist niet echt een goede topic om mijn vraag te stellen, en een nieuw topic hiervoor openen vind ik niet zo nodig, dus probeer ik het even hier:

    Waar zijn losse xbox 360 hoesjes cheap te verkrijgen? Liefst per stuk en i.v.m. verzendkosten liefst ook niet online.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Meer mensen punten gekregen? Ik heb er zojuist 800 points bij. Ik kan me even niet herinneren dat ik aan een actie mee heb gedaan, maar misschien heb ik er geen erg in gehad.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    er is nu een actie wanneer je 1500 pnts besteed aan dlc van microsoft (alan wake, forza etc), je 800 pnts terug krijgt.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Niet vergeten om eerst een gamerpicture te downloaden anders werkt het niet. :)
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hmmm ik heb afgelopen week Costume Quest gekocht, maar meer ook niet. Ook geen bericht van Microsoft ofzo. Vaag!
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Met zo'n transfer kitje dus?
     
  18. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Slim opstuurd ter reparatie, krijg je dan wel dezelfde terug? (gezien je hardeschijf in de console zit)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou deze uit de console halen (net als met de oude xbox 360)
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier een vraag waar ik niet uit komt.

    Ik heb een Xbox 360 Premium (60gb) uit november 2008 . Ik heb een 250 GB HD gekocht in mei 2010 en zodoende mijn data van de 60 gb naar de 250 gb overgepompt met de bijgevoegde transfer kit

    Stel je je nou voor als ik een Nieuwe Xbox 360 S koopt met een 250 gb HD. Kan ik dan gewoon die 250 GB van de Pro naar de 250 GB S overzetten,

    Op de Xbox site staat zelf dat overzetten 1x per jaar kan maar volgens mij geld dat als je van HD naar HD gaat op dezelfde console.

    Ik heb nog garantie voor de RROD/E74 tot 2011 maar de normale garantie is voor mij al verlopen.

    Bedankt _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina