1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan zijn ze nog dom bezig.
    Een 512MB memory card kost 50 euro. En een 60GB HD met 3 maanden Live en Headset kost 70 euro.

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Niet helemaal dom natuurlijk, want doordat mensen op Live gaan is de kans groot dat er content gekocht gaat worden en dat men het abonnement verlengen. De harde schijf etc verkopen ze ook zelf ;)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, als je je Xbox opstart en in het dashboard komt staat hij automatisch op Spotlight, is het mogelijk om hem automatisch op My Xbox te laten beginnen of wat? :9

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet dat ik weet.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope dat is niet mogelijk.

6. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel mogelijk, moet je er voor zorgen dat je account niet gelijk inlogd met xbox live. Bij geen verbinding met live krijg je ook geen spotlight, auto login dus even uitzetten bij je account.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja en dan moet je weer inloggen voor je kan beginnen met gamen :+
    Dus kan je beter als je je xbox aanzet 1x omhoog doen met je controller, dat is makkelijker.

8. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het meer in de zin van, als ze de memory card voor 50 euro verkopen, kunnen ze de harde schijf makkelijk voor meer dan 100 euro verkopen.

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat hebben ze de eerste 2-3 jaar ook geprobeerd, maar volgens mij sloeg dat niet zo aan :emo:

10. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar mogelijk is het wel ;)

Als je wilt dat dat je game en xbl gelijk start kun je ook instellen dat bij het opstarten de disc start ipv het dashboard.

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt natuurlijk wel gelijk: €50 voor n lullig memory kaartje is natuurlijk helemaal van de zotte!
    Ik heb 2 van 256mb kaartjes want die zaten bij de arcade. Ze maken mij niet wijs dat de fabricagekosten ook maar in de buurt komen van een harde schijf, want dan hadden ze beter n arcade kunnen uitgeven met n kleine harde schijf ipv n memorycard.
    Maar dan is de plaatsing in de afzetmarkt weer niet handig misschien.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Uurtje geleden naar M$ gebeld, duurt het verdomme altijd zo lang om stickers via de mail te sturen of ...

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja, duurt maximaal 24 uur geloof ik. Duurde bij mij ook een aantal uren voordat ik ze kreeg.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb inmiddels de stickers :) Vanmiddag rond 13:30 word hij opgehaald. Hopelijk DEZE week nog terug!

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Lijkt me sterk maargoed :/

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij's al opgehaald. Volgens m'n ma stond UPS om 13:10 al voor de deur :eek:

@ Syn3rgy :
    Kan best. 2 weken geleden heeft m'n neefje hem op woensdag laten ophalen door UPS. Hij kreeg hem vorige week dinsdag weer terug. Heeft ongeveer 6 dagen geduurd. Je weet maar nooit toch? Hij heeft overigens wel een replacement console gekregen. Ik kreeg toendertijd 2x een refurbi"tch"ed model.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm , ligt er ook aan hoe erg de console '' beschadigd'' is van binnen.

Overigens, vriend van mij had laatst een Kwart van de cirkel rood ( rechtsonder ). Ik zei zo van , laat je console ff 24 uit en check de kabels. Nah gedaan enzo. Dag later : Als ik de xbox aanzet dan draait de ventilatie echt 20 keer zo hard als normaal , lijkt net of hij gaat exploderen..

Ik voel een RROD aankomen? Hij heeft net naar MS gebeld en verteld straks ofzo aan mij wat ze zeiden , waarschijnlijk wat ik ook zei of wat er in het boekje staat , en wachten op de RROD :p

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat was bij mij ook. Bij mij ging het op en neer. Telkens gingen de fans harder draaien en toen was't ineens stil.

Ach, ben blij dat ik het zo snel heb kunnen regelen, krijg ik hem deze week of de volgende terug. Nu zul je zien dat mijn 360 gewoon gerepareerd word hé? Die van m'n neefje is 1x kapot gegaan en hij kreeg gelijk een nieuwe model ( incl. HDMI ) toegestuurd.

Hoe the fuck kan dat dan? We hebben allebei een Premium ( met 120GB HD, los gekocht ). Die van mij word gefixed en die van HEM word gewoon vervangen met een Pro pakket?

Microsoft faalt daarmee echt.

[EDIT]
    Volgens UPS is mijn pakketje al onderweg naar Frankfurt :eek:

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :emo::b:

Anyways , Hoe gaat dat nou in zijn werk? met dat UPS? Xbox in een doos van de supermarkt doen en dan? Ik hoorde dat je een label nodig had ofzo?

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt.

Je belt eerst naar Microsoft die WEER een keer je console gaan registreren. Daarna moet je je niet af laten schepen door een medewerker van MS die claimed dat het aan de voeding ligt. Na wat heen-en-weer gemekker kan je kiezen of ze de labels ( om hem te versturen ) digitaal of per post verzenden. Ikzelf heb gekozen voor digitaal, zodat de 360 VANDAAG nog opgestuurd kan worden.

Daarna word er van je verwacht dat je UPS belt, een afspraak maakt om hem op te halen en klaar is Kees :) Sticker op de doos knallen en naar Frankfurt d'r mee.

Ach, volgens het tracking nummer is hij verzonden naar Frankfurt. Ben benieuwd. Lijkt me wel erg stug trouwens... om 13:05 in Breda opgehaald en nu al onderweg naar Frankfurt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina