1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Misschien was dat het laatste adres en is hij naar het porstkantoor ofzo :p?

2. Shadow_Assassin

Shadow_Assassin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik op mijn Xbox 360 Core op hd spelen? Hdmi kabel heb ik al, maar er is natuurlijk geen hdmi aansluiting op de xbox, dus vandaar mijn vraag. Alvast bedankt

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Via component ( die 5 tulpen de er standaard bij zit) Of via een VGA kabel. En natuurlijk een HDTV. ;)

4. Shadow_Assassin

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, maar dan is het toch geen HD? Ik dacht dat je alleen via HDMI kabel HD kon ontvangen, net als mijn ps3. Dat is dus niet het geval :p?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is gewoon HD. Met die kabels heb je gewoon 720P en dat is HD beeld. :)

6. Shadow_Assassin

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke thanks. Laatste vraag, is er dus geen mogelijkheid om 1080i (of 1080p) te krijgen?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O jawel hoor. Ook met die kabels. :)
    Ik gaf alleen 720 als voorbeeld.
    Alleen een een Full hd scherm nodig. Maar dat had je wel door den ik. ;)

8. Shadow_Assassin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wist het ook niet meer zeker haha. Nogmaals bedankt voor uw antwoord :p

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    What de neuk!? Mijn 360 is afgeleverd bij ene IA SCHMITT, Rampe nabei Frankfurt.

Het liedje, die zien we nooit meer - terug! Schiet nu ineens in me hoofd :+

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt wel goed, anders even bellen;)

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Iemand misschien ook een UPS tracking number van een XBOX die al terug ( bij jullie thuis ) is? Dan kan ik dit even vergelijken, want heb het gevoel dat het niet helemaal goed gaat.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is degene die getekend heeft voor ontvangst, dat is altijd IA schmitt volgens mij.

13. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik heb begin vorig jaar de RROD gehad, opgestuurd, nooit meer problemen gehad en game nu veel meer uren achter elkaar.

nou is mijn vraag eigenlijk ( omdat ik een elite wil ). hoe zit het met de nieuwe elite's die je nu kan kopen, en eigenlijk zowiezo de nieuwe 360tigs die in de winkel liggen. kan je hiervan verwachten dat de hardware problemen zijn opgelost of heeft de elite dezelfde problemen als alle anderen, met name de RROD?

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor zover ik weet heeft alleen de "Arcade" nog wat mankementen. 5% van de verkochte console's heeft nog mankementen maar de RROD komt nou nog voor bij Launch Models zoals de Premium en Core. Beide modellen zijn overigens vervangen door de "Pro" en "Arcade".

Ikzelf had een "Premium" met daarbij een 120GB HD. Is al een keer eerder kapot gegaan. Als jij je 360 goed behandeld en netjes neerzet met GENOEG ruimte ( voor ventilatie ) dan zal deze lang meegaan. Microsoft zegt zelf dat het nog wel voorkomt, het probleem is alleen VELE MALEN minder. :D

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    okay, ja had zelf wel het vermoeden dat MS er wel naar gekeken heeft, maar ja, je weet maar nooit.

dan mijn volgende vraag, want kennis is macht 8)

ik wil mijn elite waarschijnlijk via play.com bestellen omdat de pond lekker staat met de euro en dan kom ik op 220 euri, ja gierig voor die 30 kweet.

vraag 1: is dat verstandig?
    play.com heeft goede comments, maar toch.

vraag2: zal dat voor MS uitmaken qua garantie, dus mocht hij stuk gaan of een rrod krijgen, kan ik em dan gewoon hier opsturen of zal dat dan via xbox UK moeten?

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    UK heeft andere stroomstekkerdinges toch? Lijkt me dus niet slim :)

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja, daar heb je toch ook gewoon weer een stekkertje voor? Lijkt me geen probleem.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel een gedoe met de garantie.

19. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet het nog uitzoeken, maar met het stekkertje zal het denk ik geen probleem zijn.
    de voedingaansluiting van de 360 is hetzelfde, dus ik krijg er dan een voeding bij met een stekker voor de UK maar kan gewoon een stekker van NL erin steken. Denk ik dan, meestal is dit wel zo bvb met videocamera's

tja, en de garantie, als dat dus gewoon via Xbox Nl kan dan is er geen probleem. ik zal ze eens opbellen en het daar navragen.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wooohooo! Na 2 dagen is mijn 360 in het Reparatie Centrum aangekomen :) Althans, als ik de XBOX site mag geloven. Bij UPS Tracking staat er dat hij wel weer ergens anders is gekomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina