1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor het opslaan van games kan je alleen gebruik maken van een Xbox360 memorycard of Hardeschijf.

Op een externe hardeschijf kan je alleen muziek , video en foto bestanden zetten.

Bij Mediamarkt in Hengelo betaal je voor een 120GB HDD € 75

2. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof wel wat meer.:confused: Bedankt, ik zal eens gaan kijken.

3. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 5 weken geleden mijn xbox360 opgestuurd door een E74 probleem, waarbij 1 rood lichtje knippert, maar ik heb nog steeds geen bericht ontvangen, er staat alleen op xbox.nl dat ie in behandeling is.

Is het normaal voor dit probleem dat het zo lang kan duren of is er iets anders aan de hand of zo?

Thx

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal ik zeker even gaan bellen. Want hij moet binnen 8 dagen al terug zijn. ;)

5. chrisnuldertien

chrisnuldertien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    360 zephyr

Goeie middag ;),

Even een vraagje , heb vorige week mijn xbox 360 terug gehad na de reparatie ,(had de e74 error), nu heb ik alleen het idee dat er ineens een zephyr moederbord in zit, althans aan de achterkant waar je je stroom in moet pluggen zit nu die uitgang met dat zwarte blokje in het midden, ik heb in 2007 de arcade versie gekocht, er zit een benq drive in en hdmi aansluiting.

Heb wel het idee dat mijn x360 ineens veel stiller is dan voorheen, maar heb het idee dat ik eerst een falcon had :confused: , ja ik weet het het klinkt allemaal heel vaag, zit nogsteeds hetzelfde serienummer op , en ook nogsteeds 16.5 A

kan het zijn dat er een andere chipset in zit , maar alleen die stroom ingang van een zephyr?

Groeten Chris

6. chrisnuldertien

chrisnuldertien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu kan ik mezelf er helemaal geen wijs meer uit, na wat googlen en wat zelf onderzoek :p, zag ik dat er in de Zephyr versie een (gouden) heatpipe zit, nou dit zit er bij mij dus ook in, MAAR bij de zephyr versie zit 1 Groene inductor(zoals ze dat zo in het engels noemen) maar bij mij 2 ??? terwijl bij de falcon versie er ook 2 zitten maar geen heatpipe ? Wat is er hier aan de hand ? haha

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zie het andere topic, graag niet crossposten dat is nogal irritant..

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik veel wat je hebt. Hij doet het toch gewoon weer en hij is stiller. ;)

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja het idee dat je eerst een falcon had heb je natuurlijk niks aan, dat zegt niks over de realiteit. Verder maakt een chipset geen lawaai, dat doen de ventilatoren. Die kunnen ze wel vervangen. En de DVD drive natuurlijk, maar je kan zo zien of die vervangen is. De ventilatoren kan je ook checken, maar als je dat niet hebt gedaan voor je hem opgestuurd hebt heb je natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal.

Het is gewoon mogelijk dat ze er een zephyr in hebben gezet, want het kan zijn dat ze die moederborden nog hebben liggen, en die gaan ze echt niet weggooien, kan je beter die er eerst in zetten en mocht hij nog een keer stuk gaan er dan pas een falcon in zetten, want microsoft gaat natuurlijk geen materiaal weggooien.

10. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PAYPAL

ik heb even een account gemaakt op paypal (voor xbox games etc 2e hands kopen)

maar ehm...

Ik moest mijn rekening dus eerst bevestigen

dus ik vulde de 2 bedragen die paypal op mijn rekening storte en vervolgens was mijn rekening bevestigd en kon ik het gebruiken

die 2 bedragen zijn 0,20€ en 0,01€

dit is geloof ik bij iedereen gewoon hetzelfde toch?....

maar dan had ik net zo goed mijn buurmans bankrekening kunnen gebruiken, iets klopt er dan toch niet met de beveiliging of zie ik iets over het hoofd

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die bedragen zijn niet hetzelfde bij iedereen ;)

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En bij die bedragen staat een code als het goed is die je ook in moet voeren, toch? Of hebben ze dat nu veranderd.

13. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nope geen code:confused: dat dacht ik wel..

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Tip: ga voor het kopen van xbox games met paypal naar de site gamehubs.com.
    Daar vind je de nieuwste xbox360 games voor ong €37 per stuk incl verzending! Ik haal daar zo goed als al mn games. :thumbs:

Je hoeft alleen maar te kijken of de game geschikt is voor pal-systemen zoals die bij ons wordt gebruikt. Dit staat altijd duidelijk vermeld.

Ook kan je daar het abbo voor xbox live kopen en die kost daar maar €37 voor 13 maanden! De code wordt dan via je email gestuurd, alleen willen ze geen hotmail gebruiken.

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Oke kleine vraag. Ik heb mijn gamertag nu op een 20 gig schijf staan en die wil ik verplaatsen naar een 60 gig. Nou zit er volgens mij bij een nieuwe xbox geen transferkabel en dus vroeg ik me af hoe ik dat dan voor elkaar kan krijgen zonder kabel of memory unit.

Ik weet dat je online weliswaar account recovery kunt doen maar is dat dan hetzelfde als het omzetten per kabel. Zijn er bijvoorbeeld nadelen dat bepaalde gegevens verloren gaan ofzo?

Bij voorbaat dank.

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als je je gamertag recovered heb je je saves niet. Als je een nieuwe 60 gig koopt kan je bij microsoft een transfer kit aanvragen om de saves van je 20gb naar een 60gb te zetten.

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Maarten, de man die alles weet_O__O__O_:+

Gewoon even bellen dus?

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Yep, de support lijn kan je wel helpen.

Ik weet niet alles hoor :+

19. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zo lief en vriendelijk in rotterdam om me ff een data transfer kitje te lenen???
    haal em bij je op en breng hem terug.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Is er ook een manier waarop ik mijn tag op mijn huidige e-mail adres helemaal kan verwijderen?

In de zin dat ik dan op datzelfde e-mail adres weer een nieuwe tag kan aanmaken?

Zou dit graag willen weten als het mogelijk is en met uitleg als het kan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina