1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is al vrij vaak besproken en het betreft de accu. Ik heb het zelf ook en het is bij mij het geval sinds ik een Elite console heb. Je kan MS even bellen en waarschijnlijk krijg je een nieuwe accu.
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Dankje voor het snelle antwoord _O_
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Soms speel ik wel eens Multiplayer maar dan zonder headset, alleen hoor ik die henkies dan altijd via mijn tv. Is er een mogelijkheid om dat uit te schakelen. Als ik geen mic gebruik wil ik ze dus ook niet horen! :+
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Mute, in hun profiel en dan Mute:9
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Beetje vervelend om ze een voor een te muten. :+
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Je moet iets, bij COD kan je ook als je op back drukt op hun naam drukken en dan MUTE je ze ook :cool:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Headset inpluggen en gewoon naast je leggen o.i.d. Doe ik ook altijd als ik even geen zin heb in allemaal van die schreeuwmannetjes.
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Gaat alleen je batterij weer zo snel leeg van. |:-
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet iedereen heeft een draadloze headset :)
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan 't gewoon instellen ergens hoor, zoek ff in het dashboard want ik weet 't niet uit mijn hoofd :+
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet het volume van je tv gewoon iets lager, ik zit echt op een halve meter ofzo van m'n tv dus hoor alles gewoon prima als het volume laag is. Van die schreeuwende henkies (:+) heb ik dus geen last. :)
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ook niet hoor, die met draad slurpt als een gek je controller z'n batterijen leeg ;)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is het rare. Ik heb het dus staan op "through headset only" o.i.d. Maar als die headset er uit is dan komt het door mijn 5.1 en dat is aardig irritant. Ik heb in ieder geval die optie nog niet kunnen vinden. 99% van de tijd heb ik de headset gewoon op omdat ik in een party zit e.d. maar voor die paar keer zou ik ook best willen weten waar die optie is.
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb weer is een vraag/probleem :+

    Als ik mijn Xbox uitzet maakt die nog steeds zo een herrie, dan moet ik hem weer aan-uitzettten om die herrie te stoppen, waarom is dat en hoe kan ik dit oplossen :9?
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je toevallig dingen in je download lijst staan? Anders even bij je system settings uitzetten dat je xbox verder gaat met downloaden als hij "uit" staat.
     
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    nee niks in downloadlijst, raar. hij blijft die herrie maken totdat ik hem weer aan uitzet
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer anders eens eerst al je controllers uit te zetten, en dan je xbox uit te drukken? Ik heb een keer hetzelfde gehad met een opstandige controller :+.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Toen ik vroeger nog wel s mn controllers aan het opladen was en dus de draad in de xbox liet zitten, bleef die ook doorgaan met lawaai maken.

    Als ik echter het oploaadsnoer van de controller eruit haalde, werd die wèl stil.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ik heb nu ook zo een oplaad draad inzitten dat is denk ik het probleem. kan nu helaas niet testen. nja iedereen bedankt *)
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heeft iemand overigens ook problemen met de accu's van de controllers? Bij warm weer helemaal ... want ik laad hem een volle dag op en na 10 minuten is hij gewoon WEER leeg :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina