Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, door de ombouwers kunnen de developers geen ferrari kopen maar een bmw. :'-(:'-(:'-(
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    JRPG:confused:tar Ocean. Lost Odyssey.
     
  3. X-PLoSiVe

    X-PLoSiVe LOL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, mijn xbox 360 was kapot gegaan, dus heb ik ff een nieuwe gekocht (arcade versie, mijn HDD er in gedaan, heb nu een HDMI aansluiting etc.etc.). Maar bij de arcade versie zitten dus ook 5 arcade games (o rly?). Ik dacht persoonlijk dat er een cdtje bij zou zitten met de games er op, maar ze zijn dus blijkbaar al geinstalleerd?

    Kan ik nu ook met mijn Harde schijf er in die arcade games spelen? (3 van de 5 heb ik al, maar goed, die andere 2 wil ik nog wel ff spelen. Gratis achievements toch? ;))
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Vroeger zat er inderdaad een DVD bij, maar met dat nieuwe ingebouwde geheugen zal het wel geinstalleerd staan tegenwoordig.
     
  5. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt, ik wil dan wel graag online gaan spelen dus ik vind het wel belangrijk dat het redelijk tot druk is. :) Toch maar overwegen met een ander TV(tje) erbij. :)
     
  6. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik wilde net een film op mijn hd gekoppeld aan de xbox kijken. En bij de eerste film nog geen probleem en bij de 2de een of andere aarde film duurde ook maar 10 sec in een keer problemen. Beeld wat flikkert. En na een paar keer zet de xbox zichzelf uit. Kan een xbox n virus krijgen?
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Theoretisch gezien wel ja, maar in de praktijk niet.
     
  8. hryhryhry

    hryhryhry Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik guitar hero heb gespeeld, en daarna een potje fifa wil spelen blijft de guitaar controller 1. Hoe kan ik dat oplossen? dat mn gewone controller weer 1 word?
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Sign out, gitaar uit, controller aan, sign in? En anders gewoon je xbox uit en aan :+.

    @Hierboven, de xbox kan geen virus krijgen. Dankzij de Hypervisor draait hij alleen software die gesigned is door Microsoft.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Blijkbaar hebben jullie het probleem van te weinig geld hebben. Ik heb dat zeker niet , ik kan de originele betalen;)

    Hopelijk komt Microsoft snel met weer een ban. Heb me rot gelachen om al die zogenaamde boze mensen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    En hierbij is de discussie over games downloaden dan ook afgelopen.
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Wat zei ik nou net? - Slurpgeit
     
  13. Uluwatu

    Uluwatu PES4 Live Yeah!!!!!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat fat32 geen bestanden aankan groter dan 4GB? Is het dan niet mogelijk een WMVHD van 13GB (BluRay) via stick of HDD af te spelen op de 360?
     
  14. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Dit kan alleen met een HFS+ geformatteerde HDD/partitie. In Windows kun je dit doen met MacDrive, maar volgens mij is die niet gratis.

    Onzin? Voor jou misschien, maar ik had het dan ook over een -serieus- media center. Zo eentje die wel fatsoenlijk H.264, VC-1 (alle profielen) @1080p eventueel in een Matroska, MP4, iso9660 dan wel een (m2)ts container kan afspelen. En dan ook nog he-aac, flac, ogg, lpcm en natuurlijk gewoon dts en dd kan decoderen en zaken als DTS-HD en TrueHD op z'n minst kan passthroughen over hdmi.

    Overigens kan de PS3 dit ook niet by default. Hier moet je Linux voor installeren, maar dit is wel gewoon supported door Sony. Maar ook dan is XBMC bijv niet supported. Kortom: bouw je eigen media center of koop een kant-en-klare (bv Popcorn), maar laat de consoles links liggen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is deze vraag al honderden keren gesteld maar ik moet het toch even weten.

    Ik ga weer een x360 kopen, maar ik wil mijn x360 op mijn computermonitor aansluiten. Op mijn computermonitor zit ook mijn computer (duh) aangesloten en die wil ik aangesloten blijven hebben. Ik wil dus kort gezegd High Def. op mijn computerbeeldscherm van de x360 zonder dat ik telkens moet wisselen van kabels als ik op de pc wil en omgekeerd. Welke kabels/accessoires heb ik hier dan voor nodig?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vgasplitter... of heb je hdmi op je monitor?

    edit: zoiets

    [​IMG]

    alleen wel even letten of je de goede hebt mbt in/uitgang.

    edit2: en natuurlijk de vga kabel voor een 360 :+
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb inderdaad HDMI.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gewoon computer via vga aansluiten en 360 via HDMI, of visa versa. Tenzij je natuurlijk een 360 zonder HDMI hebt.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik de een over VGA en de ander over HDMI aansluit, krijg ik dan wel dezelfde kwaliteit, met HD etc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina