1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knight0

    knight0 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    en alle spellen op die site kan ik die ook bestellen?
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ze verkopen daar Europese PAL-spellen.
     
  3. knight0

    knight0 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt
     
  4. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Gamehubs.com is 12 maanden Live goedkoper;)
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Waarom bestel je die bij gamehubs.com? Zijn ze €34 en de code krijg je 2 werkdagen later per email.
    werkt altijd! (remy was me al voor ;))

    http://www.gamehubs.com/C/Game Accessories/XBOX 360

    Werp meteen een blik op de prijzen van de games! Nieuw en 100% legaal, games kosten ongeveer €36 en alles inclusief verzending!

    Let bij de games wel of ze op een pal-console kunnen worden afgespeeld. Klik op de game en je ziet het er duidelijk bij staan.

    Voorbeeld: pre-order Dirt2 voor €34
    Let op de groene V bij Pal. Dan weet je dat die op onze nl consoles gespeeld kan worden.
    http://www.gamehubs.com/XBOX360/dirt-2.html
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  6. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamehubs verkoopt toch alleen regio-free games? Dan hoef je er toch niet op te letten of ze pal zijn.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar pas op bij gamehubs, ze komen uit Amerika en kunnen dus gecontroleerd worden door de douane, als dat gebeurd moet je gelijk een boete +allerlei kosten betalen :), daardoor is het beter om bij europese shops zoals zavvi te bestellen (die zit in de EU)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon niet UPS gebruiken. ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze komen uit Maleisie, niet de US
     
  10. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso heeft Gamehubs nooit iets in het assortiment en is de levertijd ook niet geweldig. Live en MS Points kun je daar echter prima bestellen, omdat ze toch binnen een dag of wat per mail worden verstuurd.

    Zavvi is overigens net zo belabberd qua levertijden. Volgens Zavvi duurt het 10 werkdagen om vanuit de kanaaleilanden naar het buitenland the shippen... :confused:

    Persoonlijk ben ik groot fan van Amazon.co.uk. Afrekenenen in £'s en volgens mij hebben ze ook groot depot in Amsterdam, waardoor alles gewoon met TNT als binnenlandse zending kan worden verstuurd.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik dacht dat Amazon niet deed aan versturen naar het buitenland :confused:
     
  12. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, ik heb er pas geleden nog een Playstation 3 gekocht voor £299 incl gratis game (InFamous) en gratis hdmi kabel. Dat was vóór de prijsverlaging best een leuke aanbieding...

    NB: ik heb het over amazon.co.uk, niet over amazon.com
     
  13. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje:

    Ik heb mijn Xbox opgegeven voor reparatie (Disc-drive werkte niet goed meer) en ik kreeg dus net een mailtje dat de opdracht verwerkt wordt. In dat mailtje staan drie verschillende methodes om de Xbox op te sturen, maar ik kan geen opties o.i.d. kiezen. Kiest Microsoft/UPS dus zelf één van die opties en moet ik gewoon afwachten wat er gebeurt of moet ik zelf actie ondernemen (en dan zo ja, wat dan?)?

    Edit: Dit was de mail: (zie spoiler)
    Beste XXXXXXXXX,



    Xbox klantenservice referentienummer: -nummer-



    Bedankt voor het contacteren van de Xbox klanten service. Wij zullen de reparatieopdracht voor uw console verder sturen. Intussen verzoeken wij u de volgende belangrijke informatie te lezen.



    Er bestaan drie verschillende verzend methodes voor het versturen van de console naar het servicecentrum:



    U ontvangt de verzendsticker per email

    · U ontvangt een aparte email met instructies voor het uitprinten van de verzendsticker. Volg a.u.b. de instructies om de console naar ons te sturen. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.

    · Indien u de email van de verzendsticker niet binnen 24 uur heeft ontvangen, controleer a.u.b. de "Spam Filter" of "Junk-Mail Filter" van uw email account. Als u de verzendsticker in deze mappen niet kunt vinden, neem a.u.b. contact op met de Xbox klantenservice om te controleren of u email adres correct was of om een nieuwe email van de verzendsticker aan te vragen.

    · Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd raakt. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u, gebeurt met een speciale verpakking van ons.

    · Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.



    U ontvangt een vooraf uitgeprinte verzendsticker

    · U ontvangt de verzendsticker binnen de volgende 1-3 werkdagen na het aanmaken van de opdracht.

    · Zorg a.u.b. bijtijds ervoor dat de console verpakt is.

    · Als UPS langs komt, zal de chauffeur de verzendsticker op de doos plakken en deze meteen meenemen.

    · Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd word. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u gebeurt met een speciale verpakking van ons.

    · Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.



    U ontvangt een gratis doos

    · U ontvangt gratis een lege doos met verdere verzend- en verpakkingsinstructies. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.

    · Onderstaand de verzendinformatie voor de verpakking:

    · Naam van de transporteur:

    · Traceernummer van de transporteur: (De aktivering van het Tracking-nummer kan tot 24 uur in beslag nemen).

    · U kunt de status van de doos zelf via de website van de transporteur volgen met het traceernummer.



    Wat u vervolgens daarna kan doen.



    · Verwijder aub de harde schijf (alleen in het geval van een xbox 360). Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 906204.

    · Heeft u een speciale editie van de Xbox 360, verwijder dan ook de frontplaat aan de voorkant. Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907331 Heeft u nog een spel/disc in uw lade, haal deze er ook uit. Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907532 of 906935

    · Mocht u een origineel Xbox bezitten, volgt u dan de instructies onder artikel 817396



    Wat u zeker NIET moet doen:

    · Schrijf geen "Xbox " of "Microsoft" op de verpakking.

    · Niet de originele verpakking van de originele Xbox of de originele verpakking van de Xbox 360 gebruiken als verpakkingsmateriaal wanneer uw console voor reparatie moet worden opgestuurd.

    · Gelieve geen spel dvd's, harde schijven, AV kabels, kontrollers of welke accessoire dan ook meesturen als uw console voor reparatie moet worden opgehaald. Onze medewerkers zullen u hier op attent maken.



    Adres veranderingen:

    · Adresveranderingen kunnen we alleen doorvoeren, wanneer de console nog niet is opgehaald. Adresveranderingen nadat het console is opgehaald, kunnen we niet verwerken.



    Hoe kunt u de actuele informatie over uw reparatie ontvangen?

    · Dit gaat het makkelijkst via onze website op http://service.xbox.com/servicesignin.aspx, als u zich heeft ingelogd, kunt u op de desbetreffende apparaat aanklikken en daarna op "actuele reparatie voortgang".



    Na het ontvangst nemen van uw console, duurt het 2 a 3 weken, voordat deze weer bij u is.



    Wij danken u voor uw geduld en vertrouwen, tijdens u reparatie, die we zo snel mogelijk u terug zullen sturen.



    Dit is een automatisch gegenereerde email, hier op kan niet worden gereageerd.

    Edit2: Niet meer nodig om te antwoorden, ik heb ondertussen een mail gekregen van UPS :)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  14. Kwiq

    Kwiq Just me

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik moest hier mijn vragen stellen.

    XBOX LIVE ACCOUNT
    Ik ben 15, en dat had ik dus ook opgegeven bij mn live account omdat ik niet wist dat je ouders moeten inloggen.

    Maakt het verder uit als ik nu bv een nieuw account maak met de leeftijd 19 bijvoorbeeld?

    Ik heb nu wel alles goed ingesteld enzo met mn ouders account.
    Maar heb ik het nog vaker nodig?

    2. Hoelang is de ethernet kabel die je bij de xbox 360 60gb krijgt?

    3. Maakt het verschil dat ik de ethernet in mn router stop of in de PC?

    Zoja wat kan je meer als het via je PC gaat?

    4. De xbox gaat snel stuk?? (gelezen in de media blabla)

    5. Ik krijg bij mn xbox pakket die k heb besteld een hoofdtelefoon is dat draadloos of, hoe zit dat?
    Ik had gehoord dat er een kabeltje in de controller moet?

    6. De controller werkt op batterijen toch?
    /Mod Graag het standaardlettertype/kleur gebruiken. ~FFWD

    EDIT: Mag ik wel een kleurtje?
    En geef dan ook ff meteen antwoord op mn vragen xD
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het beste kan je een nieuw account aan maken als je je xbox hebt (dan krijg je ook een maand gratis xbox libe

    Ja en je kan sommige games niet on-line spelen


    3 meter (geloof ik)

    Router is de beste oplossing (je kan niet meer)
    Je hebt 3 jaar garantie op je xbox

    De koptelefoon is niet draadloos en zit op je controller aangesloten

    Klopt
    klopt

    Edit: Liever geen kleurtje .. leest irritant
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Xbox360 (2005) werkt nog steeds 100%.
    De Xbox360 (2007) van mijn broertje is nu al 2x weg geweest voor reparatie.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zou even zodra je je Xbox hebt een nieuwe account maken die boven de 18 is. Games van EA zijn vaak niet online te spelen als je niet boven de 18 bent. Dus eerst even een nieuwe hotmail/live account maken die ouder is dan 18 en die dan connecten met je nieuwe account.
     
  18. Kwiq

    Kwiq Just me

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus VIA de xbox een account aanmaken voor live?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  20. Kwiq

    Kwiq Just me

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik perse een nieuw live/hotmail account maken of kan ik ook gewoon direct via de xbox?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina