1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Twee vragen,

    Lees ik het goed hierboven dat er ook een 250 GB xbox is?


    Mijn 360 is kapot en wil nu een elite gaan kopen (naast RROD deed al veel meer heel gek) maar nou hoorde ik laatst iets van een kabel die je kon bestellen (of iets anders) om je gegevens over te zetten van je 20Gb schijf naar je 120 van de elite. Weet iemand hier mer van?
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hij is er nog niet maar gaat er wel komen, je kan hem geloof ik pre-orderen nu.. Geen idee waar alleen. En inderdaad je kan bij microsoft gratis een kabel aanvragen om je data over te zetten wanneer je een elite gekocht hebt.
     
  3. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier met een raar probleem. Ik heb mijn xbox 360 PRO aangesloten met een HDMI kabel op mijn samsung LCD tv en op een Logitech Z-5500 via een optische kabel. Maar als ik tussen televisiemodus een hdmi schakel dan herstart mijn xbox zich. Heeft iemand dit probleem ook (gehad)? Of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
    Alvast bedankt.
     
  4. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt, nu weet ik hoe groot ik de extra schappen moet maken voor de controllers :D
    Ook moet ik nog veel extra ventilatie gaten maken :)
    Ik zal zeker foto's maken als hij klaar is,

    Net nog in de Lak gezet maar moet nog wat zagen dus hoop dat hij volgende week klaar is :)

    Er komt inderdaad een Xbox 360 Elite 250gb naar Nederland, ikzelf heb er vorige week een
    gepre-orderd bij Gamemania. De eerste is Met Forza 3 en de tweede is met Cod MW 2.

    De Forza versie komt 23-10-2009 uit en de Cod versie 13-11-2009.

    Forza 3:http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000023153
    Cod MW2: http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000023154

    De kabel om gegevens over te zetten is inderdaad te verkrijgen.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  5. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferry, heb jij geen last dat je meubel doorzakt i.v.m je plasma die in t midden staat?
    dat had ik toen wel. toen heb ik de wieletjes ermaar onderuit gehaald
    ik vroeg laats toch iets over de viera link van panasonic? ik had er n switch tussen gedaan en dan reageer de blu-ray speler wel maar moet m daarna wel op de juiste input van de switch zetten, dus als de blu-ray op input 1 zit maar de switch staat op input 2 of 3 kan ik m gewoon via viera link aanzetten maar als ik wil kijken moet ik m wel op input 1 zetten
    dus t werkt wel
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat probleem van doorzakken heb ik helemaal niet. Heb jij dezelfde kast dan?
    Die 50 inch van mij die weegt echt heel zwaar, dus vind ik het raar dat jij dat wèl hebt.
    Kan m in mn eentje niet tillen hoor ;)

    Ah, viera link doet het dus wel!
    Dat automatisch switchen dat klopt, er is bijna geen hdmi apparaat dat dit automatisch doet.

    Waarom is dat? Dat komt allereerst omdat dit niet in de hdmi-standaard is vermeld. Ikzelf denk ook niet dat dit handig is, want als je je hdd recorder hebt geprogrammeerd en die aanspringt dan zou de tv automatisch naar die source schakelen.
    Niet handig als je net in een online shooter op je xbox zit en het heel spannend is ;)
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ferry , zijn dat die ledjes die je ook bij ikea kan kopen die ik zie op dat plaatje bij je tv..?
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Yep, dat zijn ze ;)

    Helaas blijven die nog steeds €50, ze willen maar niet in prijs zakken.


    Mr Elite: ik heb ff de centimeter erbij gepakt en hij zakt inderdaad iets door bij het midden. Het was me nog niet opgevallen.

    Dit is natuurlijk heel makkelijk op te vangen door er nog 2 wieltjes in het midden te monteren ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  9. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets op mijn probleem?
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb wel vaker gelezen dat bij sommige mensen dit gebeurt, maar ben nog geen oplossing tegen gekomen.

    Je hebt er niet toevallig ook nog een AV kabel inzitten, zoals een vga of componentenkabel?
    Als je die gestript hebt voor het geluid (optical) en je niet het zwarte kabeltje hebt doorgeknipt, start de xbox ook opnieuw op.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is deze vraag eerder al ergens gesteld is, maar ik kan er niks van terug vinden. Daarom stel ik hem nu hier.

    Ik wil namelijk een 360 kopen, en nu lijkt het dat het goedkoper is om er een uit de Uk te halen, maar ik weet niet of dit problemen geeft. Bijvoorbeeld met online gaan via Live.

    Wat ik dus wil weten is of er verschil zit tussen 360 consoles die je hier in NL koopt, en die je in de UK kan kopen.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze in de UK niet een andere stekker? Zoja, dan moet je een andere voedingsadapter bestellen. Verder is er geen enkel verschil, ook zullen er geen problemen zijn. Denk echter dat het niet veel goedkoper is, aangezien ze in Nederland ook niet al te duur meer zijn, en je waarschijnlijk een hoog bedrag aan verzendkosten betaald. Daarnaast levert ook niet elke winkel hardware in het buitenland.
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Een andere stekker, dat was ik inderdaad vergeten. Maar dat zou in principe op te lossen zijn met een verloopstuk.

    Wat betreft de kosten, voorzover ik het nu weet scheelt het wel behoorlijk. En er word geleverd aan klanten in het buitenland.
     
  14. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    oke wat kan ik nu het beste doen?


    ik heb me gamerprofile plus alle savegames op de memory

    als ik bijv. fifa start, en kies de HDD, dan laad die niet al mijn gegevens toch?

    ik heb nu gezien dat ik me gamerprofile wel kan moven naar de HDD, maar de savegames niet?
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou het niet doen en gewoon uit NL halen... Weet je zeker dat je goed zit met je rechten e.d. als er iets mankeert. Bovendien doen ze niet voorzichtig met bagage als het in vliegtuigen gaat!
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het zou me verbazen als t veel zou schelen, zo'n xbox uit de UK.
    Ik vind ze hier ook niet duur.

    Geef s een link van wat je daar moet betalen, dan gaan wij kijken of die idd veel goedkoper is.

    Ook zit je toch echt met invoerrechten etc. Je mag maar tot €22 straffeloos invoeren en als er een doos staat met XBOX360 erop, pikken zij (of iemand anders) m er zo uit.
    Verzendkosten zullen toch ook gerekend worden.

    Gelukkig hebben ze daar ook PAL, dus dat is wel een voordeel.
    Ikzelf zou er niet aan beginnen. Wie weet hoe lang je op de verzending moet wachten.
    Als ik nu een xbox nodig heb, staat die vandaag of uiterlijk morgen bij me thuis.
    In de winkel of anders consoleshop.nl met veel pakketten die de volgende dag gratis wordt bezorgd.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Uk hoort toch bij Europa, dus er zijn toch geen invoerrechten...
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso mag je veel meer dan €22 invoeren tegenwoordig, volgensmij. Garantie is ook geen probleem. Zoals Ferry zegt, en ik net ook al, geloof ik er niet in dat het veel goedkoper is.
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat klopt natuurlijk ook weer. De max 22 euro geldt alleen voor buiten de EU.

    Ik geloof echter nooit dat je met verzending en verzekering en stekker nog steeds ruim onder de prijs in Nederland zal zitten. Daar komt het lange wachten dan nog bij en oh wee als die beschadigd of gewoon kapot binnen komt.
     
  20. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar kan ik goedkoop een Microsoft VGA Hd kabel kopen?
    Ik vind 30 euro een beejt duur... :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina