mwah, er zitten meerdere kanten aan deze kwestie.
Allereerst vertelt Microsoft nooit de waarheid over dit soort dingen. Logisch, want als me zou uitlekken dat over 3 maanden er n xbox360 met blu-rayspeler zal komen, dan wordt er tot die tijd geen enkele xbox meer verkocht!
Iedereen zal dan immers daarop gaan wachten.
Net als de hdmi. Er verschenen zelfs foto's op internet, maar Microsoft bleef ontkennen. Het zou n uitprobeersel zijn die niet op de markt zou komen.
Hetzelfde met de 65nm gpu etc etc.
Ook de beperkte opslag van dvd's. Nee, zeiden ze bij Microsoft. Je hebt geen harde schijf nodig, want je zult alle games kunnen spelen zonder harde schijf. Nou ik heb de LE van Forza3 en die kan je zonder hdd niet spelen. Wel het gewone content, maar juist de LE content dus niet.
Er was 1-2 jaar geleden sprake dat ze een blu-ray add-on werkend zouden hebben en ik was overtuigd dat die er zou komen. Alleen al door t feit dat de consument hierom vroeg.
Microsoft zegt echter dat ze blu-ray niet zullen ondersteunen op de xbox, omdat ze HD streamend willen aanbieden (zune hd).
Dat is leuk en aardig, maar er zijn maar weinig landen met snel internet zoals in Nederland. Er zijn zelfs landen waarbij je per mb bij je provider moetbijbetalen. Dat begreep ik uit boze reacties uit Australië?
Ikzelf wil niet streamen. Ik wil namelijk niet huren en koop liever een schijfje.
Zeker als ze die hoge prijzen als bij games on demand aanhouden!
Het is gewoon dom van ze, want hierdoor heb ik tòch ook n ps3 gekocht. (wat een geweldige.....blu-rayspeler is
).
Ik hoop toch dat ze nog n blu-ray add-on uitbrengen.
Klik om te vergroten...