1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Moest de kosten voor het opsturen van de defecte 20GB HDD ook zelf betalen , moest bijna €14 aan UPS betalen :mad:
    Tijdens de garantie periode moet die gewoon gratis zijn !!
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad, ik had ook een stuurtje gekocht, en die moest ik een week later al naar duitsland opsturen omdat deze het niet goed deed. Dik 20 euro dacht ik dat de verzending was. Dat ding is namelijk vreselijk groot en zwaar |:-
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    mwah, er zitten meerdere kanten aan deze kwestie.

    Allereerst vertelt Microsoft nooit de waarheid over dit soort dingen. Logisch, want als me zou uitlekken dat over 3 maanden er n xbox360 met blu-rayspeler zal komen, dan wordt er tot die tijd geen enkele xbox meer verkocht!
    Iedereen zal dan immers daarop gaan wachten.

    Net als de hdmi. Er verschenen zelfs foto's op internet, maar Microsoft bleef ontkennen. Het zou n uitprobeersel zijn die niet op de markt zou komen.

    Hetzelfde met de 65nm gpu etc etc.

    Ook de beperkte opslag van dvd's. Nee, zeiden ze bij Microsoft. Je hebt geen harde schijf nodig, want je zult alle games kunnen spelen zonder harde schijf. Nou ik heb de LE van Forza3 en die kan je zonder hdd niet spelen. Wel het gewone content, maar juist de LE content dus niet.

    Er was 1-2 jaar geleden sprake dat ze een blu-ray add-on werkend zouden hebben en ik was overtuigd dat die er zou komen. Alleen al door t feit dat de consument hierom vroeg.

    Microsoft zegt echter dat ze blu-ray niet zullen ondersteunen op de xbox, omdat ze HD streamend willen aanbieden (zune hd).

    Dat is leuk en aardig, maar er zijn maar weinig landen met snel internet zoals in Nederland. Er zijn zelfs landen waarbij je per mb bij je provider moetbijbetalen. Dat begreep ik uit boze reacties uit Australië?

    Ikzelf wil niet streamen. Ik wil namelijk niet huren en koop liever een schijfje.
    Zeker als ze die hoge prijzen als bij games on demand aanhouden!

    Het is gewoon dom van ze, want hierdoor heb ik tòch ook n ps3 gekocht. (wat een geweldige.....blu-rayspeler is;) ).
    Ik hoop toch dat ze nog n blu-ray add-on uitbrengen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    +1
     
  5. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh maar de programma zelf kan je halen net als bij twitter en facebook dus downloaden via je xbox?
    Dus eigenlijk is Zune een online videotheek voor de xbox maar dan met full HD dat je meteen kunt kijken of niet soms?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja
     
  7. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0

    En kan je de films alleen huren voor 1 keer kijken of kan je ze ook opslaan op je HD?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alleen huren en 1 keer kijken
     
  9. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Update Preview van het Dashboard maar ik zie Twitter, facebook en Last.FM nergens staan?

    Kan dit komen doordat ik een account heb met een leeftijd onder de 18?
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Denk het wel, Fiasco van dit fora kan het ook nergens vinden. Het staat gewoon in een apart blad zoals marketplace, games, etc. Dus 18+ denk ik haast wel ja
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb een groot probleem ondervonden nadat ik de Preview Update heb gedownload...

    Ik kon net nog al die nieuwe functies uitproberen en toen ik bij Twitter was ging mijn beeld flikkeren.

    Ik ging toen terug naar de Dashboard en zag dat de achtergrond beetje vaag was met vreemde kleurtjes.

    Toen ik vervolgens mijn Xbox uit heb gezet en daarna aangezet, kon mijn TV, de Xbox niet herkennen of iets dergelijks.

    Ik heb 2 HDMI kabels gebrobeerd en een component en mijn Xbox herkend opeens mijn Tv niet meer of andersom. Er staat 'geen signaal' en 'niet ondersteund'.

    Ik heb toen mijn hdmi kabels geprobeerd en de componenten te linken met andere apparatuur en dat werkte gewoon.

    Behalve mijn XBOX! :mad:

    Iemand dezelfde probleem of iemand een oplossing?

    (Heb trouwens geen RROD)

    Edit: Ik krijg geen beeld meer van me Xbox360 op mijn tv terwijl (van wat ik van me vrienden heb gehoord) is dat ik als 'away' sta bij hun.
     
  12. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

    Nu maar hopen dat als die update uitkomt je iets via die Family instelling kan selecteren dat ie die content wel laat zien.

    Leek me toch wel vet om gewoon ff muziekje te kunnen luisteren via Last.FM tijdens gamen. :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Beunhazen bij MS, ik ben 18. Ik wil Twitteren, nouhou. :+
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    je twittert nooit gek! 8)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben er bang voor dat je xbox is overleden, maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

    Sluit de xbox ff aan op een pc monitor of via sd scart. Heel heel misschien heeft die zichzelf gereset naar een resolutie die jouw hdtv niet aankan, maar dan zou je wel heel veel mazzel hebben.

    Sluit m dus ff aan op een andere monitor. Misschien moet je m ff op een SD reso zetten of zet de schuif op de componentenkabel op SD.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    last.fm is voor als nog US en UK only
     
  17. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 met Jasper Chipset

    Yo,

    Als trouwe Xboxer is het voor mij (na een flinke blikseminslag paar maanden geleden) tijd voor een Xbox360.

    Ik heb een aantal vraagjes die ik met zoeken op internet nog niet echt beantwoord heb gekregen.

    Even een omschrijving van wat ik ongeveer wil.
    Geen Arcade. Ik wil mijn oude xbox games nog kunnen spelen. Hoef niet
    persé op internet. Dus ik ga denk voor een Xbox Pro. Ik zal geen hardcore
    gamer ofzo worden. Af en toe wat spelen. Wil gewoon GTA4 spelen :'D

    Aller eerst ben ik dit SuperMegaLeipeVetteVoordeel pack tegen gekomen.
    https://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid=152279467

    Is dit wat? :p

    En dan nu mijn vraagjes (die ik baseer op wat ik op inet gelezen heb)

    1. Hoe groot is de kans dat hier een Jasper Chipset in zit?
    2. Is het waar dat dit de RRoD helemaal verholpen heeft?
    3. Is het zo dat je beter een Pro kan nemen dan een Elite, omdat de Elite oudere chipsets bevat?
    4. Klopt het dat je xbox moet liggen ipv recht opstaan ivm RRoD?
    5. Weet jij nog een goede aanbieding op internet te vinden?
    6. Waar moet je op letten of je Xbox een Jasper chipset heeft?
    Iets van serienummer met 0833 ofzo. Dat ie na week 33 gemaakt is?
    Maar kun je dat ook in de winkel checken?

    Oke dit zijn momenteel de belangrijkste puntjes. Bedankt voor je tijd en kennis.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    60%
    Nee, maar je hebt 3 jaar garantie
    Nee
    Nee
    nee
    al vast een aantal antwoorden
     
  19. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  20. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Die andere 3 tulpstekkertjes zijn nodig als je 'm via component op een HD-TV aansluit. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina