1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de"meeste" wil ik niet zeggen .. naast ea zijn er nog een aantal publishers waar het niet werkt .. dus het hangt van de game af

sommige wel .. sommige niet zegt genoeg

EA = Nooit

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    M.A.W, de moeite niet waard?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja Madden werkt dan sowieso niet dus dan is het voor jou niet de moeite waard ;)

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm oke..

Volgende situatie: Ik neem mijn xbox uit NL mee. Tuurlijk kan ik daar dan geen games kopen(mits bekend is dat ze regio vrij zijn). Dan moet ik dan wel zo'n stroom adapter ding kopen om het te laten werken?(ivm voltage)

Én, zal mijn xbox live account(met gold) werken daar?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat je account wel werkt daar. Ik zie gaan reden waarom niet. En step-down converter is best prijzig voor dat geld zou ik daar gewoon een nieuwe X360 kopen tackle je meteen al je problemen.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Misschien raar om hier te vragen maar ik kan het niet doen op het xbox.com forum.

Ik wil me daar steeds inloggen ( met deze gamertag ) maar ik krijg steeds het scherm te zien voor nieuwe mensen, die dus nog geen account hebben.
    Als ik mijn gamertag invoer krijg ik logischerwijs de melding dat deze al in gebruik is.
    Ook als ik kies voor het menu, ik ben al lid, krijg ik hetzelfde scherm.

Een week of 2 geleden was dit nog niet:confused:

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ben je ingelogd met het goede live id?

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe zie ik dat?

Ik zie trouwens dat ik bij verkeerde forum gedeeltje heb gepost:x

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vraag me af hoe het zit met de videokaart van de xbox, ik geloof dat t een Ati is.
    Nou is de xbox al een aantal jaren op de markt (4 jaar denk ik), maar wordt het dan geen tijd voor een betere videokaart? Dat zou je bij je pc ook doen toch?

Of is het zo dat deze via updates wordt verbeterd of is het helemaal niet nodig omdat de gebruikte reso niet hoger gaat dan 1080p (misschien 1920x1200 )?

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk niet dat er xboxes komen met verbeterde hardware, die bewaren ze voor de volgende generatie. En die zal zo rond 2011/2012 uitkomen vermoed ik.

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee het wordt geen tijd voor een betere videokaart, dan krijg je weer games die alleen maar op de nieuwe videokaart draaien en niet op de oude. En deze kan nog wel een paar jaar mee, de graphics beginnen nou niet echt achter te lopen ;).

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen de Xbox 360 videokaart en videokaarten voor de PC is dat de videokaart voor de Xbox 360 compleet uitgemolken wordt, door middel van driverupdates. Hierdoor heeft deze videokaart lang meegekunt met de videokaarten voor de PC. Inmiddels is hij wel achterhaald, maar zijn er PC games met véél betere graphics dan de Xbox 360?

Ten tweede worden er volgensmij nog steeds veel game gelanceerd die geen 1080p gebruiken, maar nog gewoon 720p. Echter, zoals jij al vaak aangeeft, is het verschil tussen 720p en 1080p voor velen niet merkbaar.

Zelf verwacht ik voor 2012 geen nieuwe Xbox 360, aangezien volgend jaar ook nog een Xbox 360 in combinatie met Natal gelanceerd wordt.

14. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog een prijsverlaging komt aangezien dat er kerst enso komt net als vorig jaar toen was er ook een prijsverlaging van maar 1 maand ofzo..?

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is allang niet meer waar hoor. Er zijn redelijk wat regio vrije EA games.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vorige jaar hadden ze een geld-terug actie.

Heb toen een Arcade (HDMI) + 5 Arcade games + Sega Superstars +Lips pakket kocht voor € 179 en kreeg vervolgens € 30 terug van Microsoft.

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik hier mijn vraag moet plaatsen

Mijn vraag luid

Ik heb een Monitor met VGA aansluiting. Hier sluit ik mijn PC +Xbox 360 op aan. Maar het zit zo. Als ik op de xbox360 wil spelen moet ik eerst de kabels losmaken van mijn monitor van de computer en dan de VGA-HDAV kabel van de xbox 360 erin. Dit is best wel een klus. Nou heb ik gehoord van KVM switches dat je 1 druk op een switch het beeld heb van je pc en als je dan op een andere switch drukt dat je dan beeld heb op de xbox360. Ik heb gezocht op internet bij verschillende winkels maar er zijn zoveel types ervan dat ik niet weet wat ik nodig heb

Het geluid van de xbox360 komt uit het TFT scherm en het geluid van de PC uit de Koptelefoon (kan eventueel ook uit het TFT scherm komen) . Hebben jullie nog meer info nodig? :)

Alvast vriendelijk bedankt

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet het niet hoor. Microsoft heeft er nogal het handje van om alles te ontkennen.
    Ik verwacht binnen 1-2 jaar een nieuwe xbox die het juist alleen in combinatie zal doen met project Natal. Dat is de beste manier om een nieuwe xbox een enorme boost te geven, omdat iedereen die wilt hebben.

Echter, als nu bekend zou worden dat deze bijvoorbeeld volgend jaar zomer wordt gelanceerd, dan koopt niemand tot die tijd een nieuwe xbox.

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Het verschil tussen DiRT2 PC en DiRT2 360 moet wel goed zichtbaar zijn geloof ik, maar DiRT2 PC is nog niet uit. :+

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb een vraagje of 3rd party headsets zoals die van Tritton bijvoorbeeld. Daar zit een mic op die ook werkt met xbox live. Maar moet je dan die headset in je controller pluggen? Of gewoon in de tv?:confused: Of is het misschien zo dat je naast die dure headset nog een ander apparaatje moet aanschaffen? Of wordt dat er meestal bijgeleverd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina