1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Wtf is er met xbl?
    Ik sign net in met mn gast account voor zombies, word ik offline gegooit, bij connectie test is alles goed, wil ik gewoon cod gaan doen.
    Word ik weer van xbl afgegooit, ook is de xbl site niet beschikbaar. Meer mensen hier last van?
     
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet hoe jij het beschrijft. Ik heb sinds vandaag het volgende probleem: wanneer ik in het spel echt afsluit (dus niet in één keer naar het Dashboard ga) word ik uit Xbox Live gegooid. Het is daarna overigens wel weer mogelijk om in te loggen zonder problemen. Opmerkelijk is overigens dat het langer duurt dan normaal om het dashboard te laden.

    Gelukkig al niet meer het geval
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan je je 360 eigenlijk automatisch je 360 achievements laten posten op Facebook?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet direct via de 360. Maar zal misschien wel kunnen dmv die achievements sites denk ik.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een usb-stick gebruiken als opslagapparaat voor m'n Xbox 360.
    Als ik druk op 'Configure Now' wordt dus alles van de usb-stick afgeschreven? Met m'n oorspronkelijke harde schijf van 60 GB gebeurt dan niets?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Alleen je USB schijf wordt natuurlijk geformatteerd, zou niet best zijn als ie de harde schijf van 60GB ook nog even meepakte :+
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. daar zit wat in:cool:

    Klopt het trouwens dat een geïnstalleerd spel op een usb-stick minder snel gaat, dan wanneer je hem op je orginele harde schijf zou installeren?
    En geldt dit dan ook met savegames en/of demo's?
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  8. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me zou een RROD voor me fixen, nou vertelt hij me net dat hij de processor heeft gereinigd met terpetine. Kan dit kwaad?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nope, kan geen kwaad.
     
  10. KutKiind010

    KutKiind010 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 5 minuten me xbox aan zet krijg ik 2 rood knipperende lampjes (oververhitting dus) zover ik weet moet je em dan efve late afkoelen maar dat wilt niet werken.. hij doet het na een uur of 2 afkoelen net zo hard na 5 minuten.. zelfs als ik de xbox naast/voor ene open raam zet gebeurd het na 5 minuten, ook heb ik mijn voeding niet ergens achter/in/onder een kast gepropt die ligt ook gewoon vrij.. wat kan dit zijn?
     
  11. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, gelukkig!

    Nog een vraagje. Ik heb nu zo'n oude xbox 360 model (een witte geen idee precies welke). Nou zou ik graag een nieuwe willen kopen, waar kan ik het beste voor gaan? Xbox 360 Elite of Xbox 360 Slim? En hebben die ook nog zoveel kans op een RROD?
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    vraagje, Ik wil dalijk als BF3 uitkomt eigenlijk mijn Controller op de PC aansluiten. ( xbox 360 controller ) nou heb ik wel gewoon een kabeltje van USB die in mijn controller past. Kan ik dat daarmee ook aansluiten? of moet ik perce zo'n dongel kopen?
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Slim all the way.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Als je een draadloze controller hebt wel.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja is draadloos, maar ik heb zo'n oplader die je in de USB van je xbox doet, en dan in de bovenkant van je controller. Werkt dat ook of niet? en als ik dan wel gewoon een wired controller haal kan het wel?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Nee play & charge kit werkt niet, bedrade controller werkt wel gewoon.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ah oke. thnx!:thumbs:
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net geprobeerd een usb-stick te gebruiken als opslagapparaat. Nu kreeg ik echter de melding 'below recommendations' en de daarbij behorende waarschuwing.
    Hij voldoet echter wel aan de eisen (minimaal 1 GB en nog een bepaalde code ofzo. Dit stond in ieder geval tussen de eigenschappen toen ik op de computer keek).
    Iemand oplossingen?

    En dan nog het volgende: ik ben op zoek naar een Xbox 360 slim 250 GB én 2 controllers. Iemand dit gezien? Ik kan het echt niet vinden.
    Mag niet tweedehands zijn overigens.

    Alvast bedankt:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2011
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg gister een mailtje van de xbox met als onderwerp:Gamers gezocht. Binnen soliciteren.

    In het mailtje stond toen een verhaal over de Kinect .. :+
    Iemand deze mail ook gehad?
    Is het een foutje of snap ik niet wat ze bedoelen?
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is gewoon een stomme manier om interesse te wekken. Je moet het niet serieus nemen. Ze proberen te benadrukken dat dit voor echte gamers is, meer niet.
     

Deel Deze Pagina