1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En als je de TV eens op 16:9 zet?

    En weet je zeker dat de film geen 2:1 ratio heeft?

    Word het beeld ook vervormd (in de hoogte)?
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vreemde is dat ik een HDMI-kanaal niet kan wijzigen qua beeldinstellingen op de tv.
    Betreft elke dvd (nieuw/oud). Geen vervormingen what so ever.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maaruh, de meeste films zijn [noparse]21:9[/noparse], dus dan krijg je alsnog zwarte balken boven en onder.
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    True, maar mijn tv en sich kan 21:9 aan. Dan valt de ondetiteling beetje weg, maar dat valt met schuiven te fixe. Waardeloze is dat ik dat niet kan omdat het via HDMI gaat. Wie kijkt er nog meer via HDMI op z'n xdoos naar een dvd? Het gaat in mijn geval overigens om de Harry potter-reeks die ik aan het kiijken ben.
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Heeft er toevallig nog iemand een Xbox 360 Slim (glossy nu het nog kan) met 250GB gespot in een leuke aanbieding? Was niet van plan om meer dan 250 euro neer te tellen. Heb 'm al gezien voor 230 bij FRS, maar er moet toch wel meer uit te halen zijn lijkt me.

    Iemand? :)
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    182 euro bij de Gamemania

    Wees er snel bij want de aanbieding geldt tot eind augustus.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Wow, dat scheelt veel. Thanks!
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik wacht juist tot de 250GB mat wordt :+
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Nja, ik heb al bijna 4 jaar zo'n container grijze Elite hier, heb dat zogenaamde matt nu wel gezien. Maar tot wanneer geldt die aanbieding precies? Kan het niet vinden op de site. Ben er vandaag langs geweest. Alleen vandaag dus nog. Meteen meegenomen. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  10. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang kan je maximaal spelen op een ouwe Xbox 360 (witte met HDMI) zodat je geen RROD krijgt? Ik doe hem nu meestal uit als hij heet wordt, maar dat is al vrij snel
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Beste kerel, er zijn bijzonder weinig films die 16-9 zijn. Veel mensen denken dat 16-9 de filmstandaard is maar dat klopt niet want dat is 21-9. De bioscoop is 21-9.

    Jouw tv is geen 21-9, maar 16-9. Daarom he je ook zwarte balken boven en onder en die horen er dus asoluut in.
    Zoom gebruiken of het beeld schuiven is het domste wat je kunt doen, want dat is asoluut niet de bedoeling ;)

    De reden dat je bij hdmi niet meer dat soort beeldwijzigingen kunt doen, is omdat via hdmi altijd 16-9 of 21-9 wordt uitgezonden.
    Bij dot-to-dot wordt het beeld precies zo doorgegeven en kan je niks wijzigen.

    Valt je ondertiteling weg? Switch s tussen beeldformaat zoals AUTO of !6-9.
    Staat de overscan wel uit?
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn 360 geeft geen beeld op de huidige tv die ik heb. Ik hoor wel het geluid, maar het beeld blijft zwart. Dit TV-tje is 50Hz en de vorige tv's die ik had waren 60Hz. Kom ik hierin gewoon tekort? Volgens mij was 60Hz ook het minimum dat nodig was toch? Is er nog iets te bereiken somehow met deze tv, of moet ik maar gewoon een nieuwe fixen?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Check voor de zekerheid alle kabels nog 1 keer , check even of het HD/SD schuifje op de kabel goed staat (als je die kabel gebruikt. En probeer dan dit eens

     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Thx, dat werkte!:D

    Eindelijk weer Guitar Hero, heuj!
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    er zijn maar zeer zeer weinig games die op 60 hz draaien en ik kan je verzekeren dat je vorige tv geen 60 hz was. Als n tv 60 hz accepteert, dan herberekent deze t naar 50 of 100 hz.

    iedere hdtv van tegenwordig accepteert zowel 50 als 60 hz. Dat is verplicht
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

    Ik heb mijn Xbox 360 aangesloten op mijn 24 inch Benq beeldscherm. Het rode en witte snoertje gaat in de geluidsregelaar van mijn Logitech Z4 boxen. Ik gebruik geen HDMI.
    Als ik een Xbox Slim koop. Kan ik deze dan in één keer aansluiten met de 'opstelling' die ik nu gebruik?
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, kabels van oude xbox 360 passen ook gewoon op de slim.
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi.
    Al vraag ik me nog wel het volgende af. Ik heb een filmpje gezien waarin wordt verteld dat er een kabel is van de Xbox Slim die, wanneer je hem in de Xbox steekt, een andere ingang in de weg zit, waardoor daar geen kabel meer in kan. Weet jij hier meer over; heb je hier in de praktijk last van?

    Het wordt duidelijker als je dit filmpje bekijkt vanaf 8.00 minuten:

    http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-xbox-360-slim/

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat had de oude xbox ook, maar mocht je dat willen dan kan je gewoon dat plastik omhulsel eraf wrikken met een schroevendraaier.

    Alleen van toepassing als je naast de hdmi ook nog de rood en witte tulpjes wilt gebruiken voor het geluid, als je monitor geen speakers heeft bijvoorbeeld.
    De optische uitgang zit wel voldoende ver weg.
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die rode en witte tulpjes gebruiken de meeste mensen toch? Ik neem aan dat veel mensen een surround set hebben en niet de boxen van het televisie- of tv-scherm gebruiken.
     

Deel Deze Pagina