1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox Live is verlopen en kwam terecht op de volgende site.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. Het lijkt me namelijk allemaal erg goedkoop:

    http://www.livecheap360codes.com/
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou even via http://www.budgetgaming.nl/ kijken. Daar kun je games zoeken en/of live kaarten zoeken, en je krijgt meteen een overzicht van alle webshops met prijs, en het cijfer dat die webshop krijgt. Als je op dat cijfer klikt krijg je ook nog een overzicht van alle reviews die de mensen daar aan die webshop geven.

    Een webshop met een hoog cijfer en veel reviews is zo goed als 100% betrouwbaar.

    Hier de link naar Live gold 14 maanden: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/xbox+360+live+gold+12+08976+2+maanden+abonnement_hardware.html

    En hier de link naar de goedkoopste webshop, hier ook besteld laatst. Aanbieding op het moment, betalen via ideal, en meteen code per mail: http://www.xbox360livekaarten.nl/

    EDIT: link op site broken, hier is de link om 14 maanden te bestellen: http://www.xbox360livekaarten.nl/bestellen/XBOX+Live+14+Maanden+met+Bonus/
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
  3. Brammarb

    Brammarb We All

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Livecheap360codes wordt ook genoemd bij budgetgaming, helemaal onderaan bij de comments. Daar heb ik het namelijk van. Zij hadden geen problemen.
    Maar hier zijn er geen mensen die daar ervaring mee hebben?
    Je kunt daar namelijk 12 mnd én 800 microsoftpoints kopen voor een leuk prijsje.
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    kan iemand mij helpen:
    Ik heb net een xbox360 slim gekocht..
    Alleen ben ik mijn te kleine usb nu al zat en wil graag een grotere schijf gebruiken.
    Ik vind het alleen een beetje duur om de officiële losse usb 250gig harddisk te kopen van xbox.

    Kunnen andere harde schijven ook worden aangesloten op de 360slim?

    Zo ja welke | en goedkoopste..
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mogelijk om externe harde schijven aan te sluiten op de Xbox 360. Wat je wel kunt doen is een usb-stick gebruiken van max. 16 GB. Dan zou je er daar een paar van kunnen kopen of toch gewoon de harde schijf van 250 GB.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79

    USB sticks kunnen maximaal 16GB zijn, dus daar kan je er nog een paar van kopen. Of je brengt hem terug en ruilt hem voor een 250GB slim :+.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Mijn xbox start dan ook opnieuw op en nadat ik de kabel hack gedaan heb, start mn xbox ook opnieuw op wanneer ik van source verander.

    Waarom zou je tv zichzelf uitschakelen?? Ik zie daar het voordeel niet van.
    Zou s een instelling kunnen zijn in de tv.

    Waarom ga je 2 tot 3 uur weg zonder je spullen uit te zetten?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat :+

    Stel dan gewoon je TV in dat ie niet automatisch uit gaat.
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb nu al een paar maanden de Xbox 360 Slim (oude heeft al 3x een RROD gehad... was er klaar mee). Ik heb de Slim al die tijd staand neergezet, maar ik heb soms dat als ik een disc erin wil doen dat hij halverwege klem komt te zitten, wat me niet echt goed lijkt voor dat ding. Maar aan de zijkant zit een opening waar de warme lucht uit gaat. Als ik hem neerleg, komt daar toch juist stof in? In officiële video's zie je hem ook altijd verticaal staan.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2011
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja er komt wel stof in, als je hem uit hebt staan. Zodra je hem aanzet en de fan gaat draaien vliegt alle stof er weer uit, want de fan van de Slim blaast naar buiten. Ik zou me er geen zorgen over maken in ieder geval.
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou juist zeggen dat horizontaal beter is. Het schijfje beweegt dan minder in de 360 (althans, dat was in ieder geval het geval bij de oudere models).
    Dat je hem in officiële video's altijd verticaal ziet, heeft eerder te maken met het feit dat dat er mooier uitziet (vinden de meesten) dan dat het beter is voor de 360.
     
  13. Johannes1221

    Johannes1221 Guest

    Hallo ik heb en xbox360 wit maar ik maak rode ringen op de xbox. Na google is het een rrod. Garantie is voorbij maar heeff iemand ervaring met een handoek truck?M
     
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 14 maanden Xbox Live besteld en netjes in mijn mailbox gekregen. Het zijn twee codes, ongetwijfeld één van twaalf en de andere van twee maanden.
    Nu komt de vraag: is het nodig om deze allebei in één keer te verzilveren (als dit al kan) of kan ik ook gewoon eerst de twee maanden doen en daarna de twaalf maanden; de codes verlopen niet?
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kunt ze allebei in een keer verzilveren. Alle gold abbo's die je redeemed tellen gewoon bij elkaar op.

    Die codes verlopen wel, of Microsoft moet het beleid intussen veranderd hebben. Ik dacht dat ze 18 maanden geldig waren, maar dat weet ik niet zeker.

    Btw, is het niet zo dat de ene code gewoon 14 maanden is en de andere promotie materiaal voor een game? Dat was bij mij tenminste het geval: ik kreeg er een Gears of war 3 skin bij.
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan verzilver ik ze wel gewoon allebei in één keer.
    Ben benieuwd of er iets extra's bijzit.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon direct beide redeemen inderdaad :)
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar mijn memory ga en dan kijk onder MW3, staan er 50 'savegames' van per stuk 2 tot 5 mb. Ik vroeg me af wat dit allemaal inhoudt. De singleplayer heb ik nog helemaal niet gedaan, dus dat kan het niet zijn.
    Graag reacties XD
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Zijn er hier mensen met glasvezel internet? Bij ons wordt het vrijdag aangesloten en ik moet nog steeds een goede router kopen. Kan iemand mij van advies voorzien? Max 150 euro.

    Ik heb er hier een aantal gevonden: http://www.glasvezelwinkel.nu/netwerk/netwerk-apparatuur-routers. Zat zelf te denken Zyxel NBG460N Wireless N Gigabit Router, maar volgens mij is dat al weer een wat ouder model.

    De router moet uiteraard goed zijn om mee te gamen (bedraad) en er moeten twee draadloze computers aan (laptop, desktop).

    Ik hoor graag jullie advies. Alvast bedankt voor de te nemen moeite!
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Netgear WNDR3700
     

Deel Deze Pagina