1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ik heb nu een controller gekocht voor €12,- op Ebay, ben benieuwd wat voor rotzooi ik in huis heb gehaald :+
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik gebruik een Kingston DataTraveler welke perfect en snel werkt. Die zijn bij de meeste shops wel te krijgen. :)

    Die heb ik ook weleens gekocht en die zijn of opgeknapt of het is een replica. ;)
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ik ga er sowieso van uit dat hij fake is, maakt niet uit, zolang die het maar fatsoenlijk doet :+
     
  4. Romy-92

    Romy-92 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er geen topic is over opladers/accu's etc.

    Ik zoek een docking station voor mijn xbox controllers. Graag eentje met betere accu's dan die er standaard zijn en waar je dus je controllers zo in kan zetten, niet alleen de accu's. Verder natuurlijk niet te duur, denk aan 20-30 euro.

    Mijn vriend heeft de Nyko Charge base, die schijnt heel goed te zijn, maar is nergens meer verkrijgbaar :mad:

    Iemand die iets goeds kent wat ik bedoel?

    Bedankt!
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een usb-stick slechter dan de harde schijf als het gaat om het opslaan van savegames, spellen, demo's, muziek etc? Of is dit verschil er niet/minimaal?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    USB sticks zijn wat trager en je kan maar 16GB gebruiken. Dus voor spellen moet je sowieso een HDD gebruiken. Savegames en profiel kan prima op een USB stick.
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan installeer ik spellen dus gewoon op mijn HDD. Is het mogelijk om aangekochte marketplace content tijdelijk op je usb-stick te zetten en later weer terug te plaatsen? Bijvoorbeeld uitbreidingen van spellen? Ze nemen namelijk nogal wat ruimte in.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, je kan het gewoon heen en weer verplaatsen.
     
  9. Death-Glare

    Death-Glare Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mischien een beetje onnozel hoor, maar ik heb een vraag over updates. Stel een game kampt met veel bugs, en na een tijdje spelen komt er een update beschikbaar...Fixt deze update alle fouten en bugs in je bestaande savegames of moet je daarvoor een new game starten?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Tsja, dat is game specifiek, hoeft niet per se voor alle games te gelden? Ik heb een vermoeden dat het Skyrim is? Anders moet je het even vragen in het gametopic wat je bedoelt :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat zijn op het moment goede webshops om een console goedkoop aan te schaffen?
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de uitbreidingen van bijv. Mafia II? Dat heeft geen invloed op de savegames die ik bijv. heb? Wanneer ik Mafia II weer wil spelen, kan ik het gewoon terugschuiven? Ditzelfde geldt dan voor de uitbreiding van Forza Motorsport 2?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja
    Nee
    Ja
    Ja
     
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik kiezen om iets op mijn usb-stick te zetten of de HDD? Bij het downloaden van een demo begon hij in een keer, maar ik weet niet waar hij hem nu opsloeg.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  15. matthijsvz

    matthijsvz Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om muziek op je xbox door te spoelen?
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand hoe laat de VGA's zijn vandaag/vanacht?
     
  17. Pr@etorian

    Pr@etorian :)

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ik had een vraag over het kopen van een tweedehands hdd voor mijn (oude) xbox 360. Heb hier nog de 20gb versie van en wil graag upgraden naar 120/250, maar vroeg me af in hoeverre het verstandig is als ik een tweedehands (officiële) hdd van iemand overkoop. Als deze hdd ooit bij een gemodde/omgebouwde/gebande xbox hoorde, kan het dan kwaad als ik hem nu op mijn xbox zou gaan gebruiken? Heb geen aanwijzingen dat de vorige gebruiker een gemodde/gebande xbox heeft maar zou graag zeker weten of het kwaad zou kunnen.
     
  18. dafcf

    dafcf Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een vraagje.
    Maakt het uit of je een xbox 360 in Nederland koopt als je in België woont?

    alvast bedankt
    Roy
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Maak helemaal niets uit.
     
  20. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik die wachtwoord weghalen van me profiel als ik wil inloggen met xbox live... Ik wil gewoon als ik me xbox opstart dat me xbox live direct inlogt zonder die code te hoeven toetsen
     

Deel Deze Pagina