1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb dat even aangehad maar toen weer uitgezet.
    Dus lijkt me niet dat het dat is.

Me headset krijgt stroom via usb die in me xbox zit. Die eruit gehaald maar werkt ook niet.

2. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een opmerking, zins een tijd terug blijft soms na het uitschakelen van de Xbox 360 de fan in de Xbox zelf draaien. Dan proberen we dit op te lossen door de Xbox 360 terug uit en aan te doen. Maar deze blijft toch draaien. Dit komt soms voor. Qua gebruik is er niets veranderd en hij heeft nooit abnormaal warm.

Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    dat deed mn vorige xbox ook gewoon hoor. Het lijkt mij juist heel slecht dat wanneer de xbox warm is en uitgezet wordt, dat de fan ook meteen uitgaat.

4. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij laadt af en toe je savegames naar de cloud als back up? Wat moet je dan doen als je na een maand verder bent gegaan met de savegames? Alles in de cloud verwijderen en die dan weer in de cloud zetten?

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hallo,

Heb een vrij nieuwe wireless controller, deze valt sinds kort steeds uit.

Lijkt of ie de batterijen niet goed pakt, kan ik dat miss op een makkelijke manier viksen??

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Normale batterijen of accu's ?

Bij normale batterijen zou je kunnen proberen door de veertjes/plaatjes in de accupack en controller iets om te buigen of uit te trekken.

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Batterijen...

Zal het even gaan proberen thx

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de cloud storage:

Ik heb gehoord dat het handig is om te gebruiken als back up, i.p.v. een usb-stick. Je kopieert dan simpelweg je savegames naar de cloud. Wanneer je dan verder bent gegaan met een savegame. Bijv: hij is van 3 naar 4 mb gegaan, wil je die in plaats van de oudere versie in de cloud. Hoe kun je dit doen?

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb niet gezegd dat het handiger is. Ik gebruik het alleen als extra opslag. Op dezelfde manier als ik saves naar een USB kopieer.

Nieuwere saves kun je gewoon over kopiëren naar de cloud. Als die dezelfde naam heeft vraagt hij of je hem wilt overwriten.

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt.

11. Xboxhero

Xboxhero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik had een vraagje.

Mijn topic over de VGA kabel is genadeloos op slot gezet, excuses als ik te snel een nieuw topic heb geopend:mad:

Ik heb nog steeds geen succes met het gebruik van de kabel en zit eraan te denken om deze gewoon terug naar de winkel te sturen. Heb ik in ieder geval mijn 10 euro terug.
    Nu wil ik het anders oplossen maar voordat ik weer de mist in ga wil ik eerst vragen of dat mogelijk is:

Kan ik de xbox gebruiken met een HDMI kabel en een DVI-D blok voor in mijn PC en voor de audio de optische audio-out port gebruiken op de xbox zelf. Dan zou ik een kabel kopen van optische audio naar jack en die in een female to female jack stoppen.

Is dit mogelijk of gaat het niet lukken?

Laatst bewerkt: 23 jan 2012
  12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Zo genadeloos was ik toch niet :+

Via een HDMI>DVI adapter kan je de Xbox360 (HDMI) aansluiten op de DVI-D aansluiten van een monitor.
    HDMI is namelijk 100% compatible met DVI-D.

Wil je het maximale uit de Xbox360 halen dan moet de monitor wel geschikt zijn voor HDCP.
    HDCP = High-bandwidth Digital Content Protection.
    Als een bepaalde content beveiligd is met HDCP zal op monitor op zwart springen als deze geen HDCP zou ondersteunen.

Bij optisch praat men niet over jack maar over toslink.

13. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al vanaf de launch op de xbox 360. Maar heb pas sinds een jaar xbox live. Dus ik heb natuurlijk in heel veel spellen archievements gehaald. Nu zit ik dit terug te kijken en ik hoor in oblivion 820g te hebben inplaats daarvan heb ik 90g. En bij Kameo en Amped ben ik alle points kwijt. Maar toch staat er wel dat ik ze gedaan heb.

14. Xboxhero

Xboxhero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het was meer als grapje bedoeld: ) Super bedankt dat ik hier terecht kan met wat vragen.

Mijn monitor ondersteunt HDCP dus dat is goed:) Over de audio, ik bedoel een kabel die van Toslink naar 3.5 mm jack loopt zoals deze:
    http://www.popelectronics.nl/high-e...k-aansluiting-o.a.-voor-airport-cable624.html

Zou dat werken?
    En heeft iemand enig idee waarom de VGA kabel op mijn xbox niet werkt? Werkt die niet met een 360 slim of iets degelijks?

Nogmaals bedankt:)

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de Xbox360 de laatst gekozen resolutie via VGA heeft onthouden.
    Je kan de videokaart wel resetten naar de standaard instellingen.

Xbox360 aanzetten via de controller en meteen (Y) + (RT) ingedrukt houden.
    De Xbox360 zal de instellingen terug zetten en daarna start de Xbox360 opnieuw op.

Werkt deze methode niet dan is de kans groot dat de vga-kabel kapot is.

De toslink>jack kabel werkt alleen als de monitor een optische ingang heeft.
    Heeft de monitor geen optische ingang dan zal je gebruik moeten maken van een audio-dongle.
    +

16. Xboxhero

Xboxhero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het heel erg gek vinden als de kabel stuk is, maar het zou natuurlijk kunnen.. Volgens mij is mijn monitor ook niet helemaal goed. Ik snap wat je bedoelt met de dongel en degelijke maar het is niet helemaal wat ik bedoel.
    Mijn plan is als volgt:

Video: XBOX --> HDMI kabel --> HDMI naar DVI-D blokje --> Monitor
    Audio: Xbox --> Toslink to Jack 3.5mm --> Audio IN van boxen

Zal dit gaan werken en wat moet ik nu met de VGA kabel die het niet doet? Of kan het eraan liggen dat het een non-officiele kabel is?

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik maar de specs kijk van de V223W dan zie ik nergens een optische 3,5mm jack aansluiting staan.
    Eigenlijk lijkt mij dat ook zinloos bij 2x1w.

18. Xboxhero

Xboxhero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die zit ook niet in de monitor maar in de xbox; )

19. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
  20. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al vanaf de launch op de xbox 360. Maar heb pas sinds een jaar xbox live. Dus ik heb natuurlijk in heel veel spellen archievements gehaald. Nu zit ik dit terug te kijken en ik hoor in oblivion 820g te hebben inplaats daarvan heb ik 90g. En bij Kameo en Amped ben ik alle points kwijt. Maar toch staat er wel dat ik ze gedaan heb.

Deel Deze Pagina