1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je online nog wel hetzelfde profielnaam als offline?

2. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel. heb niks veranderd van offline naar online. Zou dit veel uitmaken ? maar ik snap niet dat ie sommige archievement's wel pakt en andere helemaal niet.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Als je je punten in de winkel kocht zal het niet veel uitmaken, maar de meeste kochten hun punten op ebay(veeeel goedkoper) dan zal het waarschijnlijk wel duurder worden

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik weet niet waar ik dit precies moet vragen, maar heeft iemand hier ervaring met die Gunnar brillen? Ben benieuwd of die shit echt werkt

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben vandaag de Zune Marketplace eens goed aan het bekijken. Bij een heleboel films viel het volgende mij op: "Dit item kan na 29-11-2012 niet meer gedownload en/of gestreamd worden."

Het kan zijn dat het bericht niet exact dit is, maar ik geloof het wel. Dan zou ik nog even moeten checken. Ik vraag me af, zou Microsoft alweer stoppen met deze videodienst? Lijkt me zo raar...

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Misschien een jaarcontract met de filmaanbieder? Zou het anders ook niet weten.

7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dvd lade klemt soms vooral als de xbox een dagje uit is geweest,dan moet je een paar keer de open/dicht knop indrukken voordat die open gaat wat kan dat zijn.

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    afgelopen nacht voor het eerst een HD film gestreamd vanaf Zune. Het was de film Cowbows and aliens.
    Leuke film, maar de beeldkwaliteit viel nogal zwaar tegen. Het was HD, maar de zwartweergave was teleurstellend.

De zwarte balken waren gewoon inktzwart (hé, ik heb een Kuro he :) ), maar de film zelf was echt te licht.
    Hopelijk komt de nieuwe xbox gewoon met blu-ray speler, want dit was eens en nooit meer.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ja, ik heb glasvezel met 50 mb up en 50 mb down

11. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook last van, totdat ik glasvezel kreeg. Dan maakt het niet langer meer uit hoe ver je van de centrale zit.

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat maakt met kabel ook niet uit :)

13. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Niet? Wij kregen te horen dat dat de reden was.

14. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb al een tijdje last van the open-tray error. Toch lukte het me om na vele keren in en uit nog te spelen. Maar toen ik gisteren een dvd instak maakte hij een knarsend geluid om de 2 seconden als hij de dvd liet ronddraaien. Is mijn console nu helemaal voor de vuilbak? Want ik ga nu niet een spel insteken om dan door die kutmachine gebroken te worden :+

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Heb ik ook een keer gehad. Op een gegeven moment begon hij discs te ejecten tijdens het gamen. Niet erg fijn als je in een multiplayer potje zit.

Ik denk niet dat hij je discs beschadigd, maar voor de zekerheid zou ik er inderdaad geen disc meer instoppen. ;) Dat knarsende geluid zijn waarschijnlijk de tandwielen die versleten zijn.

Als je nog garantie hebt, opsturen. Mocht dat niet het geval zijn dan heb je twee keuzes, of je koopt een nieuwe slim, of je zult moeten betalen voor de reparatie.

16. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een aantal tips voor mooie en gratis thema's voor de Xbox 360? Ik heb al jaren steeds dezelfde en ik wil wel een keer wat anders, maar om er nou 200 punten voor te betalen...

Ik hoop op reacties:+

17. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk een Slim gekocht (nog niet in huis), maar nu heb ik een vraagje over de transfer cable. Ik wil de data van mijn oude HDD overzetten naar de nieuwe console.

Kan ik daarvoor de transfer cable gebruiken die ik ooit bij de aanschaf van een 120 GB HDD heb gekregen, of kan die niet gebruikt worden met de nieuwe HDD's voor de Slim? Ik heb weinig zin om ook nog een nieuwe transfer cable te moeten aanschaffen.

Als ik onderstaand plaatje op de Xbox website zie zou het moeten kunnen:

Het gaat trouwens om de transfer van een HDD voor het oude model 360 naar een Slim.

Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    lukt ook met een gewone USB stick!:thumbs:
    (sneller en makkelijker IMO)

19. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar als je 250 GB HDD bijna vol zit met DLC en XBLA games, heb ik weinig zin om dat in gedeelten van 16 GB per keer te doen. :p

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen eens 16 GB, eerder zo'n 14 GB=(

Deel Deze Pagina