1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. marijntjuhhh

    marijntjuhhh Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, ik heb ook een probleem en al iets geposted maar niemand reageert dus vraag ik het hier maar ff, ik heb een xbox360 met wireless controllers en nu heb ik daar nooit problemen mee gehad.. maar gister wilde ik gaan xboxen en toen connecte de controller niet meer met de xbox, toen heb ik even de connect knopjes (tegelijk) ingedrukt maar dat werkte niet, ook geen nieuwe batterijen en het probleem is bij beide controllers. alle 4 de lampjes knipperen na poging tot connecten, zowel bij de controller als bij de xbox.. weet iemand wat ik kan doen???
     
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een keer de Xbox aan- en uitzetten?
     
  3. marijntjuhhh

    marijntjuhhh Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, was het helaas maar zo simpel:mad: ik heb de stekkers er al een keer in en eruit gedaan.. geen effect.. ik heb zonbeetje alles geprobeerd. morgen ga ik zon stekkertje kopen en hopen dat die em dan pakt.. bedankt voor je reactie iig
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: ik zit eraan te denken mijn Xbox weg te doen. Het is een oudere versie (geen slim) met 20 gb hdd. Ik heb er een wireless adapter bij, verschillende games (o.a. MW3, Gears 3, Halo 3, Red Dead Redemption, Street Fighter x Tekken en nog wat meuk)

    Wat zou ik hier nog voor kunnen krijgen?

    Edit: ik heb ook zo'n turtle beach headset, kan ik beter apart verkopen of niet?
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja , dat levert altijd meer op dan in 1 koop.

    Beste kun je de console met toebehoren en 1 of 2 games te koop zetten en dan de headset en de andere games los.

    Oude model 360 zul je niet veel meer voor krijgen ben ik bang
     
  6. marijntjuhhh

    marijntjuhhh Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het een elite of arcade? daar zit namelijk ook nog wat verschil in. en wat Delphiki zegt klopt ook, ik zou niet alles in 1 doen dat verkoopt namelijk minder snel. Ik denk dat je niet veel meer dan 150 euro hiervoor kan krijgen. en voor de turtle beach headset, tja.. ik weet niet precies wat het is maar ik zou het niet bij de Xbox doen als je het verkoopt..
     
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Headset kan je beter apart verkopen. Dat levert bijna altijd meer op.

    Ik weet niet waarom, maar als je veel dingen tegelijk probeert te verkopen, op bijv. markplaats.nl, denk mensen vaak dat ze alles voor heel goedkoop kunnen krijgen.

    Mijn tip: zoveel mogelijk apart verkopen dus.
    En mocht dat niet lukken kan je altijd alles nog tegelijk verkopen. Ik denk dat je daar zo'n 100 - 150 euro voor zal krijgen. Meer zal het echt niet zijn. Veel mensen twijfelen al op ze eigenlijk wel een Xbox 360 slim willen, omdat ze bang zijn dat dan de 720 al te snel uitkomt. Dus als je er 150 euro voor krijgt mag je flink blij zijn. Zonder de Turtle Beach headset dan.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik krijg een flinke update nu. Weet iemand meer?
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    man, je maakt me nieuwsgierig nu en ik zit nog op me werk :F:

    fardo, jij weet dit, toch??
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh ben er al achter, het is niks bijzonders. Kleine wijzigingen en veel achter de schermen. Voorbereiding op een grote update die later komt.
     
  11. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem ook nog niet gedaan, zo effe doen.

    Voor welke grote update? Wat gaat er veranderen?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er valt sowieso een fall update te verwachten met de launch van Windows 8 en/of Windows Phone 8. Daarnaast voor de synchronisatie met SmartGlass en andere externe apps.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Iemand die nog een play-and-charge kit (enkel de kabel) over heeft? Ik heb die van mij net stuk getrokken :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De mijne sluit niet goed aan op de controller. Als ik zou weten dat het aan de controller ligt, mag je hem hebben.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je mag mijne ook wel, ik gebruik toch weer oplaadbare batterijen. PM maar :)
     
  16. COD MW3

    COD MW3 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij helpen. klik op deze link zodat ik 1600 microsoft points. Dit is een link. Alsjeblieft klik

    /Mod asdasd. Nein!
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke, zoals sommige misschien al hebben gelezen vraagt ook Halo4 nu om meer ruimte!
    Het is jammer dat microsoft xbox modellen heeft uitgegeven met een kleine schijf!
    Nu halo en games zoals battlefield en etc. meer gigs gaan vragen, en iedereen ook nog eens stiekem
    uitkijkt naar de nieuwe generation consoles,

    Vroeg ik me af of er een goedkope oplossing is voor een Harddrive in een xbox slim.
    Een oplossing die werkt of iemand die een HDD voor mij te koop heeft

    Weet iemand dit. heeft iemand een oplossing hiervoor..

    Dank.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mijn xbox geeft bij troubleshooting aan dat ik alle connecties heb om op internet en xboxlive tegaan. Vervolgens wil ik live, zegt dat ding dat het niet wil. Wtf moet ik nu doen? :9

    Edit: Ah er zijn meer mensen met problemen, ze zijn er mee bezig. De een heeft er wel last van, de ander niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Live ligt er momenteel uit, microsoft werkt aan een oplossing voor het probleem.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maar een maatje van kan wel op Live. En op mijn iPad zie ik ook dat er mensen online zijn. Explain? :9
     

Deel Deze Pagina