1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    1 ) Guide button
    2 ) Select your gamercard
    3 ) Select Auto sign in
    4 ) Disable it for Windows Live Messenger

    Google...
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ehm... ja. Dat bestaat al een tijdje hoor en werkt bij mij ook. Het is een blog van het leven van je Xbox console zegmaar. :)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Haha, ownt. Ik game amper meer, grappig om dat te lezen zo dan. :+
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan je die LSD trip tijdens het muziek (CD) luisteren op de Xbox uitzetten?
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    ok dankje :thumbs:
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is het nou eigenlijk mogelijk om je e-mail adres aan te passen van je gamertag? Ik kan 't niet meteen vinden.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij wel , want het emailadres waar je je XBL account aan koppelt is gewoon een Windows Live ID.

    En ik heb ooit mn Gmail account daar als email adres ingesteld toen dat mogelijk werd. Dus zou volgens mij nog steeds moeten kunnen
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dan moet ik even beter zoeken. Heb alleen op Xbox.com gekeken btw, dus zal wel via de Xbox zelf moeten.
     
  10. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga misschien mn Xbox 360 op een monitor aansluiten alleen gebruik ik hiervoor mn oude Xbox die dus geen HDMI heeft. Dus moet ik met VGA werken aangezien de monitor alleen die 2 heeft. De adapter is geen probleem maar game je dan in 1080p aangezien DVI dit dacht ik wel heeft?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn Xbox360 Elite via een VGA aangesloten om mijn monitor en game gewoon gamen in 1920x1080 (1080p).
    Mijn Mac mini is aangesloten op de DVI (Digitaal 1920x1080p).
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus zowel DVI als VGA kunnen in HD uitzenden maar zonder geluid.
     
  13. dave_k

    dave_k Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat blijft dat kinect duur zeg.
    Zou hem graag willen, al is het maar voor een enkele game, maar om daar nou eens +/- 105 euro voor te gaan betalen, nee dan pas ik.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Goed in het koopjes topic kijken. Daar komt die nog wel eens voor 60 euro langs. Zo heb ik hem ook gekocht. Blijft een erg leuk ding! Zorgt ook voor spierpijn door Fruit Ninja 8)
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele maanden geleden heb ik mijn savegames op een USB-stick gezet om op die manier een back-up te hebben.
    Omdat het alweer zo lang geleden is, wil ik graag de savegames waar ik verder mee ben gegaan of de savegames die erbij gekomen zijn, ook op de USB-stick zetten.
    Nu vraag ik me af waar je kunt zien of je met die betreffende savegame verder bent gegaan. De enige informatie die zichtbaar is, is de datum en het tijdstip van wanneer je de savegame hebt aangemaakt, niet de laatste keer dat je het hebt opgeslagen en die informatie moet ik juist hebben.

    Misschien weet iemand hoe ik makkelijk een nieuwe back-up kan maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2012
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hallo, ik heb een vraagie over de kinect. ik heb gister een kinect gekocht (55 euro, niet gek dacht ik) ik moet alleen nog wachten op de voeding kabel (ik heb een elite (oud model) en die kinect was in een bundel (met xboxslim) gekocht. maar ik heb een box op mijn tv staan van de home cinema set, en de tv staat op een tv meubel. in dat meubel zit een opening waar ik onder anderen mijn xbox heb liggen. ik zit er aan te denken om de kinect daar te plaatsten, dat is ongeveer 15cm onder de tv. zou dit nog gaan!! of is dat te ver van de tv af.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee hoor dat kan prima
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    te gek, bedankt voor je snelle reactie
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Let er wel op dat ie niet te laag bij de grond komt, dat is ook weer niet goed.
     
  20. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds vandaag zit ik met een probleem.
    Allereerst wanneer ik naar de Xbox Guide ga en naar links scroll staat er bij Achievements 0G.
    Als ik erop klik zie je echter wel gewoon al mijn behaalde achievements.

    Het tweede is, is dat ik niet online wordt weergeven bij andere consoles meteen nadat ik online kom.
    Pas na 10 minuten merkt de ander dat ik online ben, zonder een bericht te ontvangen dat ik online ben gekomen.

    Het derde is dat wanneer ik een party invite send, het helemaal niet verzonden wordt.
    Ik krijg geen melding onderin dat de party invite verzonden is en de ander krijgt ook geen invite bij zijn messages.

    Het vierde is dat wanneer ik deze party invite heb verstuurd, mijn xbox vaak last krijg van een vastloper.
    Na herhaaldelijk op de Xbox Guide-knop drukken en de batterij eruit en erin doen, gaat ie weer verder met draaien, maar nog steeds met bovenstaande problemen.

    Ik heb een Xbox 360 Slim 250 GB.
    Clear system cache heb ik al meerdere keren gedaan en ook opnieuw verbinding maken met de netwerk heeft niet geholpen.

    Iemand die het antwoord heeft op bovenstaande problemen?
    Alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina