1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Controllers opladen

    De laatste tijd merk ik dat het steeds moeizamer gaat om mijn controllers op te laden. Ik vraag me af wat nou de beste manier is om het te doen. Is het beter om de controller na het spelen op te laden (wanneer de Xbox nog loeit en zichzelf niet helemaal uitschakelt) of kun je het beter onder het spelen doen?
    Bij optie 1 merk ik dat de Xbox al snel uitgaat en hij daardoor eigenlijk nauwelijks oplaadt.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Onder het spelen opladen werkt prima, na het spelen aansluiten heeft bij mij ook niet tot nauwelijks effect.
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dan ga ik het op die manier eens proberen.
    Wel raar dat het op die manier niet goed functioneert.

    Is het ook mogelijk om je controller via de computer op te laden? Misschien werkt dat ook goed.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb een korte vraag. Het wil nog wel eens voorkomen dat mijn standaard MS xbox live chat headset niet werkt. Dan kan ik andere mensen in een party niet horen, of zij mij niet. Soms ook allebei. Ook voice messages kan ik dan niet beluisteren.

    Na een paar keer rebooten van de xbox werkt het dan vaak weer. Weet iemand waar dit aan ligt? Kan ik het voorkomen?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan is die gewoon stuk. Ik heb er 8 van die gehad, dus ik weet wel waar ik over praat :+
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ook als hij het daarna wel weer doet?

    Zijn er (goedkope) alternatieven? Het gaat puur om de chatfuncties, ik heb al een Sennheiser HD 495 en Earforce DSS als ik écht met de headset wil gamen. :)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ik twee xboxen in huis heb op 2 verschillende verdiepingen, kan ik dan systemlinken?

    edit: nm, ik kan dan blijkbaar een adhoc netwerk aanleggen :)
     
  8. piercedtom

    piercedtom Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    videobestandstypes+ tips tegen misselijkheid tijdens cod4

    Hallo,
    Even een vraagje: Welke bestandsindeling moeten filmpjes hebben om op een xbox te kunnen spelen?

    en mijn tweede vraagje: Welke tips kunnen jullie geven voor misselijkheid tegen te gaan tijdens het spelen van cod4

    Wil als ik binnen een paar maanden een xbox 360 slim heb deze game zelf spelen. Maar word altijd zo misselijk na nog geen drie kwartier

    dbv Piercedtom
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En tegen de misselijkheid, genoeg pauze nemen. Heb er zelf geen last van overigens.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En tegen de misselijkheid, genoeg pauze nemen. Heb er zelf geen last van overigens.
     
  11. piercedtom

    piercedtom Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt lenny t

    @ lenny t

    Bedankt voor de antwoorden. Ga er echt veel aan hebben

    Grtz piercedtom
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Eergisteren heb ik nieuwe The Walking Dead gedownload van XBL.
    Deze lekker gaan spelen, alle chievo's behaald.

    Maar, nu staat er op mijn profiel op de Xbox dat ik alle chievo's hebben, maar Xbox.com geeft 24/32 aan. Dat ik ze dus nit behaald heb.
    De gamerscore op beide account is hetzelfde, ik mis 100(G).

    Hoe los ik dit op?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk niet dat jij dat op moet lossen, het klinkt alsof de 8 achievements van ep 4 niet goed ge-update worden aan de kant van xbox.com

    heb je al even gegoogled of er meer mensen die probleem hebben?
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    (Net wakker. :+)

    Met m'n duffe kop gewoon direct op het forum geknald, zonder uberhaubt aan Google te denken.
    Even snel gekeken, en kennelijk moet ik mijn profiel opnieuw downloaden.
    Wat ik nu dus aan het doen ben. :)

    Edit ; Profiel opnieuw gedownload, game gestart. Save aanwezig, maar geen chievo's.
    'Even' opnieuw halen dus. :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vraagje...

    Ik heb een headset(bedraad) en een earpiece(draadloos) het gebeurd vaak genoeg dat ik niet ga gamen, maar wel met vrienden wil praten in een party. Dus dan komt zo'n earpiece echt van pas omdat ie lekker draadloos is. Maar nu komt het probleem....

    Hoe krijg ik de earpiece of player 1? Ik wil niet constant het stekkertje van de headset naar controller eruit halen (want uit ervaring weet ik dat het dan na een tijdje stuk gaat..kraakgeluiden,etc) dus ik haal de USB stroomtoevoer uit de 360. Toch lukt het me nog steeds niet om de earpiece of player 1 te krijgen...hoe moet dit?
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu mogelijk om via internet op je xbox, afbeeldigen als achtergrond te gebruiken?
     
  17. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geïnstalleerde of XBLA spellen verwijdert, kan je ze later dan gewoon weer downloaden?
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dat kan. In de history van de 360 zelf.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik mis dat laatste koppelstukje van de controler naar de console toe voor 1 van mijn controlers. Kan je die dingen ergens los kopen?
     
  20. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Weten jullie waar ik goedkoop een harde schijf kan kopen? Ik zag er een op een chinese site voor 35 euro, dat lijkt me te goedkoop.
     

Deel Deze Pagina