1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

1. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn USB stick werkt niet meer sinds de dashboard update. Kan dit komen door die update? Zo ja, wat kan ik er aan doen?

Voorheen deed de stick het gewoon. Heb hem inmiddels al op mijn laptop geformatteerd (FAT 32), maar de 360 reageert niet als ik de stick er in stop.

2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die ervaring heeft met het streamen van media van Ubuntu naar je Xbox?

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil men locale setting veranderen omdat er steeds meer games in het Nederlands vertaalt zijn. En dan met een grammatica waar elke taalkundige spontaan een hartaanval van krijgt.

Wat kan ik dan het beste kiezen? UK of US? Ik weet dat locale invloed heeft op je family settings en welke wireless channels je kan gebruiken. Maar beïnvloed het ook de region filtering/host selection in games?

En misschien een rare vraag, maar hoe zit het met eventuele censuur in de UK?

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo'n matzwarte 360 met 250gb intern. Nu keek ik net, toevallig omdat ik achter de tv moest zijn, op het blok van de stroom. Het lampje daarop brandt oranje. Even voor de zekerheid: maakt dat iets uit?

5. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat maakt niet uit. Heeft die van mij ook :)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oranje=Standby
    Oranje knipperend=Storing
    Groen=Actief
    Rood=Oververhit/Defect

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Okidokie :) Thanks allen!

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is een goede draadleoze headset voor de Xbox 360?

Die van Microsoft zelf?

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Heb zelf deze, werkt prima tot nu toe :) heel zelden valt verbinding even weg maar binnen paar tellen is die weer terug.

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Heb ik zelf ook, maar dan de witte. Werkt prima behalve dat de verbinding af en toe weg valt inderdaad. Maar dat heeft meer met de storing in de kamer te maken (ik heb ook een WIFI router hier staan, werkt op dezelfde frequentie).

Wel heb ik nog een ander probleem. Ik dacht gehoord te hebben dat dit al verbetert is in de nieuwere, maar bij mij is de microfoon erg gevoelig. Ik moet in ieder geval mijn geluid redelijk zacht zetten om niet storend voor anderen te zijn.

11. phyzor

phyzor Smelk

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn xbox aanzet krijg ik geen beeld op het scherm.
    Mijn console en de controller vinden elkaar ook niet meer.

Het lampje op de voeding is groen en die op de console is ook groen.
    Geen van de ringen gaat branden, alleen als ik de console laat zoeken naar de controller. Zodra die twee elkaar vinden gaat er echter op de console geen lamp branden en op de controller gaan alle vier de ringen knipperen.

Iemand suggesties?

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zet de xbox aan, schakel de controller in, druk op de zoek knop op de xbox, dan op de controller en als het goed is heeft ie hem dan gevonden.
    Anders even de controller verbinden met een kabeltje voor het opladen van de accu, mocht je die hebben.

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog een oude generatie Xbox 360 met deze kabel. Is er een manier dat ik deze Xbox op 1080p krijg of gaat dat niet? Ik heb de full HD tv nog niet btw dus ik kan het niet testen.

Hier staat dat deze kabel 720p of 1080i ondersteunt en hier staat dan weer 720p, 1080i of 1080p. Volgens de handleiding zou de component van de LG 37LS570S wel 1080p zijn.

Zou ik dan 1080p kunnen spelen?

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat kan gewoon.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ehm, ok... ik had nog geen tijd om m'n H4 LE console aan te sluiten en nu dus gedaan. Maar ik dacht dat m'n Slim stil was. Serieus... Deze hoor je niet eens met een disc. 8) Nieuw is niet altijd beter, maar in dit geval zeker wel! :cool:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    okay verkocht ... ga straks even kijken of hij nog te koop is (deze maand dus)

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij de MM in Eindhoven stonden er in ieder geval nog genoeg (277 euro) afgelopen weekend....

18. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb binnenkort een nieuwe Xbox S nodig.

Om even duidelijk te zijn, komen er nog vaak acties aan het einde van het jaar? Voordat ik hem te vroeg koop en beter even af had kunnen wachten.
    Die Halo 4 LE is me iets te prijzig :+

19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik vind dit een beetje een lastig gedeelte op het forum, maar ik hoop dat ik hier goed zit.

Als ik mijn xbox opstart en vervolgens in sign, duurt het echt gigantisch lang voor ik m'n dashboard te zien krijg. Met dus het toppunt een paar dagen geleden dat m'n dashboard gewoon niet geladen werd. Hij bleef maar gewoon dat 'load-icoontje' weergeven. Iemand enig idee hoe dat komt, of ervaring met dit fenomeen?

Alvast bedankt,
    Dex

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Cache al gewist? Kan weleens helpen. :)

Deel Deze Pagina