Ik gebruik mijn Xbox 360 als Media Center Extender, ik heb de Win7Codecs van Shark007 geinstalleerd zodat ik ook gewoon MKV's kan kijken op mijn Xbox, maar het enige probleem is dat er geen ondertiteling bij zit, weet iemand hoe je ondertiteling kan hardcoden in een MKV, zodat ik deze gewoon kan kijken op mijn Xbox? De video dezelfde naam geven als de ondertiteling werkt niet en de ondertiteling toevoegen aan de MKV container ook niet, ze moeten echt gehardcode worden.
Geen media extender gebruiken maar programma's als Tversity of ps3mediaserver dan kan je wel ondertiteling streamen naar je 360
Ik heb ps3mediaserver gebruikt, maar die had lag bij een 1080p MKV, daarom probeerde ik dit keer Media Center en die doet het gewoon goed met uitzondering van de subs.
dat ligt dan waarschijnlijk aan je pc of aan je netwerk. Bij 1080p moeten zowel de xbox als de pc via ethernet aangesloten worden en je moet een snelle pc hebben
Ze zijn allebei via ethernet aangesloten, en ik weet heel zeker dat mijn PC genoeg is. Mijn processor is een AMD Phenom(tm) 9950 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.6GHz en heeft 4 GB RAM.
zijn je harde schijven snel genoeg (en je netwerk)? ben je daarnaast niets aan het doen (internetten etc)
Het netwerk is 100 Mbps en harde schijf is ook snel genoeg, maar waarom lukt het via media center wel en via iets anders niet?
Geen idee misschien maakt hij gebruik van een andere codec en media centre kan niet alles streamen (en ondersteund geen ondertiteling)
Het enige wat ik wil streamen is MKV en het enige probleem is dan de ondertiteling, wat is een goed alternatief, geen ps3mediaserver.
ik raad je aan om MKV te converten naar AVI heb zelf een xbox 360 en ik kan van alles afspelen heb een sticky waar wat codecs op staan en bij mij werkt het perfect zelfs met ondertiteling ps deze codecs zijn alleen te verkrijgen op VIP forums en niet op het net via google iedergeval veel succes _0/