Je hebt 5 verschillende klasses en die hebben ieder andere wapens; assault, sniper, special-ops, support, engineer.. in de game zelf kun je wel wapenkits van gedode vijanden oppakken, zodat je als assault bent en net een gast hebt neergeschoten, en er komt een tank aanrollen, snel even de bazooka van die gast pakken en de tank naar de filistijnen knallen!
moet je een computer op de map zoeken als de artilery beschikbaar is komt er een wit icoontje op de map, Wapens van andere oppaken kan met Y.
als je mijn filmpje bekijkt: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=1241 zie dat ik naar 5 sec de map open. Onderaan zie je een wit icoontje daar kan je de strike vinden. Dat iccontje verschijnt op de map als de strike beschikbaar is en daar is dus de artillary computer.
Hey, Ja ik had hem al een tijdje. Maar kon hem niet spelen omdat de xbox teruggestuurd moest worden. vandaar. dit is de 3e xbox in 3 weken. @ xboxers: heb je nou al een clan?
kan iemand mij vertellen hoe de headset werkt want ik heb me xbox 360 nog maar 3 dagen maar ik hoor niemand praten ofzow
Er zit een bug in battlefield dat je soms niemand kan horen, maar dit is vaak niet constant. Ik neem aan dat je headset in je controller hebt zitten en het knopje naar rechts geschoven, en daaronder zit volumeregelaar die moet helemaal naar rechts. Maar ik neem aan dat dit dit dus al gedaan had. Ik weet niet of je bij instellingen bij battlefield nog wat kan veranderen. Moet je maar even kijken
Ik denk dan toch dat het door die Bug komt, dan zal je moeten wachten op de patch (als ie niet al geweest is, k had laatst wel een update). Anders moet je het maar ff vragen in deze thread : Battlefield 2 [Deel 2] Hier zijn wat meer mensen actief dan hier.