1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 360] Call of Duty: Classic code

Discussie in 'Gezocht' gestart door WOUW5, 6 nov 2009.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hallo,

    Het is alweer weekend, het 'Modern Warfare 2 gespot' topic is nog niet gesloten en de Free Recors Shop stuurt al e-mailtjes dat Modern Warfare 2 verzonden is. Lijkt me een perfect moment om dit topic te openen.

    De Call of Duty: Classic code wordt geleverd bij de Hardened en de Prestige editie van Call of Duty: Modern Warfare 2. Ik weet dat de game ook als download uit komt, maar ik kan niet wachten om mijn favoriete game ooit, ook eindelijk op de 360 te spelen. En voorlopig duurt het even voordat de download uit komt.

    Als jij verwacht toch geen tijd te hebben voor Call of Duty: Classic, omdat je eerst je S|<1llZ moet tonen in Modern Warfare 2 de komende tijd, verkoop dan jou code aan mij. Noem je prijs en ik laat horen of ik ermee akkoord ga! PM-en is waarschijnlijk sneller aangezien ik niet meer zo actief ben op de bazaaar, maar ook dit topic zal ik in ieder geval eens per dag lezen.

    De groeten!_0/
     
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    p.S. ik had je toegevoegd ok N+ in co-op voor de achievements te doen.
    Alleen reageer je NOOIT.
    Pak je headset en reageer een keer man:cool:

    /Mod Dit kan ook via PM. In de Bazar is het de bedoeling dat je enkel reageert wanneer je intresse hebt in een bepaald artikel e.d., niet voor dit soort zaken - Cookie
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Midnight kick!
     
  4. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is toch ook met MSP te koop? Wanneer komt ie eigenlijk? Vraag ik me al een tijdje af.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar dat duurt nog even. Hij is eerst exclusief met de hardened en prestige editie van Modern Warfare 2.

    En mensen, reageer alleen als je een code voor me hebt. Er zijn betere topics om die vraag hierboven bijvoorbeeld te beantwoorden.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Kick
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    De game is uit, give me the code.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Jullie hebben toch ondertussen wel door dat je alleen maar Modern Warfare 2 zal spelen?:eek:
     

Deel Deze Pagina