Als je nou een privé bericht naar mij en alleen naar mij stuurd, met haar gamertag. Dan kan ik ervoor zorgen dat ze gebanned word
Lees dit topic nu pas... Maar het is inderdaad te verwachten, dat je dit soort tafarelen krijgt! Beetje jammer... Mjah, zal er niet minder om slapen! Zoals Barcode al zei, het zijn een stelletje idioten die je maar gewoon moet uitlachen...
Ja, gisteren, ik had de Uno code van Melvinvdb gewonnen, en tijdje later zit ik dus online te spelen tegen wat andere gasten. Richt 1 gast opeens de cam tegen zijn buik, ik dacht echt: wtf? Later kwam er iemand anders bij (op de cam van die ene gast), en die ging die gast Spoiler pijpen (niet voor kindertjes). Man, ik heb echt meteen gequit.
Ja ach, je hoeft niet gestudeerd te hebben of paranormaal begaafd te zijn om te kunnen voorspellen dat dit soort dingen zouden gaan gebeuren. Leuk allemaal die webcams, maar sommige mensen maken er nu eenmaal misbruik van. Beetje jammer maar goed.
MIsschien komt er nog een functie dat je alleen gamerplaatjes ziet ofsow. EN dat je dat kan aan en uit switchen. Zelf ben ik nog geen lijpe mensen tegengekomen
Dan niet . Je zag het misschien niet helemaal in beeld, maar je zag Spoiler die ander zijn hoofd gewoon op een neer gaan, en hij kreunde. Kan het ook fout hebben, heb meteen gequit, dusjah.
Toch wel raar dat dit soort dingen gebeuren, je kunt volgens mij alles filmen en als foto gebruiken bij je Live tag. Ik weet niet of dat met alles zo is, maar je kunt de meest zieke dingen bedenken
Uuuuuhm, nou ben ik persoonlijk misschien iets ruim denkerder dan andere. Maar wtf is er raar aan een jointje roken? Niets lekkerder dan tijdens het gamen een jointje
is idd niks mis mee. zou beetje stom zijn van mij omdat af te keuren want tjah ik ben er zelf ook nie vies van maar om dat nou voor de cam te doen en egt inzoomen hoe je dat zit te doen enzo vind ik overdreven. en als er dan ook nog kleine kinderen in de game kunnen zitten.
maar je krijgt uno als je de cam koopt dus tjah als je toch daar geld aan uit geeft dan kan je net zo goed gelijk een cam kopen.
Ik heb m sinds vandaag maar ben nog niet van plan er mee online te gaan totdat wat andere vrienden hem ook hebben. Wel leuk om je gamerpic aan te passen
Kwam laatst iemand tegen en die hete "little mouse" en toen moest hij weg en toen had hij een knuffel muis voor de cam gezet. Wel erg grapig. Daar voor kwam ik nog iemand tegen en die had een apen masker op. En later kwam ik "Danceman" tegen en die zat dus ook echt voor de cam te dansen.
hahaha is dit TRUE??^^^ mega ziek hahahaha kga morgen hele dag unoen en zal dan ook het nodige beeldmateriaal posten hiero
Ik als Mystery, zal bij het even afwezig zijn, voortaan maar een groot Plushen vraag teken neer zetten ! Maar ik wacht nog even met het aanschaffen van deze CAM. Straks als hij echt functineel wordt bij leuke spellen, zal ik eens rond gaan kijken. Ben nu nog voor andere dingen aan het sparen!