1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een spierziekte en kan daardoor slecht met de ps2-controller overweg. Gek genoeg kan ik een stuk beter me de 360-controller overweg. Ik wil heel graag God of War 1 en 2 weer gaan spelen, maar dit gaat niet goed aangzien ik dit met de ps2-controller moet doen. Dus mijn vraag is of er een manier is om met de 360 controller op je ps2 te spelen? Of is er misschien een ps2-controller die veel op de 360-controller lijkt? Alvast erg bedankt!

3. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen!

Het lijkt me vrij irritant dat de Xbox 360 GEEN herlaadbare batterijen bijkrijgt wanneer je de premium versie koopt. :/

(Niet dat het nu een ZULKE probleem is voor mij, vader heeft wel genoeg batterijen, moet hij maar 2 lenen. :p)

Maar zijn jullie het niet eens met me?
    Een merk al Microsoft moet toch aan zulke dingen denken?
    Maarjah je kunt niet alle schoonheid op 1-2-3 krijgen. :p

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oplaadbare batterijen zijn zo jaren 90. ;) Wie gebruikt die dingen nog? Ik zou geen oplader meer hebben.En de speciale oplaadbare controller accu's zijn prijzig. Dat zou de prijs van de 360 alleen maar opschroeven.

Ik doe al vanaf de launch zonder batterypack. De controllers gaan opvallend zuinig met hun energie om. De batterijen gaan echt lang mee.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan natuurlijk ook een play and charge kit er bij kopen. Microsoft heeft dit bewust gedaan om dat herlaadbare batterijen op den duur hun kracht verliezen en dan blijf je laden.. De xbox 360 controller batterijen kan je makkelijk vervangen. Een play and charge kit kost ongeveer 15 euro (geloof ik) losse batterijen minder

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    klopt batterijen gaan echt lang mee, itt mijn Play&Charge kit, waarvan de accu al dood is omdat ik hem om 'levend' te houden te weinig gebruikte

7. Shizzel

Shizzel Guest

Oplaadbare batterijen zijn zó efficiënt qua geld, en een Play&Charge kit kost je nog geen 15 euro meer ;).

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb in mijn hoofdcontroller (gewoon de controller die ik gebruik als ik in mijn eentje speel:9) een accupack + play&charge kit. En in mijn 2de controller heb ik gewone batterijen, en ik moet zeggen die gaan retelang mee;)

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Mijn controller is kapot gegaan, het linkerpookje dan. Ik drukte hem in en hij komt verkeerd terug. Ik heb het juiste gereedschap niet om hem open te maken, dus ga vandaag eens langs de winkel. Weet iemand of dit onder garantie valt en hoelang je garantie op een controller hebt.

10. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mijn controller zijn de stickjes helemaal glad van het gamen, zit daar nog garantie op ofniet?

bestaat er ook iets anders om dat tegen te gaan?

11. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het kabeltje kwijt dat mijn GH 2 gitaartje linkt aan mijn xbox, het betreft het stukje dat na het rondje overgaat in de USB poort.
    Het is het stukje dat direct in de Xbox gaat, maar los kan zodat als je struikelt erover dat je xbox niet mee dondert.

Weet iemand waar ik een nieuwe kan kopen en hoe zo'n kabeltje uberhaupt heet? Nu ben ik gedwongen het kabeltje van mijn wired controller te gebruiken wat niet erg praktisch is ;)

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor hij is EINDELIJK binnen.

Whoohoo

13. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, ziet er best bruut uit! :b:

14. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de bump maar ik heb er een beetje haast aan vast zitten.
    Weet niemand waar ik een nieuwe kan kopen?

15. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik toch NOG is een vraag. :9
    Als ik nu herlaadbare batterij in die Wireless controller zou zetten..
    En een USB kabel zou "verbinden" met de Wireless controller (zoals bij de PS:cool: zou het dan ook opladen?

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Reken er maar niet op.

17. Shizzel

Shizzel Guest

Edit: fout gelezen, maar het zou toch niet werken. Die USB-kabel zou dan ook stroom moeten kunnen verwerken, en meestal zijn die alleen voor data.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2008
  18. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Dan zullen we maar moeten gaan voor de plug&play kit.. Weet er iemand hoeveel die kost in de MediaMarkt te Belgie? (Meestal dezelfde prijzen dus..)

19. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een beetje een vaag probleem, om half 2 ofzo gaven m'n batterijtjes alweer hun geest en dusja ik maar effe andere gehaald in de winkel.
    Stop de batterijen in m'n controller maar deze lijkt niet aan te gaan :confused: geen lichtje gaat knipperen, zowel van ùm' nxbox als van m'n controller niet.
    Iemand een idee wat het kan zijn?
    PS heb al andere batterijen gaan halen inmiddels en doet het nog steeds niet

20. Elmar1990

Elmar1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem als veel anderen hier. Mijn controller valt af en toe zomaar uit, soms wel 3 keer per minuut, en dan weer een halfuur niet. Ook geeft hij soms aan dat de batterij halfleeg is, en daarna weer bijna vol. Hoe kan dit tog? Nieuwe batterijen erin doen werkt niet.

Deel Deze Pagina