1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb hetzelfde gehad en bij mij lag het probleem aan de Battery Pack, want sinds ik een nieuwe Battery Pack gebruik heb ik er nooit meer last van gehad dus die maakte waarschijnlijk niet goed contact of wat dan ook. Nu is het natuurlijk zo dat het bij jullie een andere oorzaak kan hebben zeker als je al een andere Battery Pack hebt gehaald en dan denk ik aan de radiografische signalen die worden verstoord door een externe bron of bijv. het staal in muren.
     
  2. Elmar1990

    Elmar1990 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaal me helemaal ziek aan die batterijen. Had begin vorige week nieuwe batterijen en nu zijn ze alweer leeg?! Mn controller valt in ieder geval zéér vaak uit(zéér irritant).
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maak je geen gebruik van een Battery Pack met Plug & Play Kit?
     
  4. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, mijn thumbsticks van me controller zien er best vies uit, en ik erger me eraan. Hoe krijg ik het vuil het beste eraf? Ik heb al gewoon water geprobeerd, en ook nagellak remover, maar het gaat er niet af...
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik maak m'n controller eens in de zoveel tijd schoon met alcohol wat prima werkt, ook voor de thumbsticks. Misschien zijn ze bij jouw gewoon versleten! :+
     
  6. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb ze pas 2 weken :+
    Beetje teveel gegamed denk ik...
     
  7. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, waar koop je dat?
     
  8. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een vuil betreft het?
    Ik heb een soort wit vuil net onder de thumbsticks.. ik kan er enkel niet goed bij komen..

    Sloopt de alcohol je controller niet?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee hoor, werkt prima. Maar goed dat witte, komt gewoon van je controller af bij het draaien van je thumbstick en gewoon een soort van fijne stof wat je normaal wel weg kan blazen en anders even de stofzuiger erop.

    @ Blackz0r NL:
    Ik kan pure alcohol via-via uit de industrie krijgen, maar als je perse alcohol wilt denk ik dat je het het beste bij de drogist of apotheek kan halen.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Laad je met zo'n oplaadding je battery packs beter op dan met een play&charge kit?
     
  11. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me af of er meer mensen zijn die er last van hebben dat de battery pack steeds minder lang meegaat. In het begin kon ik een paar dagen zonder opladen doorspelen, maar nu kan ik na een paar uur de play & charge kit alweer tevoorschijn halen. :'-(

    Oh, en degene die heeft bedacht dat je controller als ´ie voor de helft leeg is moet gaan knipperen mogen ze de kop afhakken. :mad:
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb ik idd ook:mad: Na 4 maanden kan ik er nog geen 2 dagen mee spelen:mad:
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    boeie, ik heb geen plug en play kit, gweoon zo'n witte charger, en 2 packs,

    lege battery pack klik ik erin, volle erin, en huppa, kan wer een paar dagen,

    binnen 10 sec is het gedaan, veel beter dan plug en play, want dan zit je aan een kabeltje
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik de enigste die merkt dat het spel Cod 4 heel je controller molt? Ik speelde dit spel eerst echt veel. Maar nu word het rennen steeds moeilijker (indrukken linker stick), Mijn controller is nu sowieso niet in top staat (speel er al 2.5 jaar aardig wat op). Maar aan de bovenkant van het middenstuk van de stick is er echt een hapje plastic weg. Het zelfde als het gewoon slijten en het witte poeder zien maar dan is het aan de bovenkant veel meer. Misschien iets minder rennen in Cod 4 ;)
     
  15. stokvis

    stokvis Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren een Xbox, met twee draadloze controllers. Ik gebruik nu nog de standaard bijgeleverde niet-oplaadbare batterijen. Nu vroeg ik me af, of het verstandig is om hierna over te stappen op oplaadbare batterijen, van Duracell of GP ofzo.. Ik kan hier niet echt iets over vinden, ervaringen etc, is dit aan te raden?? Ik kan dan in principe voor 15 euro klaar zijn, ipv 45 euro voor twee accu's en een oplader van M$...
     
  16. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit dus ook te twijfelen hierover, wil misschien de play & charge kit kopen, maar voor hetzelfde geld kan ik ook 4 oplaadbare 2700 mAh + charger kopen.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is mijn play&charge kit nu ineens naar de malle moeren ofzo?

    Ik speelde vorige week maandag nog op mijn oude 360 en controller met de play & charge kit, geen problemen. Diezelfde week kochtik een 360 arcade, met uiteraard nieuwe controller. Ik kreeg echter batterijen erbij dus besloot gewoon eerst op batterijen te spelen. Vanavond deed ik de play & charge kit accu in mijn controller en merkte al dat de controller niet eens aanging...terwijl de accu gewoon vol was. Dus ik doe het kabeltje erin...en ik zie het lichtje rood branden..na een paar seconden word die ineens groen...ik druk op de guide knop om te kijken hoeveel streepjes ie nog heeft....zie ik eerst dat ie helemaal vol is, dus ik haal het kabeltje eruit..en kort daarna zie ik ineens nog maar 2 streepjes..even even later valt de controller gewoon uit.

    Accu naar de haaien? .......zomaar ineens.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je meer als 1 controller regelmatig gebruikt is het waarschijnlijk verstandiger om batterijen te kopen ja, of in ieder geval goedkoper. Maar ik vind zelf de play & charge kit erg fijn, nooit gezeur met lege batterijen en dan weer zoeken naar nieuwe of zoiets dergelijks, gewoon wanner mn controller begint te knipperen kabeltje erin doen en klaar is kees. Af en toe even door laten laden als ik niet aan het spelen ben en hij is zo weer vol.

    Accu trouwens laatst onbewust getest, kon wel ruim 15 uur GTA spelen zonder op te hoeven laden. Maar dat was uiteraard zonder headset.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    mijn RB (rechterbumper) klikt niet meer bij het indrukken ervan........

    balen .... valt dit onder garantie ? hoe lang is eigenlijk de garantie ?

    Iemand?
     

Deel Deze Pagina