Advies prijs is 35,-. Bij play.com is die 26,- en verder bij veel 30,-. Ik heb er zelf ook een voor 20,- bij de kijkshop gehaald, maar die is nu niet meer!
Mss handig voor sommige mensen: Als je een HP pc of laptop hebt met een grote HP media remote, kan je deze gewoon gebruiken op je xbox 360. Had het gisteren toevallig opgemerkt dat mijn 360 reageerde toen ik muziek op mijn pc aan het luisteren was. Moet je al geen extra remote meer kopen
Is er al iets meer bekend over de speciale Pro Evolution controller en waar die te koop zal zijn in NL?
Ik wil binnekort de rode controller op play-asia bestellen. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dd-49-en-70-306c.htmlMaar is deze gewoon te gebruiken met een Europese xbox?
Hallo ik heb een probleem met me controller want vandaag speelde ik nog met me DRAADLOSE controller en ik zag ook dat hij nog helemaal was opgeladen en dagen daarvoor deed hij het nog maar toen ik vandaag fftjes speelde en toen na 1 uur weer speelde wilde hij niet meer aan!! en nu nog steeds niet dus ik weet niet wat ik moet doen!?
Ik neem aan dat je een Play & Charge Kit hebt. Zo ja, sluit deze dan aan met en zonder de batterij om te kijken of die dan werkt. Probeer ook even de controller uit met niet-oplaadbare batterijen.
even een vraagje: mijn controller is aangesloten (vak 1 geeft licht) maartijdens het spelen gaan telkens vak 1 en 4 en vak 2 en 3 om en om knipperen. Dus vak 1 en 4 aan en rest uit, dan vak 2 en 3 aan en rest uit. ik kan dan nog wel gewoon gamen. De batterij heeft nog 2 streepjes en is dus nog niet op. Ik heb deze speelsessie (3 uur of zo) wel 2 of 3 keer gehad dat de controller gereconnect moest worden en dat hij dus even uit ging. is het ernstig? Kan ik er iets aan doen?
terwijl er nog 2 streepjes staan en ik al zeker 4 uur game terwijl het knippert (ik vind het dus echt niet op draaien lijken)? Het zal wel, maar moet dat niet pas later worden aangegeven?
Als ik mijn headset in mijn controller stop, dan staat er tijdens elke game dat ik aan het praten bent, terwijl dit niet zo is . Kan ik mijn controller opsturen naar Microsoft, zodat hun hem repareren, of gaat dit anders in zijn werk ?
Ik heb een vraag. Ik heb vorige week een nieuwe accu gekocht, omdat mijn huidige al bijna 1 jaar oud is, en die deed het nog maar 8 uurtjes ofzo. Nu heb ik gisteren die nieuwe accu opengemaakt, maar na 2 uur opladen was ie al klaar! Terwijl dat de vorige keer bij mijn nieuwe accu een dikke 8 uur duurde. Nu is mijn vraag of dat normaal is? Of is mijn Play&Charge kit misschien kapot? Dus de oplaaddraad