Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Check eens de handleiding van je PLay&Charge kit :)

    Daar staat 2 uur opladen, per batterij.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb het al een keertje eerder gevraagd, maar vraag het toch nog maar een keer dan. Elke keer als ik m'n controller uit zet, blijft het lampje bij 2 lichtjes branden. Heeft iemand anders dit ook? Het is NL erg irritant. Ik moet namelijk erg vaak m'n accu opladen, kan zo zijn dat ik hem oplaad, en als ik 3 dagen later m'n xbox weer aan zet dat ie weer bijna leeg is :mad:
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker of deze vraag hier mag maar ik zoek een winkel die controller cases verkoopt. Ik wil namelijk eens wat anders dan dat wit ding
     
  4. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou die rode controller er al niet moeten zijn? Dacht dat die 30 september uit zou komen
     
  5. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat die er al was ja.
    Zijn ook al blauwe, roze, zwarte en 3 LE controllers van Halo.
    Maar ik zoek een online shop uit Nederland of België waar ze controller shells verkopen. Doorzichtige (clear of kleurtje) liefst met een LED kitje erbij.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  7. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook de wireles controller via de play en charge cable op mn pc aansluiten zodat ik gedraad via de pc de controller kan gebruiken zonder dat ik zon receivertje heb. Kheb hem net op de usb aangesloten en alle drivers en dergelijke zijn gedownload en hij zegt dat tie functioneert maar als ik dan een spel kies dan doet hij het niet. Iemand mischien een antwoord.
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
  10. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben vandaag toe aan mn 4e wireless controller. Wat een poep zooi die dingen verslijten vet snel (de analoge sticks) en krijgen al snel minder grip ect. Minder goed aimen enzo..

    Zijn de wireless controlers van ander materiaal gemaakt ofzo? want vriend van me heb die wireless en hij heb die vier nobjes gewoon al sinds het begin nog op die analoge pook zitten.. Maybe zit er een vieze vetlaag op die stick waardoor die mindersnel slijt ofzo of is dat materiaal toch beter??

    Kan je naast controller cases ook nieuw analoge pookjes kopen? dan schroef ik zon oude wel even open.
    Weet iemand ookw aar je die addons kunt kopen die je op die anloge stick doet om betere grip te krijgen, soort silicone nubs?

    [edit] ah heb ze gevonden! http://www.geltabz.com/searchresult.aspx?CategoryID=5
    nu nog een NL retailer vinden ummz...
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  11. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0

    Op deze pagina staan verschillende geltabs voor op je pookjes.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Weet iemand misschien waar ik gewoon complete controllers kan kopen ?

    Daarmee bedoel ik met LED en een moooi design.
     
  13. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat je omgebouwde controllers ergens kan kopen, je kan wel shells kopen waarbij een led kitje zit die je zelf moet solderen.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En anders op Ebay, daar staan ze wel.
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, op Ebay kan je alles kopen, maar of de verkoper vertrouwbaar is...
    Ik had het dus over betrouwbare online shops ;)
     
  16. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    heb hiernet ondekt dat men Xbox controller niet meer wil opladen door middel van de Quick Play n' Charge kit. Het is een officiele oplaadbare batterij die samen bij de verpakking van de Quick play n' charge kit zat.
    Ik heb de batterij al enkele weken niet meer gebruikt. (Had tijdje gebruik gemaakt van oplaadbare AA-batterijen).
    Als ik hem nu dus wil opladen krijg ik eerst 10sec. rood lichtje op de kabel en achteraf veranderd het naar groen en wil hij niet meer opladen.
    Als ik die batterij wil gebruiken, moet ik dus constant de Quick play n charge kabel gebruiken.

    Ik weet niet hoe dit komt, heb al gehoord dat de batterij stuk is. Door de koude of doordat die al tijdje niet gebruikt is.
    Misschien heeft er iemand raad ?
     
  17. Blitzzz

    Blitzzz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken oplaadbare batterijen nou wel of niet goed in wireless controllers?
     
  18. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken zelf beter.

    Kan iemand antwoorden op men vorige post ?
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik quote deze even omdat ik precies hetzelfde probleem heb. Iemand een oplossing voor dit probleem? Bij voorbaat dank
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik was zojuist even bij de MM, en daar hadden ze groenkleurige wireless controllers liggen (officiele).

    Zijn dit nu degenen met de verbeterde D-pad (voor Pro Evo en SF4)!? Stond namelijk niets over op, behalve dan dat het een limited edition was.
     

Deel Deze Pagina