Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Er is zo'n mooie knop die ziet er zo uit: [​IMG]

Nooit gezien zeker?

/Mod Er is ook een [FAQ]FAQ[/FAQ] en report knop - Cookie

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.191
    Heb nog een kapotte controller liggen van ongeveer een jaar oud.. Mijn broer heeft hem al eens opengemaakt en gekeken, kan ik nu nog een nieuwe krijgen van M$? :+

3. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Jawel gewoon bellen, niet zeggen dat je hem open heb gemaakt, alleen zeggen dat hij stuk is, bijvoorbeeld: "Mijn A-knop reageert nergens meer op". Voilà, nieuwe controller :9

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De garantie van Xbox360 accesoires is één jaar. Dus dan zou je geluk moeten hebben of een valse datum op moeten geven. Ik vind dit eigenlijk best triest dat mensen dit doen Microsoft zorgt in mijn ogen goed genoeg voor ons ze maken geen dikke winst en toch zijn er zat mensen die zo een gratis controller mee schooien.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan het maar een keer doen, dus ik bewaar die ene keer voor ik hem echt nodig heb. ;)

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Mja mijn controller was ook kapot, niet onspeelbaar maar wel irritant, dus heb wel een nieuwe gekregen van de support om een gegronde reden ;)

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Dus je kan gewoon de Helpdesk bellen en vragen naar een nieuwe controller?

Raar dat ze het defecte exemplaar niet terugvragen dan.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.191
    Ach ja, ik had toen ie kapot was ook al gelijk een nieuwe gekocht dus bewaar ik die ene controller ook maar voor een andere keer als er weer een kapot gaat :+

9. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, controller hapert een hééél klein beetje. MS gebeld, krijg nu een nieuwe wireless toegestuurd! :)

10. bja123

bja123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jammer dat ik een xbox360 heb overgekocht van een maat van mij zit geen garantie meer op anders kon ik ook schamteloos hier gebruik van maken:p Ben benieuwd of dat geintje ook werkt als je zegt dat je groene controller met vernieuwde d-pad kapot is en dan precies dezelfde controller krijgt opgestuurd of gewoon een normale.

Wel raar van microsoft dat ze niet vragen de oude optesturen. Ik neem aan dat hun ook wel door zullen hebben dat mensen hierdoor een gratis controller kunnen krijgen zonder dat er echt iets mis is met hun controller.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan het volgens mij ook eenmalig doen. Maar het is gewoon een goede service.

12. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, je kan het maar 1 keer zo doen. Dat zeggen ze ook heel duidelijk.

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het de eerste keer is, Sturen ze mij nu een nieuw Wireless Racing Wheel toe.
    En de oude hoeft niet terug gestuurd te worden.

Moet zeggen dat het erg goede service is.

Maar idd, Ze doen dit omdat het de eerste keer is.
    Als het een 2de keer stuk is, Zul je wel eerst de defecte moeten opsturen.

Edit: Bellen en zeggen dat je stuur stuk is zal niet veel uithalen, Ze willen namelijk wel het serienummer weten.

Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Zijn er mensen die de groene controller met de vernieuwende d-pad hebben? Of ervaring ermee hebben? Ik zit eraan te denken om 1 te kopen. Ik ga zoiezo een nieuwe controller kopen(draadloos) men oude werkt niet altijd met name LS indrukken pakt ie niet altijd om bijvoorbeeld te sprinten met COD 4/COD WaW.

De groene ''limited'' controller is wel ietsje duurder maar als het verschil goed op te merken is wil ik best wat extra ervoor betalen.

Dus iemand? :D

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de controller (LE versie) nu 3 dagen en moet zeggen dat hij me zeer bevalt.

Ik werd altijd gek met bv Gears of war om de wapen te switchen, nu met deze controller is het geen één keer voorgekomen.

Kortom, TOP d-pad.
    Voor de rest is hij hetzelfde, behalve de kleur dan:D

Edit: Qua prijs is hij hezelfde als alle andere draadlose controllers, toch( 44.95 euro)?:

Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja maar dan nog snap ik het niet. Als je die oude stuur/controller nou bewaard, en dan stuur je die weer op als ze erom vragen, en dan fixen ze die, dan heb je toch alsnog 2 :confused:

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen verschillen nogal maar bij de meeste shops is hij 49,99 ietsje duurder dus. Maar als de D-pad werkelijk zo goed is zal ik die paar euries zeker bij betalen. Wel is de kleur ietsje minder hehe

18. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 xbox controllers die nu niet meer verbinden met mijn xbox
    de laatste tijd had ie er al wat meer moeite mee om de xbox te vinden om een of andere reden maar hij vindt hem nu helemaal niet meer.
    1 controller verbind ik zelfs met de play and charge kit kabel maar dan wordt ie nog niet herkend en blijft ie knipperen. Ook met de synchronisatie knop vindt ie niets.
    Weet er iemand een andere manier om ze toch te verbinden?

BVD

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Doet Microsoft iets aan versleten thumbsticks?? Of kan ik beter zeggen dat er iets anders aan de hand is?...

20. LoeMpia

LoeMpia Sambal Bij?

Leuk Bevonden:
    0
    moet je binnen de garantie vallen om te kunnen bellen voor een nieuwe controller?

Deel Deze Pagina