Beste leden ik zit met een probleem : ik denk dat gisteren mijn controller is gevallen en nu als ik hem aanzet doet hij het niet meer. Wand het groene lampje in het midden geeft helemaal geen licht meer. De xbox 360 zelf doet het nog wel. Weet iemand wat het probleem is. Ik wil in iedere geval een nieuwe kopen maar dan met snoer of in iedere geval geen baterijen meer. Weet iemand wat het probleem is en welke controller ik het beste kan kopen of kan ik er een krijgen van microsoft ik heb helaas geen garantie meer .
M'n play & charge kit is volgens mij stuk. Wanneer ik hem op de controller aansluit wordt ie na een paar seconden al groen.. Maar microsoft weigert mij een nieuwe te sturen tenzij ik een kopie stuur van m'n aankoopbon, nou die heb ik echt niet meer hoor Zal het probleem in m'n kabel zitten, of in de accu zelf?
Accu. Sinds ik een Elite heb, gaan m'n accu's achterelkaar kapot en wordt het controlelampje ook na een paar seconden al groen.
Bah, vervelend! Koop ik wel een nieuwe, en bel ik alsnog microsoft, gebruik ik de nieuwe bon wel.. Ik laat me niet zo afzetten hoor, prutaccu!
Yup, die accu's zijn echt dikke bagger. Ik heb er ook al 3 versleten. Ik heb een tijdje terug een setje batterijen gekocht op ibood die je in 15 minuten kan opladen, werkt prerfect. Haal er nog meer playtime uit ook.
Ik vraag me alleen af of het aan de accu's of de consoles ligt, want met m'n eerste generatie Premium console heb ik nog nooit problemen gehad en sinds ik een Elite heb gaat het mis. Ontwerpfoutje, misschien?
Hallo ffies een vraag, weet iemand waar je die Torx T8 schroevendraaier kunt kopen. Bij de praxis hebben ze maar tot T10...die is voor de controller te groot en ze hebben geen uitsparing voor het "bobbeltje". Dus weet iemand zo waar je de T8 voor de xbox360 controller kunt bestellen/ kopen. thx Asterix
Eerste Hit met google: http://shop.conrad.nl/gereedschap/schroevendraaier-bits/torx-schroevendraaier/826173.html
Hoi Jepzel, ik had die ook gezien, echter je kan niet zien of deze een uitsparing heeft... NIet elke T8 heeft dat namelijk. En dat is toch wel essentieel. Dus vandaar mijn hulp vraag. MvG Asterix
Deze dan:http://www.xdoos.nl/?13,schroevendraaier-torx-8 is van een Xbox ombouw/RROD fix bedrijfje. Ik neem aan dat deze wel past, of je vraagt het ze via een mailtje.
Die past inderdaad Overigens heeft een grotere Praxis etc. ze wel. En vaak zitten ze als bitje in een gereedschapssetje. De Torx 8 is echter enkel voor de kleine zwarte schroefjes! Dus waar de X-clamp's aan zitten, en het controller boardje aan de voorkant van de Xbox. Maar dat wist je vast al Je hebt Torx 10 nodig voor de van de kap en de schroeven welke het moederbord vasthouden. Succes!
Zonder dat je je serial code moet geven ofzo? Heb namelijk 2dehands, doen ze nogal moeilijk over bij ms Bij Mijn controller doet het R pookje het namelijk soms niet