Is die wireless controller voor de PC indentiek aan de controller als de 'gewone'? (ik weet dat die ook gewoon te gebruiken is op de PC met receiver) Ik zie dat de PC versie niet met een optie uitkan behalve batterij eruit als je niet wilt wachten, is dit dan het enige verschil? Ik weet namelijk niet of de 'gewone' controller wel uit kan met een knop, dacht van wel. Sorry voor de velen vragen, wil dit gewoon even zeker weten, leek me het perfecte topic
De wireless controller voor de PC en Xbox zijn identiek, alleen krijg je er bij de pc versie een reciever bij.
Batterij er uit halen is echt heel simpel hoor, je drukt op een knopje aan de achterkant en de controller is meteen uit
Als je de guide button ingedrukt houd kan je de controller uitzetten, maar als je je xbox uit zet, gaat je controller ook uit.
ff een vraagje Weet èèn van jullie waar ik een rapid fire controller kan kopen (een beetje betrouwbare site graag) ik weet het het is voor noobs maar dat ben ik alvast bedankt
Mijn Wired controller is kapot en ik moet deze opsturen naar het onderstaande adres: European Repair Centre Teleplan Prague s.r.o. Na Dlouhém 88 251 01 Říčany-Jažlovice Czech Republic Heeft ooit al iemand iets teruggestuurd naar dit adres? En zoja hoe heb jij dat gedaan? Moet je een briefje in de doos doen met jou gegevens + referentie nummer? Of moet dit op de doos staan? Is het referentie nummer alleen al genoeg?
Opsturen, sinds wanneer is dat dan? Ik kreeg altijd meteen een nieuwe opgestuurd voordat ik me zin af kon maken wat er aan scheelde! Is dit de eerste keer dat je ze belde?
Nee de tweede keer, ik had al ooit een messenger set gratis gekregen. Maar weet iemand hier het antwoord op? Ik moet dit vandaag of morgen op de post doen dus het zou fijn zijn als iemand hier meer van wist.
Hier heb ik geen ervaring mee, maar met andere reparaties/retouren moest ik altijd duidelijk aan de buitenkant de referentie of het RMA-nummer vermelden en het is altijd handig om je adres als afzender op het pakket te noteren. Dit ook in geval het pakket zoekraakt of niet afgeleverd kan worden. In het pakket zelf kun je ook een briefje doen met de gegevens. Beter teveel informatie, dan geen informatie.
Wat omslachtig zeg. De verzendkosten krijg je wel vergoed neem ik aan? Het zou een wonder zijn als je controller aankomt ergens in Tsjechië. Lijkt mij (ook voor Microsoft) sneller, handiger en goedkoper om gewoon een controller naar je op te sturen. Ik speel regelmatig FIFA 09 bij mijn vriend en bij hem is het LB knopje kapot. Zal ik hem aanraden om xbox support te bellen?