Ik heb nogal een irritant probleem! Als ik Gears of War 2 online speel met mijn draadloze controller dan valt hij steeds uit. En het gekke is als ik een ander spel offline speel dan doet hij het gewoon normaal. Eerst deed die controller het altijd goed. En het ligt niet aan de batterijen. En volgens mij valt de controller alleen uit als ik slechte connectie heb (Gears of War 2). Ligt het waarschijnlijk aan de xbox of de controller? (Zelf denk ik aan de xbox, omdat hij alleen uitvalt als ik Gears of War 2 online speel) Wat kan/moet ik er aan doen? Microsoft bellen? Wat zullen ze waarschijnlijk zeggen? (Ik heb al een keer gratis een bekabelde controller gehad)
Hoezo? De xbox geeft nog 3 streepjes aan. En de controller doet het met dezelfde batterijen wel goed met een single player game.
Doet gewoon elke Wired Xbox 360 controller het op de pc ? Als dat zo is dan leen ik even een controller bij een vriend van me om GTR te kunnen spelen met de controller
hallo ik heb een vraag hoeveel xbox 360 controllers kunnen er op één receiver? kan je bijv. 2 controllers op 1 receiver doen? of moet je dan nog een receiver kopen? BVD
Er kunnen zeker 2 controllers op 1 receiver (eigen ervaring ), of er nog meer op kunnen weet ik zo niet.
Hoe kapot moeten je controllers zijn om ze vergoed te krijgen? Heb 2 controllers waarvan bij beide enkele buttons niet meer goed werken. Mvg Dave
Ik heb eens een nieuwe gekregen toen alleen mijn RB het niet meer deed. (maarja anders is het ook wel knap lastig springen met Halo3)
He? Heb een probleem... Als ik mijn lege accu wil opladen met een play&charge kabel, springt het lampje na 10 sec al op groen! Terwijl ie helemaal leeg is...
Als ik bij de controller gewone AA batterijen in doet dan laat de xbox bij mij niet zien hoe vol ze nog zijn Is dit normaal?
Maar hij geeft helemaal niks aan... Sinds dat ik de baaterijen erin heb gedaan en nu is er niks verandert... Terwijl ik het niet kan voorstellen dat normale AA batterijen geen power verliezen als je een week speelt...