1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dus binnenkort zit ik met 2 kapotte pookjes die helemaal los zitten :eek:
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt van de "kassen" (anders zou het grijs zijn 8)) Hoe kom je erbij dat je ppokjes losser gaan zitten? :confused:

    Nee, je kan hem gewoon blijven gebruiken :)
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi. Ja sorry, soms ben ik bang dat alles meteen snel kapot gaat zeg maar :9.

    Maar bedankt voor de opheldering ;).
     
  4. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, naar mijn ervaring gaan de pokjes er losser van zitten. Maar het is maar een klein beetje, dus ik heb het niet over 'kapot' ofzo, ze geven iets makkelijker mee. Dat heb ik met alle consoles gehad (met de N64 was het extreem). Als ik bij de 360 de controller die erbij zat en ik altijd gebruik vergelijk met de tweede controller die ik heel weinig heb gebruikt, zitten de pookjes van die laatste iets minder los. Maar het verschil is erg klein, en het maakt ook verder helemaal niks uit.
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dit heb ik ook gemerkt. Niks om je druk over te maken, is alleen maar fijner als die sticks wat makkelijker mee bewegen ;)
     
  6. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Aargh.. Mijn controller zit de hele tijd te zeuren dat de batterijen bijna op is, terwijl als ik op de Guide kijk er gewoon 2 streepjes staan.

    (Ja ik heb een accu en ik laad op met play en charge kit)
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt je controller begint erg 'vroeg' met het knipperen voor lege batterijen. Had van mij ook wel wat later gemogen.
     
  8. D-Blaze

    D-Blaze Burning Phoenix

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet ik geef toch de voorkeur aan de niet draadloze
    ik heb de core system in eerste instantie aangeschaft en daarna nog een draadloos maar me draadloze ligt eigenlijk hele tijd naast xbox :D
    die met draad is nog altijd lang genoeg om gewoon in bed te kunnen spelen haha :D
     
  9. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Controller = kapot

    Ik heb nog steeds mijn eerste controller die ik bij mij xbox 360 heb gekocht, heb nu al een andere omdat de controller kapot is.
    Alle knoppen doen het nog gewoon maar hij wil niet meer goed met de xbxo 360 communiceren.
    Wanneer ik dan ongeveer 2~3 min speel dan staat er opeens reconnect controller terwijl mijn battery gewoon is opgeladen.

    Heeft iemand dit ook gehad?
    Kan ik heb nog maken
     
  10. Orian

    Orian Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 controllers (beide draad) voor mijn 360, maar ik heb een vraagje. Bij beide kan ik de draad alsie de controller ingaat een beetje "bewegen" Het lijkt alsof hij los gaat zitten. Is dit normaal? Het aandraaien van de schroeven op de controller helpt niet.
    Ook wordt de draad erg slap, vroeger stak hij wat vooruit als ik hem in mijn handen had (zo'n 5 cm), nu valtie al na 1 cm naar beneden, ik denk dat dit laatste door veel gebruik komt, maar ik vraag het toch maar ff.

    Ps. Ik het allebei bij beide controllers.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die 'PC' controller gekocht maar nog niet werkend gekregen onder Vista. De ene keer connect ie wel met de ontvanger maar werkt de guide button niet (voor batterij info enzo). Iemand tips? (Heb iig wel de Vista driver al gerunned)
     
  12. Simone

    Simone Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 wirelesss

    hey mensen

    vertel eens wat je weet over de microsoft wireless controllers

    der zijn der 2 weet je
     
  13. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    er is 1 wireless controller niet 2.. de wirreles controller is gewoon een draadloze controller voor de xbox 360 wat moet je nog meer weten?
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    vertel dan...je bent de enige die het weet..zelfs de big M weet dat niet eens:emo:
     
  15. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hij postte dit ergens anders dit :

    wireless controller 360
    hey mensen

    weten jullie al dat er 2 verschillende wireless controllers zijn van microsoft zelf

    er is er 1 dof zilver en de andere is metalic achtig zilver

    laat ff reacties achter




    hij zegt dat er 1 dof zilver is(ik denk dat hij de witte bedoeld ) en metalic achtig zilver (die bestaat gewoon niet)
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nee, ik denk dat hij dat eronder bedoelt, dat zilver grijs..

    hij is misschien ook wel kleurenblind ofzo :)
     
  17. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie niks zilver grijs hoor maar dan nog dan maakt hij van 1 controller 2 :emo:
    mischien heeft hij een draadloze controller gezien met een andere hoes die je kan bestellen op zon duitse site
     
  18. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    nee er zijn idd 2 soorten wireless controlers, de ene is mat aan de onderkant, en de andere glans/metallic achtig, ik heb 1 mat en 1 metallic :p

    maar qua functie zijn er natuurlijk geen verschillen
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt is mij idd ook opgevallen.

    Is gewoon een kleine verandering in versies. Verder totaal onbelangrijk :)
     
  20. FireFly

    FireFly stop, drop & roll

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ho ho en je hebt nog een racestuur :)
     

Deel Deze Pagina