Dacht dat jullie over de houder hadden waar 2 losse AA batterijen in kunnen. Wilde gisteren een zwarte batterij-pack (accu) kopen , maar ik kon alleen kiezen roze of groene batterij-pack
Ja verdomd nochmal, hadden ze ook een roze controller?! Zoja, kopen en mij PMen, ik neem 'm van je over!
Ik heb dus een Wireless Adapter gekocht die ik heb aangesloten waar ik normaal gesproken de kabel in had zitten om mn controller op te laden. ik wil dus niet steeds wisselen, hoe kan ik dit oplossen? ik wil graag door kunnen gamen tijdens het opladen. Jammer dat MS niet een klein beetje mee heeft gedacht, want het zal wel geld gaan kosten om een normale oplossing te krijgen.
Je weet dat er aan de voorkant ook gewoon 2 usb poorten zitten? Ze zitten achter het klepje in je faceplate
na een marathon gears gespeeld te hebben maakt het linker knuppeltje een vreemd piep geluid en das vrij irritant is dat misschien nog te verhelpen ?
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat m'n controller niet zo goed meer reageert, als ik bijvoorbeeld druk om een killcam te skippen reageert hij niet. Na een paar keer rammen op doet hij het wel gewoon goed. Zou het helpen als ik hem openschroef oid?
Controllers zijn behoorlijk vuilvreters en schoonmaken kan geen kwaad. Schoonmaken kan je het beste doen met 80% alcohol. Te koop bij Trekpleister , Kruidvat of DA.
Ik heb een Controller for windows met ontvanger maar ik kan hem niet instellen voor MW2 op de pc. En met Games for Windows live wordt hij automatisch herkend. Is hier een programma voor?
Tegenwoordig moet je je oude controller opsturen. Omdat er teveel misbruik van gemaakt werd misschien handig om te weten. Want ik probeerde het ook omdat me linker knuppeltje piepte
vraagje: Ik heb een kameraad mijn 360 controller uitgeleend. Hij wil de controller op zijn pc gebruiken. Hij sluit hem via usb aan met de play and charge kabel en heeft ook de software geinstalleerd. De pc herkent hem wel, maar de controller doet niks. how come?
Omdat je dit apparaatje nodig hebt om met een wireless controller te kunnen gebruiken op de PC: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/default.htm
Zo'n ding is echt ontzettend handig voor Games for Windows games, als je dan je 360 controller aansluit op je PC veranderd alles ook meteen naar ,, en . En het is ook handig voor je oude console emulators
Nieuwe controller gekocht want oude kon het niet meer aan. Krijg ik hem niet geconnect. Dat terwijl ik de juiste stappen volgde. In iedergeval de actie geprobeerd zoals hierboven staat beschreven met de Start en de A knop en die drukte ik in en handmatig drukte ik op de xbox gewoon de On knop aan en hij deed het gewoon. Of het nou hier aan lag, geen idee.... Wellicht het proberen waard..._0/