1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan zet je de select knop toch op 1 van die schouderknoppen? Houd je er altijd nog 1 over. En ik denk dat het wel meevalt met de positie van de knoppen. Je kan die plek makkelijk met je duim bedienen, die je anders toch neit gebruikt. Ik gebruik mijn duim namelijk ook altijd om m'n headset te muten, dus waarom niet gewoon om op select te drukken?
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]
    Dat gaat dus niet ;)

    Maar in BC2 loop/rijd/vlieg ik gewoon met m'n duim en het scheelt nogal om van 0,1 sec naar 0,5 te gaan om te spotten zeker als je in een Chopper zit. Zo gaat het gewoon een stuk trager, het zal niet veel lijken maar vroeger had ik een mic die ik moest muten elke keer omdat je anders m'n game geluid hoorde en vond dat al stront vervelend om steeds in te drukken. En dat was nog met de trage stroop shooter Halo 2 :+
    Aangezien die select knop ongeveer op dezelfde plek als de mic knop gaat zitten zo te zien word dat gewoon een klungellige bezigheid.

    Echt jammer want ik keek hier met grote ogen naar uit... :mad:
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Iets van 2-3 weken geleden nieuwe controller in gebruik genomen, en ben begonnen met de batterijen die erbij zaten...

    Vandaag viel de controller uit, dus dat was het signaal om de batterijen te vervangen met mijn oplaadbare batterijen...

    Anyway, ik oude batterijen eruit gehaald, nieuwe erin, en dat ging met heel veel moeite, controller geeft geen leven, en nu krijg ik die nieuwe batterijen er ook al met geen mogelijkheid meer uit :mad:

    Iemand hier ervaring mee?

    edit: geluktom ze eruit te krijgen. De oplaadbare batterijen laad ik nu voor de zekerheid nog een keer helemaal op, zodat ik zeker weet dat ze goed zijn, en dan opnieuw proberen. Wellicht eerst met het klepje van de oude controller (alhoewel die wel zwart is, ipv wit...)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik had idd ook een stroef ding, maar die heb ik met een vijl wat opgevijld, en toen pasten ze weer prima. :+
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe controller gekregen bij m'n xbox, maar de (LT) piept als een gek iedere keer dat ik 'm indruk.
    Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zonder de controller open te moeten breken?
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft bellen, sturen ze je een nieuwe op.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik spoot er gewoon een beetje van die siliconenspray tussen, werkt ook :+
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tot het op je PCB komt, en dan raar kijken als je controller niet meer werkt 8).
    Ik heb ook piepende triggers, maar ik stoor me er niet aan.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat gebruiken jullie om je controller op te laden en waarom? Ik gebruik nog steeds wegwerp batterijen, maar die zijn binnenkort op. Maar ik weet niet echt wat nu een goed systeem is.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De goedkoopste oplorssing is oplaadbare batterijen. De makkelijkste oplossing is een play & charge kit, zodat je gewoon je battery pack op kan laden tijdens het spelen.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat spul lost gelijk op, dus het zal niet gebeuren :+
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oplaadbare batterijen.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    BigBen Play&Charge (10 euro)- Gebruik het al jaren en batterij gaat nog steeds lang mee.

    Koop iig niet een van de M$ oplossingen want die zijn echt ruk (en duurder).



    Heb je al gebeld? Ik krijg geen telefooniste aan de lijn..echt wtf 8)
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Thanks, ga eens kijken voor die Big Ben.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vergeet trouwens ook niet dat je moet proberen je batterij pas op te laden als ie leeg is, anders kan hij steeds minder opslaan op den duur.
    Met die play&charge leg ik m'n kabel alvast klaar zodra ik m'n lampje zie knipperen, en als hij dan leeg is kun je hem meteen weer even aanzetten en dan die kabel erin doen zodat je nooit echt lang bezig bent. Vooral in online games scheelt dat nogal ;)

    Je kan ook hoogwaardige oplaadbare batterijen gebruiken maar dat is veel meer gepiel om te verwisselen. Maar in praktijk ben je wel beter af, die battery packs zijn ook gewoon 2 oplaadbare batterijen.
    De M$ battery packs zijn bijvoorbeeld 2100 mAh, maar je hebt al packs van 4100 mAh op internet. GP Batterys heeft zelfs 2700mAh, dus met twee daarvan zit je 5400 mAh.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik gebruik zelf oplaadbare batterijen van 2650mAh per stuk, van het merk Energizer. Gewoon zorgen dat je opgeladen batterijen klaar hebt leggen, en lege batterijen (of bijna lege) eerst even laten 'leeglopen' op de batterijoplader, en daarna weer opladen.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben er net achtergekomen dat je ook prima je controller open kunt schroeven met een preciesie schroevendraaier .

    1,4mm voor het "begin" later als het middelste pennetje afbreekt kun je overgaan op de 2,0mm ;) Werkte perfect en scheelde toch weer een ritje naar de Gammel.


    EDIT: Vind net nog "nieuws" over de Onza, de geplande datum is rond 1 Juli,

    "Estimated MSRP: $50
    Release: Ships Quarter 3 2010; Approx. July 1, 2010
    "

    Dus zo'n 60 eurie hier denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik kan nergens meer de roze Xbox controller vinden. Zelfs bol.com heeft hem niet. Weet iemand waar hij alsnog te bestellen is?
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    M'n email is beantwoord over de Onza:

    "I’m afraid there is still no update. We’re looking at a release in the second half of 2010, a more precise date will be announced later this year"
     

Deel Deze Pagina