1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je kan ze ook gemakkelijk overzetten. De knopjes kan je er gewoon uithalen. Moet je de controller wel ff open schroeven.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind dit er lelijk uitzien. Dacht eerst dat ik naar een stomme zwart-wit foto aan het kijken was. :p

    Beetje kleur in het leven is toch mooi?! :+
    Hm, zou ik tegen die tijd kunnen doen, maar het zou niet nodig moeten zijn! :'-(
    En je bent dan natuurlijk gelijk de garantie kwijt...
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem zelf ook niet echt mooi, maar mét kleurtjes ziet hij er waarschijnlijk nog lelijker uit:+ Oh, en natuurlijk kan je zelf die kleurtjes erinzetten, maar die omweg zou helemaal niet nodig moeten zijn
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je goed kijkt zie je dat er een heel cirkeltje op zit wat uitsteekt, ik denk dat dat een stuk beter is dan die puntjes die veels te snel slijten.
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ja maar dat bedoel ik dus, als die niet dik genoeg is en niet scherp genoeg heb je alsnog geen grip, en ik denk dat dit ook nog wel snel kan slijten.
    Maar ik ben benieuwd.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wacht ff, ze releasen eerst een nieuwe console en 2 maanden later een nieuwe controller?
    Lekkere timing :emo:
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    MS hé, zoveel mogelijk proberen te verdienen :emo:
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon slimme zet van MS om nét wat meer te verdienen:+
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand of die controller later ook in de Bundle van de Xbox 360 SLIM zal zitten of niet?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Logisch natuurlijk, MS is niet het enige bedrijf wat zoveel mogelijk probeert te verdienen ;)
    Maar aan mij gaan ze in ieder geval niet verdienen in het geval van deze controller. Tenminste, niet afgaande op deze plaatjes en het filmpje. Die D-pad is grappig, maar het probleem is niet zozeer de knop zelf maar de onderliggende contact punten. Als die niet verbeterd zijn dan heeft zo'n fancy transformerende d-pad ook weinig nut. En als dat en de iets andere sticks de enige verbeteringen zijn dan ga ik er geen dikke 60 euro aan uitgeven. En als je het overweegt ivm fighters dan kan je voor dat geld, of iets meer een prima arcade stick kopen.
    De enige reden dat ik deze zou kopen zou zijn dat één van mijn huidige controllers kapot gaat en dan alleen als ie ook zonder play/charge kit te krijgen is.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Het gaat er luuk meer om dat ze eerst een console releasen met andere controllers, die in packs verkopen, en dan een tijdje later opeens met vernieuwde controllers komen. Hadden ze die vernieuwde controllers dan niet gelijk bij die Slim pakketten kunnen proppen?
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien wel, misschien niet. Het meest nette was wel geweest als ze bij de slim zaten. Maar ja, Sony deed iets soortgelijks met de rumble controller hier in europa. Rumble allang uit in o.a. Japan, hier pas een tijd later omdat eerst het gros van de oude controllers er doorheen moest.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik wacht toch liever op de Razer Onza's, die zijn niet alleen goedkoper ze lijken me een stuk fijner spelen. Sowieso vind ik de apart gekleurde ABXY in grijstinten afschuwlijk, doe ze dan gewoon allemaal dezelfde kleur, veel mooier imo.
    Waarom je die Play&Charge erbij moet is ook een beetje krom, oplaadbare batterijen zijn veel handiger en gaan oneindig langer mee? :)

    Verder ziet hij er wel strak uit, D-Pad lijkt me ook fijner werken maar het blijf gewoon een bitch in sommige games.


    Zelf kun je trouwens ook je D-Pad verbeteren door een stukje hard plastic (pinpas/plastic dekseltje) rond uit te knippen, een gaatje in te prikken/boren en tussen je D-Pad en rubber contact te leggen. Daardood komt je hele D-Pad iets omhoog en reageert hij veel strakker.
    Ik vind het zo iig een stuk beter werken.


    Het werkt, maar niet echt super lekker ofzo. Ik ben een paar keer een beetje weg gegleden bij snelle games en op de een of andere manier is het vermoeiender.
    Kan natuurlijk aan mij liggen maar de 360 concave vind ik fijner dan een PS convex.

    Je kunt met een kleine platte schroevendraaier er ook makkelijk bij. Eerst pak je een kleine 1,4mm en die gebruik je todat je middeste puntjes van je schroeven afbreken, daarna stap je over op een 2,4mm, zorg dat het met geharde punt is en niet van die gare "10 voor een knaak" dingen die je schroeven alleen verneuken :)
     
  14. blackdevil235

    blackdevil235 Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die zeggen dat die controller goed is hebben zeker nooit mortal kombat gespeeld? zelfs een spear is bijna niet te doen wat nog steeds 2x naar achter is. er is of komt volgens mij een universele ps controller uit, weet iemand of die andere universele nog werken?
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Kun je zo'n controllerschroefje ook ergens los verkrijgen?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vast wel ergens op internet, als je even googled.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Zijn dat schroefjes specifiek van de xbox controller, of zijn het 'gewoon' een bepaald type schroefjes? Want ik heb gegoogeld en ebay gecheckt op xbox xontroller screws en xbox controller parts (en in het NL), maar tevergeefs.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Torx T8H moet je hebben.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Thanks, zal eens kijken!
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb nu die MW2 controller van Mad Catz, het fijne is de extra knoppen omdat ik linkshandig ben, maar de buttons zijn te glad en de knoppen blijven hangen.

    Ik zoek dus een controller die wel extra knoppen biedt (iig voor melee attack), maar die vooral snel is (bedraad), comfortabel, stevig en prettig in het gebruik. Ik heb geen idee hoeveel soorten controllers er zijn, maar heb wel dingen gelezen over de Black Ops controller en de Razer Onza, maar weet niet of die dan zo goed zijn. Iemand tips?

    Weet iemand trouwens wanneer de Razer Onza gereleased wordt?
     

Deel Deze Pagina