1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de Madcatz MW2 controller gekocht, was wel even wennen in het begin.
    Maar na een tijdje was ik er ook wel beter mee, maar toen begon het rubber te stinken, zweethanden.. :p
    Gebruik nu weer de normale, YXAB geven bij mij ook geen licht, alleen de thumbs.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Of hij laadt niet op (springt het lampje wel op groen na een tijd), òf de batterijen zijn gaar.
    Ikzelf vind de batterijen in het batterijpack (jawel, er zitten batterijen in en geen accu!) nogal slecht.

    Op internet las ik dat je veel beter andere batterijen kan gebruiken. Eerst leek me dat nogal vreemd, oplaadbare batterijen. Het leek me gewoon een stap terug.

    Toch heb ik een snellader met 6 batterijen gekocht en dat waren GP2700Mah.
    Dat getal geeft de sterkte aan van de batterijen. De batterijen die in een Microsoft batterypack zitten, zijn maar 1800Mah.

    Met deze 2700Mah kan ik echt heel lang gamen :thumbs: Afgelopen week heb ik er nog 6 bijgekocht, zo tevreden ben ik van het afgelopen jaar.
     
  3. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thanks voor je reply.

    Volgens mij heeft mijn moeder nog wel een lader liggen, dus hoef ik alleen de batterijen te halen!

    :b:
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    idd dat is ook het beste wat ik ook gedaan heb, gewoon oplaadbare gebruiken en die kut MS dingen wegpleuren.
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een nieuwe MS Xbox controller met draad besteld voor € 17,- @ priceangels.com

    Levertijd ca. 3-4 weken, maarre wel een koopie ;)
     
  6. PushFactor

    PushFactor Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Geheel offtopic, maar dat schilderij dat jij als avatar gebruikt heb ik gemaakt, staat nu achter me op de kast. :)

    On topic: Zit er nog veel verschil tussen die batterijladers? Want ik zie enorme prijsverschillen. Goedkoopste dat ik zo vind is 10 euro voor een oplader en 4 2100mAh batterijen.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    er zijn sowieso nog verschillen tussen laders en batterijen. Zo hoorde ik laatst iemand klagen dat zn 4800Mah (!) batterijen snel leeg waren!

    Ikzelf heb een GP snellader gekocht incl 4 x 2500Mah en 2 x 2700Mah GP batterijen voor 50 euro en die zijn echt top. Laden moet per batterij en duurt 30 minuten.
    Heb vorige week 6 x 2500 Mah batterijen voor 18 euro bijgekocht.
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Is de Madcatz Call of Duty Black Ops controller fijn?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb laatst ook een GP snellader (3uur) + 10x 2700Mah GP batterijen voor iets van €45 gekocht. Al die Hema troep weggegooid :).
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe lang duurt het nog voordat die Razer Onza nou uitkomt?
    Hij lijkt mij echt geweldig, maar ik kan niets vinden over de release (hij zou in december uit moeten komen)
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een gevoel dat de Razer Onza dezelfde richting gaat als Gran Trismo ooit deed.
    Hij zou eerst het 3de kwartaal van 2010 uitkomen, toen December en nu.........?.........

    Misschien heeft het te maken met de ban op de MLG.

    Of toch gewoon reclame maken voor hun andere goede en zeker mooie prodcucten, want men word geadviseerd hun website in de gaten te houden:lol:
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    goedenmiddag allemaal

    Ik heb een nieuwe controller nodig, of nouwja niet perce nodig maar ik wil er nog 1 maar ik wil een iets vettere als de normale controller.

    Dus zag ik de controller van Call of Duty Black Ops, en heb wat revieuws gelezen maar ik twijfel nogsteeds dus mijn vraag:

    heeft iemand deze controller al of heeft die hem ooit geprobeerd en hoe was die?

    Pro's:

    Led ringen
    Precision Aim
    betere grip aan de zeikanten
    Extra button aan de achterkant
    Gevoeligere triggers
    is wat lichter.

    Cons:

    Niet Wireless


    Dus is deze controller het waard om te kopen of niet??

    alvast bedankt!
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ff een vraagje:

    Ik merk nu toch dat bij meerdere controllers the left thumbstick begint af te brokkelen.
    Weet iemand of er iets op de markt is wat je erom heen kunt doen ofzo? Vind het een beetje belachelijk om elke x een nieuwe controller te moeten kopen terwijl zo'n controller op die stick na gewoon helemaal prima werkt.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    je hebt thumbsticks..

    die nieuwe zilvere controller heeft echt de chillste analogstick.. ik heb die sinds nov en ding speelt zoveel lekkerder
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja ik heb t over duurzaamheid. niet over hoe die speelt.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    De Halo Reach controller?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat zeg ik, thumbsticks..

    nee die met transformable d-pad. hij voelt ook wat steviger aan. speelt veel lekkerder

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011

Deel Deze Pagina