Ik had de Madcatz MW2 controller gekocht, was wel even wennen in het begin. Maar na een tijdje was ik er ook wel beter mee, maar toen begon het rubber te stinken, zweethanden.. Gebruik nu weer de normale, YXAB geven bij mij ook geen licht, alleen de thumbs.
Of hij laadt niet op (springt het lampje wel op groen na een tijd), òf de batterijen zijn gaar. Ikzelf vind de batterijen in het batterijpack (jawel, er zitten batterijen in en geen accu!) nogal slecht. Op internet las ik dat je veel beter andere batterijen kan gebruiken. Eerst leek me dat nogal vreemd, oplaadbare batterijen. Het leek me gewoon een stap terug. Toch heb ik een snellader met 6 batterijen gekocht en dat waren GP2700Mah. Dat getal geeft de sterkte aan van de batterijen. De batterijen die in een Microsoft batterypack zitten, zijn maar 1800Mah. Met deze 2700Mah kan ik echt heel lang gamen Afgelopen week heb ik er nog 6 bijgekocht, zo tevreden ben ik van het afgelopen jaar.
Oke, thanks voor je reply. Volgens mij heeft mijn moeder nog wel een lader liggen, dus hoef ik alleen de batterijen te halen! :b:
idd dat is ook het beste wat ik ook gedaan heb, gewoon oplaadbare gebruiken en die kut MS dingen wegpleuren.
Net een nieuwe MS Xbox controller met draad besteld voor € 17,- @ priceangels.com Levertijd ca. 3-4 weken, maarre wel een koopie
Geheel offtopic, maar dat schilderij dat jij als avatar gebruikt heb ik gemaakt, staat nu achter me op de kast. On topic: Zit er nog veel verschil tussen die batterijladers? Want ik zie enorme prijsverschillen. Goedkoopste dat ik zo vind is 10 euro voor een oplader en 4 2100mAh batterijen.
er zijn sowieso nog verschillen tussen laders en batterijen. Zo hoorde ik laatst iemand klagen dat zn 4800Mah (!) batterijen snel leeg waren! Ikzelf heb een GP snellader gekocht incl 4 x 2500Mah en 2 x 2700Mah GP batterijen voor 50 euro en die zijn echt top. Laden moet per batterij en duurt 30 minuten. Heb vorige week 6 x 2500 Mah batterijen voor 18 euro bijgekocht.
Ik heb laatst ook een GP snellader (3uur) + 10x 2700Mah GP batterijen voor iets van €45 gekocht. Al die Hema troep weggegooid .
Hoe lang duurt het nog voordat die Razer Onza nou uitkomt? Hij lijkt mij echt geweldig, maar ik kan niets vinden over de release (hij zou in december uit moeten komen)
Heb een gevoel dat de Razer Onza dezelfde richting gaat als Gran Trismo ooit deed. Hij zou eerst het 3de kwartaal van 2010 uitkomen, toen December en nu.........?......... Misschien heeft het te maken met de ban op de MLG. Of toch gewoon reclame maken voor hun andere goede en zeker mooie prodcucten, want men word geadviseerd hun website in de gaten te houden
goedenmiddag allemaal Ik heb een nieuwe controller nodig, of nouwja niet perce nodig maar ik wil er nog 1 maar ik wil een iets vettere als de normale controller. Dus zag ik de controller van Call of Duty Black Ops, en heb wat revieuws gelezen maar ik twijfel nogsteeds dus mijn vraag: heeft iemand deze controller al of heeft die hem ooit geprobeerd en hoe was die? Pro's: Led ringen Precision Aim betere grip aan de zeikanten Extra button aan de achterkant Gevoeligere triggers is wat lichter. Cons: Niet Wireless Dus is deze controller het waard om te kopen of niet?? alvast bedankt!
http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/DisplayCategoryProductListPage/categoryID.54297600 Razer Onza : Pre-order starts Jan. 17 Schandalig!! Staat alleen wannner je hem kan preorderen, niet wannneer hij uitkomt
Gaat dus nog wel ff duren EDIT: Check - http://www.razerzone.com/thenextchapter/ Die Chimeara is grijs nu? Die headset zou er mee gaan launchen, maar het lijkt erop dat die hij gecancelled is
Ff een vraagje: Ik merk nu toch dat bij meerdere controllers the left thumbstick begint af te brokkelen. Weet iemand of er iets op de markt is wat je erom heen kunt doen ofzo? Vind het een beetje belachelijk om elke x een nieuwe controller te moeten kopen terwijl zo'n controller op die stick na gewoon helemaal prima werkt.
je hebt thumbsticks.. die nieuwe zilvere controller heeft echt de chillste analogstick.. ik heb die sinds nov en ding speelt zoveel lekkerder
dat zeg ik, thumbsticks.. nee die met transformable d-pad. hij voelt ook wat steviger aan. speelt veel lekkerder