1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    probeer de mm die het dichtst bij is.. hier in amsterdam hebben beide mm hem


    hebben meer mensen dat als je aan het praten bent met je mic in die razer onza dat je af en toe een soort getik hoort? vriend van mij heeft het ook en ik ook

    edit: ja dus... google gebruikt.. en fora staan er vol mee..
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
  2. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor geen getik alleen ik heb last van ruis ik weet niet of het door de controller komt of door de kabels van me headset
     
  3. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag had ik gebeld naar microsoft omdat de controller steeds verbinding verliest kreeg een vrouw aan de lijn en moest mijn xbox 360 bij hun registreren (was ik vergeten te doen) toen ik vertelde dat de verbinding steeds weg viel zei ze dat ik een nieuwe controller zou krijgen alleen moest ik de oude opsturen dit was voor mij geen probleem alleen kreeg ik een vreemd adres de controller moest worden opgestuurd naar tsjechie en als de controller bij hun ontvangen was duurde het 5 tot 10 dagen voor ik de controller zou ontvangen ook zou ze nog een mailtje sturen maar deze heb ik niet ontvangen ik besloot na dit gesprek om eens contact met de winkel waar ik de xbox 360 heb gekocht te bellen en kijken wat hun zouden doen nadat ik met de bedrijfsleider had gesproken kon ik de controller omruilen probleem opgelost
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Interpunctie?8)
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    waarom zou je dat doen je kan toch ook gewoon zonder kommas en punten en dan moet iedereen maar proberen om het te begrijpen het is ook zo lastig om het erbij te zetten want iedereen wil graag helpen maar als je niks aan interpunctie doet word het een heel lastig verhaal om te begrijpen, you know what i'm saying? :+
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ook dat probleem gehad, vreemd genoeg nu weg.
    Maar ik ben niet bepaald tevreden met de Onza TE. Na nog geen 2 maanden dat ding te hebben is de rechter stick al naar zijn grootje. En voor alle duidelijkheid, dat is met normaal spelen.

    Het design van dat ding is overigens prima, ligt lekkerder in de hand dan de standaard controller. De meer gevoelige knoppen zijn ook prima en de mogelijkheid van meer weerstand met de sticks is ook erg goed. Alleen is imo de controller te fragiel. De triggers vind ik niet echt solide voelen, had vaak het gevoel dat ik ze vooral maar niet te hard moest indrukken. (triggers kraakte vaak bij een potje pinball fx) en dat de rechterstick nu al problemen heb komt bij mij ook over als een te fragiele controller.

    Al contact opgenomen met Razer maar die doet voorlopig alsof zijn neus bloed.
     
  7. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook problemen ermee.
    De triggers zijn veel te lang, waardoor ik best wel vaak perongenluk schiet in Reah en COD.
    Ook is mijn controller geen noslow, terwijl ze zeiden dat dit wel het geval was...
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat is er precies met die RS aan de hand dan? IS de bovenkant aan het afbrokkelen of is het de stick zelf?

    Ik heb de Razer Onza TE sinds zaterdag. Eerste indruk is wel goed. de response tijd van de knoppen is bizar snel. Moet echt zwaar wennen met COD4. Heb nu een heel ander ritme qua timing met het springen over kistjes en hekken etc..

    Dat per ongeluk schieten heb ik ook wel "last van" Triggers zijn echt erg gevoelig. Verder ook al in menu's gehad dat ik per ongeluk 2 x A indruk en dan dus al ingame ga ipv eerst nog de gewenste instellingen invoeren etc.

    Need for speed hot pursuit gaat wel duidelijk beter. veel meer controle.

    Gamepad heeft zeker potentie, maar je moet er wel aan wennen.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee, het is het signaal van de stick wat al kapot is. Dus als ik de stick niet aanraak dan 'kijk' ik langzaam naar beneden of gaat de view of beeld heen en weer bewegen. Bij de Gears beta, FPS'en heb ik dus dat ik steeds naar beneden kijk. Bij Castlevania HD is het soms alsof ik snel op en neer druk op de stick. Beide problemen die er zeker niet waren in het begin. Iets in de rechterstick is dus gewoon gaan storen/kapot gegaan.
    Ik heb overigens gekeken op verschillende fora, ik ben in ieder geval niet de enige met dit probleem. Het is ook niet zo trouwens dat dit probleem zich op zeer grote schaal voordoet.
     
  10. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook een beetje last van. Als ik bijv. als ik naar link kijk en dan stop met draaien, dan draait ie nog heeeel langzaam verder. Heer irritant bij snipen, dat je dan net die headshot mist :l
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    OK, nou heb de bon gelukkig bewaard.

    hopelijk blijft dat soort gekut mij bespaard. Wel schandalig trouwens.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen problemen nog met de Onza, tot nu toe op BC2, ME, GoW3, Brink en wat XBLA games getest en hij speelt heerlijk. Vooral het spotten met RB2 werkt gewoon perfect.

    Het is wel heel erg wennen, aan het begin vond ik het eigenlijk niks maar zodra je gewend bent voel de standaard controller echt heel erg gaar 8)
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Is de Razer Onza Tournament Edition aan te raden?, want ik ben namelijk van plan om deze controller te halen.
     
  14. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind m altijd nog btr dan de standaard ms controller
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dit had ik ook. 2 dagen wennen en ik was de normale controller alweer vergeten. speelt echt heerlijk en ik hoop niet de problemen te krijgen die hierboven staan =(
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Weekje de Onza in bezit.

    mijn conclusie.

    voor alle soorten spellen zeer geschikt.

    voor COD4 heb ik toch liever de normale controller in combinatie FPSfreek sticks.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou niet meer zonder Onza kunnen..
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vind em niet beter dan de zilvere microsoft controller, wel dan de default controller.. maar je kan hem bij de mediamarkt halen en als hij niet bevalt terugbrengen, heb ik ook gedaan. online is het zo een gedoe anders
     
  19. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje!
    Ik heb die zilvere, maar me d-pad lijkt kraak geluidjes te maken (heel zacht maar)... hebben jullie dat ook? of moet ik m omruilen
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ander storend iets van de ONZA TE zijn die klikkende LB + RB knoppen. Wat maakt dat een teringherrie als je die indrukt zeg.
     

Deel Deze Pagina